Prace 3D 1136676 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136676

Odpowiedzi 3194

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace 3D
#2600 2012-09-09, 19:20(Ostatnia zmiana: 2012-09-09, 19:21)
Dobry kierunek obrałem?
No powiedzmy. Chodzi mi o to żeby to jakoś w miarę ładnie zakończyć, a nie zostawiać takie coś jak wyżej. Pomysłów mi wiele na głowę przychodzi jak można by to jakoś w miarę spektakularne przedstawić. Np zrób scenkę w udk, postaw tego robota na trawce czy na czymś, w tle daj jakiegoś plane#msg1053426a z teksturą np wyblurowanego lekko zniszczonego miasta, żeby stworzyć jakąś kompozycję albo dodaj jakiegoś skyboxa odpowiedniego... cokolwiek.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jak dla mnie to praca o sporym potencjale, ale zmarnowanym. Albo z tego porządne highpoly zrób, albo olej i zacznij coś innego.

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Dawaj dinozaura dinozaury są hot xd
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
nie do końca jestem pewien czy przez highpoly rozumiecie dowalenie po prostu smoothowanych krawędzi, czy dopieprzenie większej ilości detalu.

@Jedariusz
No mogę to zesmothować, albo zostawić jak jest, tak jak powiedziałeś, ale jaka jest ta trzecia "zła" opcja? I w którym miejscu ten potencjał był zmarnowany? Spierdoliłem coś po drodze, czy chodzi o to, że jeszcze nie zesmothowałem?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nie po prostu pod hi poly rozumie się hard surface modeling o którym piszą ciągle w kolko aż jednego dnia to zrobisz. bo z tego chyba fajny bake na low nie będzie. I poco komu jest jąkasz mid poly smothovana szkrzynia z kablami ? vizualizacja tez chyba fajniejsza jest jak modele sa hi poly co nie krolik ?
 


Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy

Krolik

Prace 3D
#2605 2012-09-10, 21:38(Ostatnia zmiana: 2012-09-10, 21:43)
@Mark56, jasne że jest fajniejsza ;)

Ogólnie zobacz,

Tutaj masz kolejno low - mid - high

w HP nie ma znaczenia ile jest poly, to Cie nie interesuje, ja np przy samochodach mam czasami ponad milion :)  i to z wnętrzem bez żadnych detali, a czasami samo wnętrze może dać drugi mln poly

to co Ty zrobiłeś to typowy mid, widac to na tym niby gładkim zagięciu na przodzie korpusu mecha, czy jak to tam opisać :P

No i brakuje Ci przetłoczeń, łączeń etc etc, a to nadaje realizmu. Do tego nogi mecha są bardzo okrojone, na nich też sie przyda detal, wystarczy właśnie w formie łączeń, przetłoczeń i powinno być git :)
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Cytuj
nie po prostu pod hi poly rozumie się hard surface modeling o którym piszą ciągle w kolko aż jednego dnia to zrobisz.

Czy tylko mnie to zdanie wydaje się bez sensu?  :huh:  

@Królik
No czyli smooth na model i przypilnować żeby mi nie zglutowało tych krawędzi co mają być ostre.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Prace 3D
#2607 2012-09-10, 21:51(Ostatnia zmiana: 2012-09-10, 21:51)
Cytuj
No czyli smooth na model i przypilnować żeby mi nie zglutowało tych krawędzi co mają być ostre.
uzyj smoothgrup kochanieńki ^^

POZDRO DLA KUMATYCH HEHE, PIS JOU
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
@ Fartuess mniej więcej :)  ale musisz uważać,  bo same chamfery czasami nie wystarczą, warto dodać przy każdej krawędzi dodatkowego edge'a żeby dobrze sie cieniowało

 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Fartuess a spróbuj następnym razem może zrobić z jakiegoś ogarniętego konceptu?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To mu narysuj :F
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace 3D
#2611 2012-09-12, 22:27(Ostatnia zmiana: 2012-09-12, 22:36)
Bez przesady z plebsem współpracować nie będę : p spójrz na ten marny model mecha no człowieku on mógł by nawet Tobie stopy myć : p
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
nie do końca jestem pewien czy przez highpoly rozumiecie dowalenie po prostu smoothowanych krawędzi, czy dopieprzenie większej ilości detalu.
Smoothowanie głównie, detal swoją drogą. HP bez maleńkich detali nadal jest HP, a bez smoothowanych krawędzi nie i nie nadaje się do wypalania.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Buła
ok. zrozumiałem.

@Elvans
Arystokrata się odezwał. Z Zamościa pewnie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace 3D
#2614 2012-09-30, 13:15(Ostatnia zmiana: 2012-10-01, 16:31)
"Zestaw zawodowca"



blender (cycles)
czas trwania: ~45 minut
taki prosty renderek bez fajerwerek

EDIT: zmieniłem hosting bo coś się pieprzy z tamtym
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
pobaw sie troche z oswietleniem  :D

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace 3D
#2616 2012-09-30, 22:22(Ostatnia zmiana: 2012-09-30, 22:22)
Grzebałem właśnie trochę przy oświetleniu (może za mało?). Jakbym dał słabsze światło to obiekty po bokach były by słabo widoczne, z kolei przy sporo mocniejszym oświetleniu świeci się to jak choinka (czego nie lubie). Chociaż może troszkę mocniejsze byłoby lepsze - nie wiem.
Ogólnie to moja pierwsza wizka, więc cudów nie ma - miał być teścik.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To może Post Pro w Photoshopie by pomogło? Tak tylko mówię...
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Pierwsze próby z Vrayem. dawne czasy :lol2:  


Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Prace 3D
#2619 2012-10-24, 00:21(Ostatnia zmiana: 2012-10-24, 00:23)
Pierwsza praca po około 2 latach "przerwy". Made in Blender, Wings niestety poszedł w odstawkę :C

http://ifotos.pl/zob...ng_xxxqnap.png/

Mam zajęcia z grafiki i tak jakoś zachciało mi się coś zrobić.
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry