AST Edytor światów 17474 28

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 14.09.2017 roku

Wyświetleń 17474

Odpowiedzi 28

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
@Paradoxal napisz pod ich filmikiem na YT, Gratt czyta komentarze i stara się na nie odpowiadać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

AST Edytor światów
#21 2018-02-21, 14:45(Ostatnia zmiana: 2018-02-21, 14:57)
Tak ogólnie to czemu ktoś tworzy nowy edytor od podstaw zamiast przyłączyć sie do ekipy i działać z nimi? Nie umniejszam jego dobrej robocie ale gdyby zrobili połączenie to byłaby miazga bo tutaj brakuje mu jeszcze sporo jak chociażby ważny dla oświetlenia postproces czy skybox. Ale podgląd dla obiektów stworzył wzorowo.

Mam nadzieje że dla wrzucanych obiektów na scene dodadzą gotowe konfiguracje w postaci kolizji czy animacji bo to jedna z największych bolączek spacera.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Siemekk, już nie pamiętam jak się tam na to forum dostać, więc szybciej jakbyś przekazał: Super byłoby dodawanie światła realtime, tak jak w dzisiejszych nowoczesnych edytorach. Z uwagi na to, że wszystko będzie odbywać się w grze powinno być z tym łatwiej. Dobrze gdyby zamiast sztywnych konfiguracji (tzn. one są dobre do dokładniejszego ustalenia danych) były też suwaki.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Edytor OpenGL zostanie połączony z tym AST :D Bardzo dobra wiadomość. Zaproponowałem twórcom, aby z AST zaczerpnęli sterowanie kamerą + render świata, a z OpenGL zostawili resztę.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Prezentacja fizyki (w tym drugim edytorze):



Całkiem fajnie to wygląda, ma ponoć ułatwić robotę jak chce się coś porozrzucać i nie bawić w ustawianie każdego pojedynczo.

PS. Domyślnie ma to spadać płynnie, gif po prostu taki wyszedł.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Podobno ktoś z ekipy Dzieje Khorinis rozmawiał z twórcą. @inż. Avallach lub @Dark jeżeli to nie problem na czym ma polegać ta współpraca :P Polski język w edytorze?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie - jako programiści zespołu Dziejów Khorinis (konkretnie: jeden z naszych zespołów) bierzemy udział w rozwijaniu aplikacji. Mamy dostęp do kodu źródłowego i kilka osób z naszej ekipy commituje do niego tak jak główny autor.

Czarny_Judasz

Czarny_Judasz

Użytkownicy
posty12
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Kiedy premiera tego programu?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nigdy. Program został porzucony i nie zapowiada się, by miał być dalej tworzony. Obecnie tworzone są dwa/trzy projekty pokroju "Edytora światów".

1. Union Spacer - Z tego co się orientuje, jest to projekt mający na celu przepisanie Spacera na nowo wraz z licznymi poprawkami, projekt został zapowiedziany niedawno: https://worldofplayers.ru/threads/41789/

2. Gothic World Editor (OpenGL) - Edytor świata tworzony przy użyciu OpenGL, została wypuszczona nawet wersja "demo/testowa", ale jest tak gówniana, że szkoda czasu na używanie tego. W skrócie: Program nie jest zdatny do użytku, NIE SPODZIEWAŁBYM SIĘ także tego, że kiedykolwiek będzie wydany w sensownej formie. Denis, jak sam pisał, robił ten projekt, ucząc się OpenGL, sporo rzeczy tam nie gra, tak jak powinno: https://worldofplayers.ru/threads/40530/

3. Gothic World Editor (Unity) - Edytor świata tworzony w oparciu o silnik Unity, jest projektem wychodzącym bezpośrednio od tego powyższego. Nie został zapowiedziany oficjalnie, ale można było znaleźć parę informacji na filmach/w postach od DK. Obecnie najbardziej zaawansowany i działa bardzo dobrze, nie był udostępniany i raczej nie będzie do czasu premiery (przynajmniej pierwszej części) Dziejów Khorinis.

Nie spodziewałbym się, że będą jeszcze jakieś inne projekty tego typu, ale najsensowniej jest czekać na ten pierwszy (traktując go jako fixy do Spacera) oraz trzeci. Drugi nie jest warty zachodu, nic z niego nie będzie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry