G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE 23700 43

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 6.06.2015 roku

Wyświetleń 23700

Odpowiedzi 43

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Abaddon

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
2015-06-06, 10:11(Ostatnia zmiana: 2015-06-06, 12:09)

Niemiecka modyfikacja autorstwa Gorilla Bytes

Akcja moda rozgrywa się równolegle do Gothica 3. Nasz bohater pochodzi z Khorinis, gdzie prowadził życie strażnika miejskiego. Jednak, gdy orkowie zajęli Górniczą Dolinę, a Xardas zniszczył magię runiczną nie było już sposobu, aby zatrzymać orków. Po wypłynięciu Bezimiennego orkowie zajmują Khorinis i mieszkańcy wyspy zostają wywiezieni na Wschodni Archipelag, by niewolniczo pracować w kopalniach rudy. Jednak podczas podróży morskiej statek wpada w wir i tonie, przez co ginie też większość załogi. Tylko naszemu bohaterowi i garstce niewolników udaje się przeżyć i dopłynąć do wybrzeży Wschodniego Archipelagu.

Czas gry: 40 godzin
200 NPC z masą dialogów
Nowy świat wielkości wyspy Khorinis
Duża ilość ukrytych lokacji, w tym także lochów
Wiele nowości, w tym zbroje, potwory, przedmioty itp.

Screeny z moda:
Spoiler











Intro:
https://www.youtube.com/watch?v=bPDwDGKvMTw


Omówienie moda PL:
https://www.youtube.com/watch?v=wd-3gCKq95o


Premiera niemiecka najpewniej już niedługo!
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nawet git, ale tutaj: okropnie to wygląda.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Cóż, to stare screeny z czasów prac. Zobaczymy jak to będzie wyglądać.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mieszkańcy zostali zniewoleni przez zdobywców i zmuszani do prac w kopalniach rudy. Po wypłynięciu Bezimiennego orkowie zajmują Khorinis i mieszkańcy wyspy zostają wywiezieni na Wschodni Archipelag, by niewolniczo pracować w kopalniach rudy.

 :pokerface:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ta, powieliłem przez nieuwagę. Ale już poprawione.
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Modyfikacja zapowiada się ciekawie, niemniej jednak nie podoba mi się wątek zaprzedania się Najemników z farmy Onara, rozumiem, że mieli chęć rozbicia paladynów, ale bez przesady sprzymierzyć się z orkami... Czy po wypłynięciu Lee najemnicy do reszty stracili głowę :) ?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Może zabrakło im odpowiedniego przywódcy i bandą zaczął zarządzać jakiś przydupas Sylvio :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale Sylvio przecież zginął w Górniczej Dolinie, a jego najemnicy wcześniej walczyli z orkami, więc raczej nie przepadają za nimi. To raczej był wybór z przymusu, bo chcieli sobie trochę dłużej pożyć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#8 2015-06-06, 15:20(Ostatnia zmiana: 2015-06-06, 15:27)
No właśnie się zastanawiam, Sylvio w zasadzie nie żyję wraz z Bulko, więc kolaborować nie miałby kto na dobrą sprawę. Nie chcę mi się wierzyć, że Jarvis, Buster, Cord, Wilk, Torlof (o ile nie był kapitanem), by się na to zgodzili najbardziej zaufani Najemnicy Lee. Obstawiałbym, że jako najstarszy stopniem i przysposobieniem militarnym sprawowałby władzę Cord, lub Torlof. Może sam Onar zaczął kombinować i oni mogli mieć dwa wybory stanąć z wieśniakami do buntu i dać się zabić, lub iść na sojusz. Tak czy siak najemnicy do tchórzy nie należeli :)
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Zauważcie też, że akcja dzieje się już jakiś czas po odpłynięciu Beziego, więc większość znanych nam najemników mogła po nagłym zniknięciu Lee opuścić farmę, w związku z czym Onar musiał zatrudnić nowych, którzy mogli być już bardziej przekupni.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czemu Bulko by nie zyl? :P Po zabiciu Silvio bezi nie musial zabijac Bulka przeciez.

Z tym sojuszem, to moze w grze bedzie wyjasnione, ale wedlug mnie woleli najemnicy przylaczyc sie do wygranych, niechec do paladynow tez miala znaczenie :)
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#11 2015-06-06, 17:37(Ostatnia zmiana: 2015-06-06, 17:42)
Nawet w przypadku kiedy zostawiasz go przy życiu orkowie tak czy owak przejmują kontrolę nad GD i jest jedynie cień szansy, że przeżyłby bezpośrednie starcie.

Mimo wszystko to są drobnostki i nie ma sensu się nad tym rozwodzić, mam nadzieję, że będzie wyjaśnione czemu Najemnicy podjęli się współpracy z orkami.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak to czemu? Część z nich, właśnie ta lojalna Lee(!) była wcześniej w kolonii karnej, powrót do gorzkiego życia i potrawek z chrząszcza, lub pełne chwały zwycięstwo nad znienawidzonymi paladynami i tłusta szynka na stole? Co wybierasz? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#13 2015-06-08, 01:16(Ostatnia zmiana: 2015-06-08, 01:31)
Nie wiemy jakimi pobudkami się kierowali Najemnicy, to przypuszczenia. Równie dobrze może być to inna zgraja najemników wynajęta przez Onara jak wspomniał Freddy, część ze starej załogi na pewno nie patrzyłaby na to biernie, w końcu to orkowie, prędzej by odeszli z farmy niżeli sprzymierzyli się orkami, w dużej mierze pomysł sojuszu by zależał od tego kto by sprawował władzę nad najemnikami, na pewno nie mógł to być nikt  z najemników Lee.

Zresztą w końcu to jest alternatywna historia modyfikacji, twórcy mają prawo do tego, najemnicy jak nie patrzeć służą pieniądzom, nie ludziom :)
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Screeny, w zimie, miasto i karczma są fajne i mnie zainteresował mod.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Autor zapowiedział, że mod jest gotowy do wydania i czeka tylko na jakieś pierdoły. Zakładam, że premiera już na dniach.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A kiedy mniej więcej wzięlibyście się za tłumaczenie?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jak skończymy pozycje z naszej listy, czyli

Sythera
Kryjówka Korsarzy (Odyseja Prolog)
Salyra
Dirty Swamp
Świat skazańców (G1 Addon)
Obóz myśliwych (Wojna z orkami Prolog)
eXodus Demo
Z życia farmera
Varus Biker Edition (G2 addon)
GoMoN
Upadłe anioły

Część z tego jest prawie gotowe, część zrobimy z wersji rosyjskiej, czyli niezależnie od modów niemieckich. Zakładam, że pod koniec roku lub na początku przyszłego.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nieźle jedzie z spolszczeniami  :D Szacun za dobrą robotę  :ok:
Będziemy mogli zwiedzić khorinis i GD? Aha ;x

Varus Biker Edition (G2 addon)
Jest jakiś link, do tego moda?  :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Raczej nie. Będzie natomiast świat wielkości porównywalnej do wyspy Khorinis - jedna z wysp Wschodniego Archipelagu. 
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ło kurwa, ile tego jest xD

Nie napisałeś Doliny Świtu
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To kawałek wielkiej listy modów mojego autorstwa i zawiera tylko niemieckie mody. Dolina Świtu to rosyjski mod, a ruskie mody/niemieckie przetłumaczone na rosyjski mają osobna listę :D

Dla ciekawskich:
Kopalnia
Pakt ze złem
Karaibska północ
Adamas - Dziedzictwo
Wioska Miranda
Aggro Myrtana
Ludzie z Górniczej Doliny (G1 addon)
Gothic 3 Alternative Demo
Rozdroże
Dolina Świtu
Siostry
Kokosowa Wyspa

Post połączony: 2015-06-08, 21:46
@MacDun link jest http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1269453-Release-VarusBikerEdition-v1-4b-3
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak wy się z tym wyrobicie do końca roku? Ale widzę, że będziecie też tłumaczyć mody, których z początku nie planowaliście tłumaczyć.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Rosyjskie są odrębne, a z tymi mamy naprawdę błyskawiczne tempo. Zarówno z listą niemiecką, jak i rosyjską powinniśmy się wyrobić :D Tym bardziej, że niedługo wakacje.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Varus Biker Edition (G2 addon)
Nawet świątynia śniącego jest i najemnicy orków oO 

Szykuję się jakiś ciekawszy mod rozsz. do g2 :)  Sam nawet nie wiedziałem że taki mod jest  :P

To mod dla fanów klasyki, ulepsza balans, nie dodaje nowej fabuły poza kilkoma zadaniami pobocznymi i znacznie powiększa lokacje.
Brzmi nieźle  :ok:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To mod dla fanów klasyki, ulepsza balans, nie dodaje nowej fabuły poza kilkoma zadaniami pobocznymi i znacznie powiększa lokacje. 
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Pozwolę sobie rozwiać wasze wątpliwości. W demie jest wszystko wytłumaczone i jest jedynie niewielkim wstępem do tej wielkiej modyfikacji. 
Bullco przejął kontrolę nad farmą Onara i spiknął się z orkami, przez co prawdopodobnie będzie można wybrać, czy dołączyć do Paladynów, czy do orkowych najemników. Więcej informacji już niedługo :)

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Quasch trochę źle dobrali tego przywódcę.Bullko był tylko pachołkiem Sylvia, wydawał się jakby nie używał szarych komórek.Bardziej na dowódcę pasowałby Cord, Jarvis ew. Sentenza/Khaled, bardziej mnie przekonują niż Bullko.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Był silny jak wół, więc mógł pokonać w walce tych dobrych najemników  Sojusz z orkami z jego strony właśnie wskazuje na to, jaki jest bezmyślny.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Był silny jak wół, więc mógł pokonać w walce tych dobrych najemników  Sojusz z orkami z jego strony właśnie wskazuje na to, jaki jest bezmyślny.
Dokładnie. Bez Sylvia, to właśnie Bulko jest najsilniejszym najemnikiem, no i jeszcze Senteza, ale on też by stanął po stronie orków, bo trzymał z Bulciem i Sylvio :)
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wątpię, żeby Bulko dał radę Torlofowi czy Cordowi. Sentenza też jest chyba lepszy od Bulka, ale on musiałby kolaborować - stanąłby przy bramie Khorinis i zbierał myto od orków. Może wymieńmy wszystkich najemników, którzy prawdopodobnie uszli z życiem: Cord, Jarvis, Wilk, Cipher(chyba był w GD, ale spokojnie mógł uciec), Dar, Rod(to samo co Cipher), Sentenza, Raoul, Bulko, Fester,Khaled, Patrick. Przypuszczamy, że Torlof został kapitanem. Kilku mogło zginąć w GD! Gdyby wybierano nowego dowódcę mogłoby się odbyć głosowanie. Kandydaci(wg. mnie): Cord i Bulko. Jarvis głosowałby za Cordem; Wilk - za Cordem; Cipher - powiedziałbym, że za Bulkiem; Dara każdy miałby gdzieś; Rod, Sentenza, Raoul, Fester - za Bulkiem; Khaled, Patrick, Buster - za Cordem, Wieśniacy - za Cordem, ale opozycja ma ich gdzieś. Reasumując:
Cord: 5
Bulko: 5
Remis. Dar jednak pewnie byłby za Bulkiem. Tu też pojawia się konflikt Dara z Cipherem - raczej byliby po przeciwnych stronach.
Gdyby uznać, że Dar jest za Bulkiem, a Cipher za Cordem:
Cord: 6
Bulko: 5
Czyli wygrywa Cord. Onar wolałby chyba Corda. Są to jednak tylko spekulacje. Wielu z nich mogło nie wrócić z GD, Wilk mógł polec na farmie Bengara.  Nie powinno to jednak zmienić wyniku - wszyscy łowcy smoków(oprócz Gorna) to byli sympatycy Sentenzy.

Jedna rzecz mi się rzuciła w oczy.
Cytuj
a Xardas zniszczył magię runiczną
Wydaje mi się, że z rozmowy z Miltenem i tym gościem z Ardei w G3 wynika, że magia runiczna została zniszczona tylko na kontynencie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tyś jest koleś bystry, naprawdę :facepalm:
A czym Twoim zdaniem różni się magia runiczna z kontynentu od wyspy? I jeszcze jeden argument na obalenie Twojej teorii: Skoro została zniszczona na kontynencie, to runy Miltena z Khorinis powinny działać. Czemu ich nie używa?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt

Fareus
Labirynt

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#32 2015-07-08, 20:15(Ostatnia zmiana: 2015-07-08, 21:00)
Twórcy po prostu zjebali sprawę. Bulko jest ostatnio osobą, który by się nadawała do rządzenia.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Umiecie tylko narzekać ... Przecież nie trzeba się kluczowo trzymać tego co było w zwykłym gothicu aby stworzyć coś ciekawego można naginać zasady gothica, pozatym zbytnio się zagłębiacie w pieprzenie o tym dlaczego najemnicy są za orkami i bulko przejął władzę. Dla mnie jest jasne to że najemnicy mieli dwa typy rozumowania, za Lee i za Sylvio, nie wiem kto przystał do orków bo pewnie nawet nie zagram w to a zagłębiać tym bardziej nie będę się zagłębiał ... To jest jasne że najemnicy którzy doszli w drugiej części G mieli prawidłowe nastawienie do swojej profesji ( nie to co banda Lee która zajmowała się ochroną...) więc może po prostu dla bogactwa postanowili dołączyć do orków to w sumie powinno być normalne dla was ... Pozatym w G3 nie mamy powiedziane że zabraliśmy Lee ze sobą, może on i część jego kompani wybrała się z nim na kontynent własnym środkiem lokomocji :p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cord z paroma osobami może zwyczajnie odeszli z farmy Onara bo nie chcieli mieć żadnych interesów ani problemów z orkami, Bullko został jako jedyny kandydat i jest przywódcą.Teorii jest wiele, ale może dajmy sobie z tym spokój?W demie tego moda być może się okaże.
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
@MagnatPlayer

Onar nie ma tu nic do gadania, ponieważ zostaje on zarżnięty przez Bullka :redface:

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tyś jest koleś bystry, naprawdę :facepalm:
A czym Twoim zdaniem różni się magia runiczna z kontynentu od wyspy? I jeszcze jeden argument na obalenie Twojej teorii: Skoro została zniszczona na kontynencie, to runy Miltena z Khorinis powinny działać. Czemu ich nie używa?
1. Magia z kontynentu i z Khorinis różni się położeniem. Wątpię, żeby Xardas, używając mocy Smoka-Ożywieńca dał radę zniszczyć magię runiczną na całej ziemi. Jednak gdyby miał wybierać między wyspami, to pewnie zniszczyłby właśnie na Khorinis. Gdyby jednak mógł zniszczyć magię na całej ziemi używając mocy Smoka-Ożywieńca, to czemu ów smok nie zrobił tego sam?
2. Chodziło mi o to, że przestały mu działać, gdy przybył na kontynent.
3. Runy ciągle istniały. Zniszczona została MAGIA RUNICZNA na KONTYNENCIE. Stało się to przed przybyciem Bezia na kontynent, więc gdyby runy Miltena straciły wtedy, to poinformowałby Bezia wcześniej. Nie mogło stać się to, gdy przybył, ponieważ ten facet z Ardei nie wiedziałby o tym. Tak więc runy Miltena straciły moc, gdy przybył na kontynent. Jest też prawdopodobne, że wcześniej nie zwracał na nie uwagi. Wtedy moje teza byłaby obalona.
4. Napisałem wyraźnie "wydaje mi się".
Zresztą co tu się rozwodzić. To tylko tani chwyt, żeby nie zaczynać z Armią Ciemności w G3.

@up
Nie wiem, po co miałby mordować swojego pracodawcę. Jak widać twórcy nie do końca przemyśleli fabułę.
@ExedusHQ
Chyba to jest jedyne sensowne wytłumaczenie fabuły moda.

Lepiej już dać sobie spokój.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A ja myślę, że Ci się źle wydaje, ale po co ja w ogóle wchodzę z Tobą dyskusję. Twoje posty dużo już świadczą o Tobie. EOT.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tego moda prawdopodobnie jednak nie spolszczymy, gdyż ostatnim modem niemieckim od naszego teamu będzie Odyseja 2.0.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Szkoda, wyglądał obiecująco, mimo wszystko jednak Odyseja 2.0 to priorytet, więc najważniejsze żeby ona się pokazała, i tak odwalacie dla całej społeczności polskiego Gothica świetną pracę, najlepszą ze wszystkich teamów moim skromnym zdaniem. Tłumaczycie nawet ( za przeproszeniem) takie g*wna jak Mroczny Legion i to wam się chwali. 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Czasami mod wnioskując po świecie, rutynach, ogólnej prezencji wygląda, ale fabuła ssie. Wydajemy i takie, bo szkoda czasu tłumaczy, który przeznaczyli na tłumaczenie. raz się trafi perełka, a raz gniot.
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Bractwo mowi, ze zostalo jakies 70 procent tlumaczenia. Kto sie jara? :D
 
Pozdrawiam mame i tate

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nikt, bo jeszcze testy zostaja?
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Po primo czytanie ze zrozumieniem się kłania. Po secundo dlaczego piszecie w temacie z archiwum?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry