G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE 23303 43

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 6.06.2015 roku

Wyświetleń 23303

Odpowiedzi 43

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Abaddon

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
2015-06-06, 10:11(Ostatnia zmiana: 2015-06-06, 12:09)

Niemiecka modyfikacja autorstwa Gorilla Bytes

Akcja moda rozgrywa się równolegle do Gothica 3. Nasz bohater pochodzi z Khorinis, gdzie prowadził życie strażnika miejskiego. Jednak, gdy orkowie zajęli Górniczą Dolinę, a Xardas zniszczył magię runiczną nie było już sposobu, aby zatrzymać orków. Po wypłynięciu Bezimiennego orkowie zajmują Khorinis i mieszkańcy wyspy zostają wywiezieni na Wschodni Archipelag, by niewolniczo pracować w kopalniach rudy. Jednak podczas podróży morskiej statek wpada w wir i tonie, przez co ginie też większość załogi. Tylko naszemu bohaterowi i garstce niewolników udaje się przeżyć i dopłynąć do wybrzeży Wschodniego Archipelagu.

Czas gry: 40 godzin
200 NPC z masą dialogów
Nowy świat wielkości wyspy Khorinis
Duża ilość ukrytych lokacji, w tym także lochów
Wiele nowości, w tym zbroje, potwory, przedmioty itp.

Screeny z moda:
Spoiler











Intro:
https://www.youtube.com/watch?v=bPDwDGKvMTw


Omówienie moda PL:
https://www.youtube.com/watch?v=wd-3gCKq95o


Premiera niemiecka najpewniej już niedługo!
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nawet git, ale tutaj: okropnie to wygląda.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Cóż, to stare screeny z czasów prac. Zobaczymy jak to będzie wyglądać.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mieszkańcy zostali zniewoleni przez zdobywców i zmuszani do prac w kopalniach rudy. Po wypłynięciu Bezimiennego orkowie zajmują Khorinis i mieszkańcy wyspy zostają wywiezieni na Wschodni Archipelag, by niewolniczo pracować w kopalniach rudy.

 :pokerface:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ta, powieliłem przez nieuwagę. Ale już poprawione.
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Modyfikacja zapowiada się ciekawie, niemniej jednak nie podoba mi się wątek zaprzedania się Najemników z farmy Onara, rozumiem, że mieli chęć rozbicia paladynów, ale bez przesady sprzymierzyć się z orkami... Czy po wypłynięciu Lee najemnicy do reszty stracili głowę :) ?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Może zabrakło im odpowiedniego przywódcy i bandą zaczął zarządzać jakiś przydupas Sylvio :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale Sylvio przecież zginął w Górniczej Dolinie, a jego najemnicy wcześniej walczyli z orkami, więc raczej nie przepadają za nimi. To raczej był wybór z przymusu, bo chcieli sobie trochę dłużej pożyć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#8 2015-06-06, 15:20(Ostatnia zmiana: 2015-06-06, 15:27)
No właśnie się zastanawiam, Sylvio w zasadzie nie żyję wraz z Bulko, więc kolaborować nie miałby kto na dobrą sprawę. Nie chcę mi się wierzyć, że Jarvis, Buster, Cord, Wilk, Torlof (o ile nie był kapitanem), by się na to zgodzili najbardziej zaufani Najemnicy Lee. Obstawiałbym, że jako najstarszy stopniem i przysposobieniem militarnym sprawowałby władzę Cord, lub Torlof. Może sam Onar zaczął kombinować i oni mogli mieć dwa wybory stanąć z wieśniakami do buntu i dać się zabić, lub iść na sojusz. Tak czy siak najemnicy do tchórzy nie należeli :)
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Zauważcie też, że akcja dzieje się już jakiś czas po odpłynięciu Beziego, więc większość znanych nam najemników mogła po nagłym zniknięciu Lee opuścić farmę, w związku z czym Onar musiał zatrudnić nowych, którzy mogli być już bardziej przekupni.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czemu Bulko by nie zyl? :P Po zabiciu Silvio bezi nie musial zabijac Bulka przeciez.

Z tym sojuszem, to moze w grze bedzie wyjasnione, ale wedlug mnie woleli najemnicy przylaczyc sie do wygranych, niechec do paladynow tez miala znaczenie :)
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#11 2015-06-06, 17:37(Ostatnia zmiana: 2015-06-06, 17:42)
Nawet w przypadku kiedy zostawiasz go przy życiu orkowie tak czy owak przejmują kontrolę nad GD i jest jedynie cień szansy, że przeżyłby bezpośrednie starcie.

Mimo wszystko to są drobnostki i nie ma sensu się nad tym rozwodzić, mam nadzieję, że będzie wyjaśnione czemu Najemnicy podjęli się współpracy z orkami.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak to czemu? Część z nich, właśnie ta lojalna Lee(!) była wcześniej w kolonii karnej, powrót do gorzkiego życia i potrawek z chrząszcza, lub pełne chwały zwycięstwo nad znienawidzonymi paladynami i tłusta szynka na stole? Co wybierasz? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

G2NK Orkkrieg / Wojna z orkami DE
#13 2015-06-08, 01:16(Ostatnia zmiana: 2015-06-08, 01:31)
Nie wiemy jakimi pobudkami się kierowali Najemnicy, to przypuszczenia. Równie dobrze może być to inna zgraja najemników wynajęta przez Onara jak wspomniał Freddy, część ze starej załogi na pewno nie patrzyłaby na to biernie, w końcu to orkowie, prędzej by odeszli z farmy niżeli sprzymierzyli się orkami, w dużej mierze pomysł sojuszu by zależał od tego kto by sprawował władzę nad najemnikami, na pewno nie mógł to być nikt  z najemników Lee.

Zresztą w końcu to jest alternatywna historia modyfikacji, twórcy mają prawo do tego, najemnicy jak nie patrzeć służą pieniądzom, nie ludziom :)
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Screeny, w zimie, miasto i karczma są fajne i mnie zainteresował mod.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Autor zapowiedział, że mod jest gotowy do wydania i czeka tylko na jakieś pierdoły. Zakładam, że premiera już na dniach.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A kiedy mniej więcej wzięlibyście się za tłumaczenie?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jak skończymy pozycje z naszej listy, czyli

Sythera
Kryjówka Korsarzy (Odyseja Prolog)
Salyra
Dirty Swamp
Świat skazańców (G1 Addon)
Obóz myśliwych (Wojna z orkami Prolog)
eXodus Demo
Z życia farmera
Varus Biker Edition (G2 addon)
GoMoN
Upadłe anioły

Część z tego jest prawie gotowe, część zrobimy z wersji rosyjskiej, czyli niezależnie od modów niemieckich. Zakładam, że pod koniec roku lub na początku przyszłego.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nieźle jedzie z spolszczeniami  :D Szacun za dobrą robotę  :ok:
Będziemy mogli zwiedzić khorinis i GD? Aha ;x

Varus Biker Edition (G2 addon)
Jest jakiś link, do tego moda?  :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Raczej nie. Będzie natomiast świat wielkości porównywalnej do wyspy Khorinis - jedna z wysp Wschodniego Archipelagu. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry