Informacje Ogólne - DK 218429 294

O temacie

Autor Dark

Zaczęty 16.05.2013 roku

Wyświetleń 218429

Odpowiedzi 294

thedagon

thedagon

Użytkownicy
posty88
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja chciałbym żeby były tarcze bo to fajna nowość i urozmaicenie rozgrywki.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic na siłę, ale przemyślany i rozsądny system to przemyślany i rozsądny system. Mnie osobiście po 73584 przejściach Gothica nudzi system walki, znam go na pamięć i chciałbym czegoś nowego. Dla mnie tarcze w DK to jedna z większych kart przetargowych. Liczę na innowacje w DK, przede wszystkim te w gameplayu, bez tarczy już nie byłoby tak fajnie, i szczerze, jeżeli by ich zabrakło to zastanawiał bym się jeszcze czy moda w ogóle pobrać  :lol2:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nic na siłę, ale przemyślany i rozsądny system to przemyślany i rozsądny system. Mnie osobiście po 73584 przejściach Gothica nudzi system walki, znam go na pamięć i chciałbym czegoś nowego. Dla mnie tarcze w DK to jedna z większych kart przetargowych. Liczę na innowacje w DK, przede wszystkim te w gameplayu, bez tarczy już nie byłoby tak fajnie, i szczerze, jeżeli by ich zabrakło to zastanawiał bym się jeszcze czy moda w ogóle pobrać  :lol2:

Gra się dla fabuły, a nie innowacji.

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wam idzie przenoszenie pracy na GitHuba? W toku czy pomysł porzucony?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wydaje mi się, że mają projekt przeniesiony, ale publicznie niedostępny. Tak wyczytałem między wierszami. :D

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No cóż, mam nadzieję że nie. Czekam na oficjalne stanowisko.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Gra się dla fabuły, a nie innowacji.
Minecraft nie ma fabuły, i zgadnij co.
Grałem, i był fajny. Co teraz?
Jak grasz dla fabuły to graj, dla mnie przede wszystkim liczy się całokształt rozgrywki i przyjemność z gry. Gdyby mod nie oferował czegoś zupełnie nowego, byłby to dla mnie ten sam Gothic tyle że z nowymi questami, mnie to zwyczajnie nie interesuje bo to mimo wszystko Gothic po raz n-ty. Co oklepane to nudne, dlatego innowacje mają tutaj kluczowe znaczenie. Nie piszę o zmienianiu całej konwencji gry na nową, bo przestała by być ona wtedy Gothicem, ale coś nowego z pewnością nie zaszkodzi, tym bardziej jeśli jest tylko opcjonalne.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wam idzie przenoszenie pracy na GitHuba? W toku czy pomysł porzucony?
Adanos ma rację, siedzimy na prywatnym repo.

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wam idzie przenoszenie pracy na GitHuba? W toku czy pomysł porzucony?
Adanos ma rację, siedzimy na prywatnym repo.

I tak pozostanie? Wydaje mi się, że koncept był inny. Tak czy inaczej, bardzo się cieszę. Na pewno ułatwi to wam pracę  :ok:
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I tak pozostanie?
Myślę, że tak - na pewno do czasu wydania modyfikacji. A potem się zobaczy :P

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
XD wywalić tarcze z Gothica, no sorry ale nie idzie bo już są w Gothicu  :ayfkm: System pack je tylko odblokował, ale to jak ktoś je wykorzysta to już zależy od niego. Oczywiście jest trochę roboty bo trzeba mieć animacje,wsadzić to do okienka statystyk, zrobić trenera i mieć samą tarczę(a zapomniałbym tarcza wisi na ścianie w klasztorze, wystarczy mały edit i można z nią latać).

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tarcze jeszcze są do zaakceptowania byleby nie było duali, których osobiście nie trawię.
 

thedagon

thedagon

Użytkownicy
posty88
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przecież nowe rodzaje walki są zupełnie opcjonalne i jak ktoś nie chce to z nich nie korzysta nie wiem jaki macie problem z tarczami albo dualami przecież nadal możecie korzystać ze standardowych rodzajów walki a jak ktoś już wielokrotnie przeszedł gothica to będzie to dla niego fajne urozmaicenie i coś nowego dzięki czemu będzie się przyjemniej grało.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
thedagon właśnie też tego nie rozumiem :D

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Gra się dla fabuły, a nie innowacji.
Minecraft nie ma fabuły, i zgadnij co.
Grałem, i był fajny. Co teraz?
Jak grasz dla fabuły to graj, dla mnie przede wszystkim liczy się całokształt rozgrywki i przyjemność z gry. Gdyby mod nie oferował czegoś zupełnie nowego, byłby to dla mnie ten sam Gothic tyle że z nowymi questami, mnie to zwyczajnie nie interesuje bo to mimo wszystko Gothic po raz n-ty. Co oklepane to nudne, dlatego innowacje mają tutaj kluczowe znaczenie. Nie piszę o zmienianiu całej konwencji gry na nową, bo przestała by być ona wtedy Gothicem, ale coś nowego z pewnością nie zaszkodzi, tym bardziej jeśli jest tylko opcjonalne.

W takim razie pierdolisz głupoty porównując grę sandbox (Minecraft) do gry RPG. Jak grasz w gry RPG dla innowacji, to moim zdaniem nie są Ci takie gry przeznaczone, zaprzecz, chętnie posłucham kontrargumentów.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
W takim razie pierdolisz głupoty porównując grę sandbox (Minecraft) do gry RPG. Jak grasz w gry RPG dla innowacji, to moim zdaniem nie są Ci takie gry przeznaczone, zaprzecz, chętnie posłucham kontrargumentów.
xd

Nie gram w gry RPG dla innowacji, zresztą sam gatunek gry wyznacza jej pewne granice tego jak ma wyglądać co powoduje że nowe rzeczy tak czy inaczej muszą trzymać się ogólnego kanonu gatunku. Dlatego gdyby ktoś chciał grać w gry RPG dla samych innowacji i poszukiwał by ich coraz więcej, to szybko przeszedł by na inny gatunek, bo te (innowacje) zwyczajnie nie mieściły by się w ramach wyznaczonych przez RPG. RPG to szerokie pojęcie więc przyjmijmy że w odniesieniu do Gothica, chodzi tutaj o cRPG. Poza tym, nie szukam innowacji w całym gatunku, tylko w modach do goticzka, bo tutaj by się w końcu jakieś przydały.

No a skoro Ty uogólniasz że w gry trzeba grać dla fabuły to nie widzę problemu żeby pokazać Ci na jakimkolwiek przykładzie że wcale dla fabuły grać nie trzeba, a dla kogoś może liczyć się coś zupełnie innego.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
W takim razie pierdolisz głupoty porównując grę sandbox (Minecraft) do gry RPG. Jak grasz w gry RPG dla innowacji, to moim zdaniem nie są Ci takie gry przeznaczone, zaprzecz, chętnie posłucham kontrargumentów.
xd

Nie gram w gry RPG dla innowacji, zresztą sam gatunek gry wyznacza jej pewne granice tego jak ma wyglądać co powoduje że nowe rzeczy tak czy inaczej muszą trzymać się ogólnego kanonu gatunku. Dlatego gdyby ktoś chciał grać w gry RPG dla samych innowacji i poszukiwał by ich coraz więcej, to szybko przeszedł by na inny gatunek, bo te (innowacje) zwyczajnie nie mieściły by się w ramach wyznaczonych przez RPG. RPG to szerokie pojęcie więc przyjmijmy że w odniesieniu do Gothica, chodzi tutaj o cRPG. Poza tym, nie szukam innowacji w całym gatunku, tylko w modach do goticzka, bo tutaj by się w końcu jakieś przydały.

No a skoro Ty uogólniasz że w gry trzeba grać dla fabuły to nie widzę problemu żeby pokazać Ci na jakimkolwiek przykładzie że wcale dla fabuły grać nie trzeba, a dla kogoś może liczyć się coś zupełnie innego.

Nie napisałem, że w gry trzeba grać dla fabuły, ale, że granie w grę RPG pomijając fabułę jest trochę dziwne.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Informacje Ogólne - DK
#177 2017-02-08, 14:36(Ostatnia zmiana: 2017-02-18, 20:20)
@Cragann

A na co ci kurna te tarcze, w zengin i tak nie wykorzysta sie tego potencjalu w 100%, pograsz se chwile i co znudzi ci sie. No super . Uuuuu tarcze  :F
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie napisałem, że w gry trzeba grać dla fabuły, ale, że granie w grę RPG pomijając fabułę jest trochę dziwne.
To pisz w ten sposób, bo nie widać żeby to wynikało z twojego wcześniejszego posta.

@Mac Dun

Znudzi się to się znudzi, przynajmniej będę miał przez chwilę  co robić i po co grać. No a że tarcze to mało innowacyjna innowacja to już swoją drogą :F
 

Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dennerks

Informacje Ogólne - DK
#179 2017-02-17, 13:34(Ostatnia zmiana: 2017-02-17, 13:43)
W odcinku o ciekawostkach z serii Gothic, Arek mówi, że w modzie będziecie odnosić się do miejsc, które zostały jakoś wspomniane w grach, czy to przez postacie niezależne, czy przez książki. Myśleliście może aby odnosić się także do miejsc, z których pochodzą możni spoczywający na cmentarzu niedaleko "Martwej Harpii"? Z tego, co pamiętam to kilkoro z nich ma napisane na nagrobkach skąd pochodzą. Oprócz tego na tym cmentarzu możemy znaleźć miejsce pochówku co najmniej kilku osób, które nosiły nazwisko "Ukara". I o ile mnie pamięć nie myli to najstarszy członek tego rodu, który tam spoczywa, żył około roku setnego, a najmłodszy - około siedemsetnego. Będziecie się w jakiś sposób odnosić na Khorinis do tej familii? Bo wydaje się, że byli oni dość znaczącym, a przynajmniej dość starym rodem wyspy, z co najmniej sześciuset letnią tradycją. 

PS: Ach, no i zarówno w kotlince niedaleko wieży Xardasa, jak i na tym cmentarzu możemy natknąć się na nagrobki osób noszących imię: "Iotar". I jeżeli dobrze pamiętam, to chyba nawet żyli w tym samym lub podobnym czasie... Na waszej mapie widziałem, że Avallach opisał kotlinę niedaleko wieży jako: "Dolina Iotara", czy oprócz tego będą jakieś nawiązania/odniesienia do tej tajemniczej osoby lub raczej osób?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry