Prace 3D 951494 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 951494

Odpowiedzi 3194

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Skoro tak się upierasz to usuń moje posty

Chyba nie na tym to polega.
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy

Prosta miejska chatka, którą robiłem jakiś czas temu.
 
YARRrrr...

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Trudno nie zauważyć, że wzorowana na Gutku :D

Tekstury w jakiej rozdziałce? Mogłyby być nieco lepsze.
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Z tym wzorowaniem masz rację, to jego praca mnie zainspirowała, a tekstury mają rozmiar 1024x768.
 
YARRrrr...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Tekstur się nie robi w takich rozdzielczościach.
Zazwyczaj robi się w 256x256, 512x512, 1024x1024 itd.
Niektóre silniki ci takiego czegoś nawet nie zaimportują, z tego co pamiętam nawet Gothic nie przyjmował takich rozdzielczości.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Prace 3D
#1105 2010-08-23, 11:22(Ostatnia zmiana: 2010-08-23, 12:34)
No najlepiej to wielokrotności potęgi 2 czy 4 :P

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Cytat: Buła link=topic=31.msg108132#msg108132#msg108132#msg108132 date=1282555135
Tekstur się nie robi w takich rozdzielczościach.
Zazwyczaj robi się w 256x256, 512x512, 1024x1024 itd.
Niektóre silniki ci takiego czegoś nawet nie zaimportują, z tego co pamiętam nawet Gothic nie przyjmował takich rozdzielczości.
Wiem o tym ale ja tego modelu nie robiłem na potrzeby żadnej gry, a z czystej przyjemności. Tekstury zrobiłem tak jak było najszybciej i najprościej. Gdybym to robił do gry na pewno bym je poprawił.
 
YARRrrr...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Adanos link=topic=31.msg108135#msg108135#msg108135#msg108135 date=1282555345
No najlepiej to wielokrotności potęgi 2 czy 4 :P
Wszystkie potegi 4 sa jednoczesnie potegami 2, wiec nie ma potrzey tego pisac :P

Cytat: LordNerevar link=topic=31.msg108137#msg108137#msg108135#msg108135 date=1282555735
Wiem o tym ale ja tego modelu nie robiłem na potrzeby żadnej gry, a z czystej przyjemności. Tekstury zrobiłem tak jak było najszybciej i najprościej. Gdybym to robił do gry na pewno bym je poprawił.
Proponuje zawsze i wszedzie zwracac na to uwage i nie wychodzic poza kanon, glownie dlatego zeby nie tworzyc zlych przyzwyczajen.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Prace 3D
#1108 2010-08-23, 14:45(Ostatnia zmiana: 2010-08-23, 14:50)
Cytuj
Wszystkie potegi 4 sa jednoczesnie potegami 2, wiec nie ma potrzey tego pisac :P
No racja, ale ostatnio bawiłem się UDK i tam pisało o potęgach 4 :P

EDYCJA

No i w nim raczej nie pójdzie np. tekstura 512x512.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Adanos link=topic=31.msg108167#msg108167#msg108167#msg108167 date=1282567517
No racja, ale ostatnio bawiłem się UDK i tam pisało o potęgach 4 :P
Czyli co, nie ma tam tekstur takich jak 128x128, 512x512, 2048x2048?

A odnosnie samej chatki: niestety takich rzeczy nie teksturuje sie jedna tekstura, bo jak widac efekt nie jest powalajacy - wszystko jest rozciagniete, rozmazane. Robi sie kazda teksture oddzielnie i pozniej w grze ta sama teksture wykorzystuje wielokrotnie. W tym przypadku bylyby to:
- tekstura scian,
- tekstura dachu,
- tekstura drewnianych belek,
- tekstura muru,
- tekstura schodow,
- tekstura zawierajaca niepowtarzalne elementy jak drzwi czy okna (nie seamlessowa).
Wtedy mozna zrobic kilkadziesiat roznych domkow i uzyc na nich tylko tych kilka tekstur. W porownaniu do tutaj uzytej opcji, czyli jedna tekstura na jeden domek, mamy ogromny skok nie tylko jakosciowy, ale i wydajnosciowy.

Co wiecej, w niektorych przypadkach mozna stworzyc kilka wersji tekstur, np.:
- szachulec tynkowany,
- mur kamienny,
- deski/belki.
Lub:
- dachowki,
- strzecha,
- deski czy cos tam.
Wtedy wystarczy wylacznie podmienic jedna teksture i juz mamy calkiem inaczej wygladajacy domek, bez wielkiego nakladu pracy, a z dosc porzadnym efektem.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Czyli co, nie ma tam tekstur takich jak 128x128, 512x512, 2048x2048?
Sprawdziłem i znowu się pomyliłem w tym wszystkim :D

Dokładnie pisze o wielokrotnościach 4, dlatego pomyliłem się wyżej:
Cytuj
No najlepiej to wielokrotności potęgi 2 czy 4 :P

Sorki za zamieszanie :D

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
o tym też była mowa w tutkach fiutka :)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dlatego warto to powtarzac co by weszlo ludziom do lbow :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Inspirował się gutkiem a wyszło dokładnie tak jak te oryginalne z mountiblade, czyli totalne przeciwieństwo tego co założył gutek :D .
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
To ja przedstawiam kolekcje starożytności :D
nie no swiry. Moje ,,Takie Tam''

W texturowaniu jestem zielony, wiec trochę wyrozumiałości proszę:)

na pierwszy rzut oka pada hełm ze zmutowaną teksturą która nie jest pierwszej klasy, potem spojrzycie że grzywa też ma teksturę ,, jak to?'' hełm składa się z hełmu :) ) i podstawki na grzywę. Więc wnioskujemy, że podstawka też ma teksturę:) ) Chłopak zasmucony bo nie ma pojęcia o kolorach particle systemu :<


Założmy worek na głowę tej rzeczy i powiedzmy że nic nie robiłem z tym hełmem

No to tyle przedstawienia resztę oceńcie sami:)) DzieNkujeM
 


PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy


Nie, nie miałem zamiaru utworzenia do praktycznego zastosowania
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
całkiem fajna tarcza. pokaż same tekstury.
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

to textura hełmu jako tako próbowałem ją nałożyć

A to miecza, nie pamiętam dlaczego nie udała mi się z mieczem
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace 3D
#1119 2010-08-27, 13:04(Ostatnia zmiana: 2010-08-27, 13:14)
IMO całkiem dobrze. Wypadałoby jeszcze zmniejszyć ilość poly temu mieczowi bo widać, że ma całkiem sporo niepotrzebnych i ta tarcza od rexony w sumie też (w wypadku gdyby to miało być do gry). No i trochę popracować nad texturami - te zrobić inne, takie z normalką i specularem. No i na scenie ta gra świateł trochę przyprawia o mdłości - jest ich za dużo, nie wiadomo z której strony i trochę nie ten typ, bo przypomina mi opolską wystawę psów rasowych (w okrąglaku też tak dopierdalali tysiące świateł każde skierowane w inną stronę).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry