I widzisz, lepiej. Ale i tak słabo.
I nie ma łagodnego traktowania
Po pierwsze to landscape w tle: strasznie rozciągnięty w pionie. Poza tym widzisz, że jak światło pada na góry, a jak wpada cień do korytarza? Całkiem nie tak to powinno wyglądać.
Po drugie: dalej masz problem z tą podłogą: wyprostuj to całkiem, dodaj bump mapę, a nie jakieś wypukłości robisz.
Roślinność kompletnie z dupy się tam wzięła: rośnie ot tak z kamienia. Owszem fajnie łamie monotonność, ale to zastanawia, jak się tam wzięło.
I po czwarte: nieszczelność całej sceny, jak cholera. Ja nie wiem

Wszystkie kształty robiłeś osobno?
Z całej sceny podobają mi się tylko te łuki (nad filarami). Poza tym nie poprawiłeś mapowania na dolnych segmentach (pod filarami).
A: i dużo speculara (jeśli dobrze widzę) dodałeś na te filary: świecoo się jakby nie wiem co.
Co do reszty: nie rób screenów viewportu, tylko wpisz w gogle: Rendering Wire overlay 3D Max
Super mjetsz na orki nie ma smoothgroup. Reszta taka se.
Ot taki mój wywód