No racja, ale ostatnio bawiłem się UDK i tam pisało o potęgach 4 
Czyli co, nie ma tam tekstur takich jak 128x128, 512x512, 2048x2048?
A odnosnie samej chatki: niestety takich rzeczy nie teksturuje sie jedna tekstura, bo jak widac efekt nie jest powalajacy - wszystko jest rozciagniete, rozmazane. Robi sie kazda teksture oddzielnie i pozniej w grze ta sama teksture wykorzystuje wielokrotnie. W tym przypadku bylyby to:
- tekstura scian,
- tekstura dachu,
- tekstura drewnianych belek,
- tekstura muru,
- tekstura schodow,
- tekstura zawierajaca niepowtarzalne elementy jak drzwi czy okna (nie seamlessowa).
Wtedy mozna zrobic kilkadziesiat roznych domkow i uzyc na nich tylko tych kilka tekstur. W porownaniu do tutaj uzytej opcji, czyli jedna tekstura na jeden domek, mamy ogromny skok nie tylko jakosciowy, ale i wydajnosciowy.
Co wiecej, w niektorych przypadkach mozna stworzyc kilka wersji tekstur, np.:
- szachulec tynkowany,
- mur kamienny,
- deski/belki.
Lub:
- dachowki,
- strzecha,
- deski czy cos tam.
Wtedy wystarczy wylacznie podmienic jedna teksture i juz mamy calkiem inaczej wygladajacy domek, bez wielkiego nakladu pracy, a z dosc porzadnym efektem.