Anime 229479 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 229479

Odpowiedzi 762

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Anime
#340 2013-05-01, 08:23(Ostatnia zmiana: 2013-05-01, 08:24)
Cytuj
przez większość czasu nie wiadomo czemu bohater się na wyspie znalazł i fajnie o tym spekulować w głowie.
Spoiler
matka go sprzedała
Wracając do pytania, co mogę sobie obejrzeć jeszcze?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wracając do pytania, co mogę sobie obejrzeć jeszcze?
Zawęź, możemy sypać tytułami, jednak chyba lepiej by było gdybyś powiedział jakich motywów szukasz, a jakich wolałbyś unikać.

nerd
A jak mówisz na mnie? :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Artem

Artem

Użytkownicy
posty16
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Otaku w znaczeniu typowo japońskim.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#343 2013-05-05, 23:47(Ostatnia zmiana: 2013-05-06, 00:07)
Coś tknęło mnie żeby znowu poszukać camripów filmów kinowych o Madoce. Ku mojemu zaskoczeniu, teraz okazuje się to banalne - torrent jest w pierwszych trzech wynikach Google. Każdy sam bardzo łatwo znajdzie, więc nawet nie linkuję pliku.

Niestety jakość jest fatalna (camrip nagrywany z brzegu salki), do tego na pierwszy rzut oka poza m.in. elementami takimi jak opening czy endong, nie widzę specjalnej różnicy od wersji telewizyjnej / bluray. Zresztą, możecie sami ocenić czy warto pobierać po przykładowym screenie:


Przy pierwszych pięciu wyświetleniach w USA na koniec był dołączony trailer trzeciego filmu mającego stanowić sequel. Później jednak go wycięto, na szczęście zachował się camrip: http://www.deculture.es/video/Madoka_Magica_Movie_3_trailer.mp4
Tytuł filmu tłumaczy się bodjaże jako "Rebellion". Garść linków:
Porównania pierwszego i drugiego filmu z odpowiadającymi im odcinkami anime:
http://wiki.puella-magi.net/Puella_Magi_Madoka_Magica_The_Beginning_Story:_In-Depth_Look
http://yuis-musings.tumblr.com/post/34491336339/madoka-magica-movie-eternal-in-depth-look
Zgromadzone informacje o trzecim filmie: http://wiki.puella-magi.net/The_Rebellion_Story

//Edit: już kawałek pobrałem, i wygląda na to że zaczyna się w ostatnich scenach z anime. Oceniając po nim, cały torrent zawiera jakieś 10 minut filmu. Także traktowałbym to jako fake / próbkę. Nie polecam jeśli nie macie szybkiego łącza i nie jesteście po prostu ciekawi tego co tam jest.

Chikaio

Chikaio

Użytkownicy
posty16
Propsy11
  • Użytkownicy
O czym może być sequel Madoki, jak wiadomo co się na końcu z 75% bohaterek dzieje? W tym tytułową.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Jak obejrzysz to się dowiesz. Widocznie twórcy mają jeszcze jakieś wątki do wyjaśnienia, a może wprowadzą zupełnie nowe. Na razie mało wiadomo o 3 części, więc pozostało czekać, aż wyjdzie i wtedy dyskutować czy warto było tworzyć sequel.

Chikaio

Chikaio

Użytkownicy
posty16
Propsy11
  • Użytkownicy
Mają wyjść trzy filmy, z czego dwa to praktycznie kompilacja anime z nowymi scenami. Trzeci jest intersujący, fabułą zajmuje się Urobuchi, i ma mieć nowe wątki. Ale wychodzi dopiero około czwartego kwartału.

Po prostu ciekawi mnie co mogą zrobić z fabułą która kończy się zamknięciem większości wątków.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po prostu ciekawi mnie co mogą zrobić z fabułą która kończy się zamknięciem większości wątków.
Nowe wątki? = |
A tak na poważnie to przecież sam napisałeś że większością, a nie wszystkimi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#348 2013-05-06, 22:09(Ostatnia zmiana: 2013-05-06, 22:10)
O czym może być sequel Madoki, jak wiadomo co się na końcu z 75% bohaterek dzieje? W tym tytułową.
Oczywiście że nie. Wiadomo jedynie co dzieje się z [hide]tytułową (choć nie główną), czyli samą Madoką[/hide] oraz z [hide]Sayaką[/hide]. Los pozostałych nie jest znany, jako że [hide]Madoka zmieniając prawa wszechświata nie dopuściła do ich śmierci[/hide] (co zostało pokazane). To że na koniec widać samotną walkę [hide]Homury[/hide], nie znaczy że pozostałe nie żyją.

Fabuła trzeciej części obraca się właśnie wokół ich problemów z niestety niedoskonałym planem [hide]Madoki[/hide].

Jeszcze raz trailer: http://www.deculture.es/video/Madoka_Magica_Movie_3_trailer.mp4
I zebrane informacje: http://wiki.puella-magi.net/The_Rebellion_Story

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Anime
#349 2013-05-06, 22:11(Ostatnia zmiana: 2013-05-06, 22:14)
A ja i tak za naruto skoro wszyscy powyżej zawodóki czy tam liceum ,czyli nie jesteście tępakami z zawodówki jak to ktoś tam o mnie powiedział, to powinniście dość mądrą mangę (no w odcinkach to "anime") oglądać i mówię o sawiku mądry gość a byle co ogląda a manga ma być zajebiście mądra i rozkminiająca... bez obrazy sawiku:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
No ja też Sawik nie wiem, dlaczego oglądasz takie byle co. Przecież naruto to najlepsze anime i nie rozumiem, dlaczego ludzie myślą inaczej :lol:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ogląda a manga ma być zajebiście mądra i rozkminiająca
Nie, ja nie szukam mądrej historii, szukam takiej która mnie zabawi lub wciągnie.
Będę chciał obejrzeć coś mądrego to włączę sobie jakiś film dokumentalny.
mądry gość
Nazywanie mnie mądrym na tym forum może się dla ciebie źle skończyć :lol2:
Ich nie obchodzi wszystko poza forum, a swoją opinię raczej na tym bazowałeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Co sądzicie o "Czarodziejkach z Księżyca"? Uważam, że jest to jedno z najlepszych anime, jakie oglądałem!



Czy nie są słodkie? :lol:

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Anime
#353 2013-05-06, 22:43(Ostatnia zmiana: 2013-05-07, 10:08)
Myślę że bana nie dostanę za nazywanie kogoś mądrym, chyba że kilka hejtów ale one mnaie nie ruszają, a jeśli byś przebolał pierwszą serię naruto, i obejrzał shippuden tak z 20 odcinków to byś się tak wciągnął że zamiast robic coś pożytecznego to oglądałbyś naruto, hmm ja w sumie nie oglądałem pierwszej serii gdy zacząłem przygodę za naruto to dopiero od shippuden Sawiku
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#354 2013-05-06, 23:04(Ostatnia zmiana: 2013-05-06, 23:04)
Co sądzicie o "Czarodziejkach z Księżyca"? Uważam, że jest to jedno z najlepszych anime, jakie oglądałem!
Czy nie są słodkie? :lol:
Zbyt żywe i radosne. Ile z nich popada w rozpacz lub ginie tragiczną śmiercią?

Chikaio

Chikaio

Użytkownicy
posty16
Propsy11
  • Użytkownicy
Co sądzicie o "Czarodziejkach z Księżyca"? Uważam, że jest to jedno z najlepszych anime, jakie oglądałem!

Zbyt stare, równie dobrze możesz jarać się kwadratowymi robotami z kosmosu i Charem Aznable  :lol:  

I możliwe że wyjdzie ci to na lepsze bo Gundam jest zajebisty ostatnio.

https://www.youtube.com/watch?v=eu4tCWTyqds


Animacja, oprawa dźwiękowa^, fabuła, długość jednego odcinka - no boskie po prostu.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Muślę że bana nie dostanę za nazywanie kogoś mądrym, chyba że kilka hejtów ale one mnaie nie ruszają, a jeśli byś przebolał pierwszą serię naruto, i obejrzał shippuden tak z 20 odcinków to byś się tak wciągnął że zamiast robic coś pożytecznego to oglądałbyś naruto, hmm ja w sumie nie oglądałem pierwszej serii gdy zacząłem przygodę za naruto to dopiero od shippuden Sawiku
= |
Obejrzałem całe naruto i shippuden (270) przestałem około pół roku temu, może nawet rok, z mangą jestem na bieżąco, ale to tylko dlatego że nie lubię porzucać serii i jedna z postaci mnie interesuje.
Więc... coś jeszcze chcesz dodać?

byś się tak wciągnął że zamiast robic coś pożytecznego to oglądałbyś naruto
Nigdy, ale to nigdy, nie przełożyłem mangi czy anime nad obowiązki, pracę czy szkołę, zdarzyło mi się zarwać parę nocek, albo z bólem kłaść spać o czwartej nad ranem bo o szóstej trzeba było wstać i iść na robotę, ale nigdy nie zawaliłem żadnej rzeczy ze względu na anime, a ci którzy tak robią powinni udać się do specjalisty.

Teraz odbiję piłeczkę do ciebie, obejrzyj Death Note, Mirai Nikki, czy nawet Code Geass, chciałbym byś wtedy przyszedł i powiedział to samo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Cytuj
Muśle
hahahah
up sawik:
Death note mnie nie kręci oglądałem trochę, ale  
Cytuj
Mirai Nikki, czy nawet Code Geass
te dwie sprawdzę
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Anime
#358 2013-05-07, 10:26(Ostatnia zmiana: 2013-05-07, 13:06)
Szukasz "mądrego" anime i odrzucasz Death Note, a bierzesz Naruto?
Spoiler

[mod=Avallach]Nie wrzucaj takich gigantycznych obrazków na forum bez spoilera.[/mod]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No cóż wedle gustów
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry