G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE 23705 43

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 6.06.2015 roku

Wyświetleń 23705

Odpowiedzi 43

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ło kurwa, ile tego jest xD

Nie napisałeś Doliny Świtu
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To kawałek wielkiej listy modów mojego autorstwa i zawiera tylko niemieckie mody. Dolina Świtu to rosyjski mod, a ruskie mody/niemieckie przetłumaczone na rosyjski mają osobna listę :D

Dla ciekawskich:
Kopalnia
Pakt ze złem
Karaibska północ
Adamas - Dziedzictwo
Wioska Miranda
Aggro Myrtana
Ludzie z Górniczej Doliny (G1 addon)
Gothic 3 Alternative Demo
Rozdroże
Dolina Świtu
Siostry
Kokosowa Wyspa

Post połączony: 2015-06-08, 21:46
@MacDun link jest http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1269453-Release-VarusBikerEdition-v1-4b-3
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak wy się z tym wyrobicie do końca roku? Ale widzę, że będziecie też tłumaczyć mody, których z początku nie planowaliście tłumaczyć.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Rosyjskie są odrębne, a z tymi mamy naprawdę błyskawiczne tempo. Zarówno z listą niemiecką, jak i rosyjską powinniśmy się wyrobić :D Tym bardziej, że niedługo wakacje.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Varus Biker Edition (G2 addon)
Nawet świątynia śniącego jest i najemnicy orków oO 

Szykuję się jakiś ciekawszy mod rozsz. do g2 :)  Sam nawet nie wiedziałem że taki mod jest  :P

To mod dla fanów klasyki, ulepsza balans, nie dodaje nowej fabuły poza kilkoma zadaniami pobocznymi i znacznie powiększa lokacje.
Brzmi nieźle  :ok:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To mod dla fanów klasyki, ulepsza balans, nie dodaje nowej fabuły poza kilkoma zadaniami pobocznymi i znacznie powiększa lokacje. 
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Pozwolę sobie rozwiać wasze wątpliwości. W demie jest wszystko wytłumaczone i jest jedynie niewielkim wstępem do tej wielkiej modyfikacji. 
Bullco przejął kontrolę nad farmą Onara i spiknął się z orkami, przez co prawdopodobnie będzie można wybrać, czy dołączyć do Paladynów, czy do orkowych najemników. Więcej informacji już niedługo :)

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Quasch trochę źle dobrali tego przywódcę.Bullko był tylko pachołkiem Sylvia, wydawał się jakby nie używał szarych komórek.Bardziej na dowódcę pasowałby Cord, Jarvis ew. Sentenza/Khaled, bardziej mnie przekonują niż Bullko.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Był silny jak wół, więc mógł pokonać w walce tych dobrych najemników  Sojusz z orkami z jego strony właśnie wskazuje na to, jaki jest bezmyślny.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Był silny jak wół, więc mógł pokonać w walce tych dobrych najemników  Sojusz z orkami z jego strony właśnie wskazuje na to, jaki jest bezmyślny.
Dokładnie. Bez Sylvia, to właśnie Bulko jest najsilniejszym najemnikiem, no i jeszcze Senteza, ale on też by stanął po stronie orków, bo trzymał z Bulciem i Sylvio :)
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wątpię, żeby Bulko dał radę Torlofowi czy Cordowi. Sentenza też jest chyba lepszy od Bulka, ale on musiałby kolaborować - stanąłby przy bramie Khorinis i zbierał myto od orków. Może wymieńmy wszystkich najemników, którzy prawdopodobnie uszli z życiem: Cord, Jarvis, Wilk, Cipher(chyba był w GD, ale spokojnie mógł uciec), Dar, Rod(to samo co Cipher), Sentenza, Raoul, Bulko, Fester,Khaled, Patrick. Przypuszczamy, że Torlof został kapitanem. Kilku mogło zginąć w GD! Gdyby wybierano nowego dowódcę mogłoby się odbyć głosowanie. Kandydaci(wg. mnie): Cord i Bulko. Jarvis głosowałby za Cordem; Wilk - za Cordem; Cipher - powiedziałbym, że za Bulkiem; Dara każdy miałby gdzieś; Rod, Sentenza, Raoul, Fester - za Bulkiem; Khaled, Patrick, Buster - za Cordem, Wieśniacy - za Cordem, ale opozycja ma ich gdzieś. Reasumując:
Cord: 5
Bulko: 5
Remis. Dar jednak pewnie byłby za Bulkiem. Tu też pojawia się konflikt Dara z Cipherem - raczej byliby po przeciwnych stronach.
Gdyby uznać, że Dar jest za Bulkiem, a Cipher za Cordem:
Cord: 6
Bulko: 5
Czyli wygrywa Cord. Onar wolałby chyba Corda. Są to jednak tylko spekulacje. Wielu z nich mogło nie wrócić z GD, Wilk mógł polec na farmie Bengara.  Nie powinno to jednak zmienić wyniku - wszyscy łowcy smoków(oprócz Gorna) to byli sympatycy Sentenzy.

Jedna rzecz mi się rzuciła w oczy.
Cytuj
a Xardas zniszczył magię runiczną
Wydaje mi się, że z rozmowy z Miltenem i tym gościem z Ardei w G3 wynika, że magia runiczna została zniszczona tylko na kontynencie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tyś jest koleś bystry, naprawdę :facepalm:
A czym Twoim zdaniem różni się magia runiczna z kontynentu od wyspy? I jeszcze jeden argument na obalenie Twojej teorii: Skoro została zniszczona na kontynencie, to runy Miltena z Khorinis powinny działać. Czemu ich nie używa?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt

Fareus
Labirynt

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#32 2015-07-08, 20:15(Ostatnia zmiana: 2015-07-08, 21:00)
Twórcy po prostu zjebali sprawę. Bulko jest ostatnio osobą, który by się nadawała do rządzenia.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Umiecie tylko narzekać ... Przecież nie trzeba się kluczowo trzymać tego co było w zwykłym gothicu aby stworzyć coś ciekawego można naginać zasady gothica, pozatym zbytnio się zagłębiacie w pieprzenie o tym dlaczego najemnicy są za orkami i bulko przejął władzę. Dla mnie jest jasne to że najemnicy mieli dwa typy rozumowania, za Lee i za Sylvio, nie wiem kto przystał do orków bo pewnie nawet nie zagram w to a zagłębiać tym bardziej nie będę się zagłębiał ... To jest jasne że najemnicy którzy doszli w drugiej części G mieli prawidłowe nastawienie do swojej profesji ( nie to co banda Lee która zajmowała się ochroną...) więc może po prostu dla bogactwa postanowili dołączyć do orków to w sumie powinno być normalne dla was ... Pozatym w G3 nie mamy powiedziane że zabraliśmy Lee ze sobą, może on i część jego kompani wybrała się z nim na kontynent własnym środkiem lokomocji :p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cord z paroma osobami może zwyczajnie odeszli z farmy Onara bo nie chcieli mieć żadnych interesów ani problemów z orkami, Bullko został jako jedyny kandydat i jest przywódcą.Teorii jest wiele, ale może dajmy sobie z tym spokój?W demie tego moda być może się okaże.
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
@MagnatPlayer

Onar nie ma tu nic do gadania, ponieważ zostaje on zarżnięty przez Bullka :redface:

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tyś jest koleś bystry, naprawdę :facepalm:
A czym Twoim zdaniem różni się magia runiczna z kontynentu od wyspy? I jeszcze jeden argument na obalenie Twojej teorii: Skoro została zniszczona na kontynencie, to runy Miltena z Khorinis powinny działać. Czemu ich nie używa?
1. Magia z kontynentu i z Khorinis różni się położeniem. Wątpię, żeby Xardas, używając mocy Smoka-Ożywieńca dał radę zniszczyć magię runiczną na całej ziemi. Jednak gdyby miał wybierać między wyspami, to pewnie zniszczyłby właśnie na Khorinis. Gdyby jednak mógł zniszczyć magię na całej ziemi używając mocy Smoka-Ożywieńca, to czemu ów smok nie zrobił tego sam?
2. Chodziło mi o to, że przestały mu działać, gdy przybył na kontynent.
3. Runy ciągle istniały. Zniszczona została MAGIA RUNICZNA na KONTYNENCIE. Stało się to przed przybyciem Bezia na kontynent, więc gdyby runy Miltena straciły wtedy, to poinformowałby Bezia wcześniej. Nie mogło stać się to, gdy przybył, ponieważ ten facet z Ardei nie wiedziałby o tym. Tak więc runy Miltena straciły moc, gdy przybył na kontynent. Jest też prawdopodobne, że wcześniej nie zwracał na nie uwagi. Wtedy moje teza byłaby obalona.
4. Napisałem wyraźnie "wydaje mi się".
Zresztą co tu się rozwodzić. To tylko tani chwyt, żeby nie zaczynać z Armią Ciemności w G3.

@up
Nie wiem, po co miałby mordować swojego pracodawcę. Jak widać twórcy nie do końca przemyśleli fabułę.
@ExedusHQ
Chyba to jest jedyne sensowne wytłumaczenie fabuły moda.

Lepiej już dać sobie spokój.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A ja myślę, że Ci się źle wydaje, ale po co ja w ogóle wchodzę z Tobą dyskusję. Twoje posty dużo już świadczą o Tobie. EOT.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tego moda prawdopodobnie jednak nie spolszczymy, gdyż ostatnim modem niemieckim od naszego teamu będzie Odyseja 2.0.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Szkoda, wyglądał obiecująco, mimo wszystko jednak Odyseja 2.0 to priorytet, więc najważniejsze żeby ona się pokazała, i tak odwalacie dla całej społeczności polskiego Gothica świetną pracę, najlepszą ze wszystkich teamów moim skromnym zdaniem. Tłumaczycie nawet ( za przeproszeniem) takie g*wna jak Mroczny Legion i to wam się chwali. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry