Spam z: Forumowa ściepa 11696 44

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 14.05.2015 roku

Wyświetleń 11696

Odpowiedzi 44

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Spam z: Forumowa ściepa
2015-05-14, 16:16(Ostatnia zmiana: 2015-05-14, 19:43)
Zamykam ten bezsensowny temat. Zrzutę to trzabyło zrobić kilka lat temu, zanim przeniosło się forum z IPB na SMF. Ja na pewno nie będę ani przenosił tego forum, ani płacił.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Czytaj ze zrozumieniem :facepalm: Nie robię zrzuty i sam napisałem że uważam że przenoszenie forum na IPB nic by nie pomogło i że i tak nie ma chętnych na robienie tego.

Tak czy inaczej dobrze wiedzieć ile środków w razie czego moglibyśmy zebrać w związku z pracami nad oprogramowaniem forum (na razie zgaduję że żałośnie mało).

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
zantagonizowaliście mnie to macie xD 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytuj
- kwota jest niewielka, ale za to zgłoszenia są traktowane jako zobowiązania (jeśli dojdzie do zbiórki, osoby które wcześniej się deklarowały a nagle się wycofały zostaną surowo ukarane, do bana włącznie - chcemy żeby to rozeznanie było rzetelne)
Chyba ochujałeś.

Zamknij temat i tyle. SMF jest wystarczający.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jest sens zbiórki, jak Pagan niedługo zrobi skin? :F
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czytaj ze zrozumieniem :facepalm: Nie robię zrzuty i sam napisałem że uważam że przenoszenie forum na IPB nic by nie pomogło i że i tak nie ma chętnych na robienie tego.

Tak czy inaczej dobrze wiedzieć ile środków w razie czego moglibyśmy zebrać w związku z pracami nad oprogramowaniem forum (na razie zgaduję że żałośnie mało).
Nie rozumiem. Dobrze wiesz, że ten temat jest bezsensu. No chyba że robisz ten temat pod publikę, ale dam ci dobrą radę - nie bierz przykładu z Bronka. :lol2:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Czytaj ze zrozumieniem :facepalm: Nie robię zrzuty i sam napisałem że uważam że przenoszenie forum na IPB nic by nie pomogło i że i tak nie ma chętnych na robienie tego.

Tak czy inaczej dobrze wiedzieć ile środków w razie czego moglibyśmy zebrać w związku z pracami nad oprogramowaniem forum (na razie zgaduję że żałośnie mało).
Nie rozumiem. Dobrze wiesz, że ten temat jest bezsensu. No chyba że robisz ten temat pod publikę, ale dam ci dobrą radę - nie bierz przykładu z Bronka. :lol2:
W zasadzie koszt używanej, nieaktywnej licencji to około 300zł + 20$ przedłużenie. Wystarczyłoby jakby 30 użytkowników wsparło forum kwotą 10-15zł :)
I to nie jest tak że ludzie nie chcieli się złożyć - nikt się nie podjął zbiórki i zaczęło się psioczenie że potem za shoutboxa trzeba płacić.

Temat nic nikomu nie szkodzi, a warto wiedzieć jak stoją sprawy gdyby potrzeba było wsparcia finansowego. Do tego wyczyści ewentualne zarzuty co do tego że chętni do ściepy są, tylko nikt jej nie próbował zorganizowac.
Poza tym, chociaż nie uważam że przenosiny na IPB miały by sens, nie znaczy to że w ogóle praca nad oprogramowaniem forum go nie ma. Zdecydowanie ma. Tym czego brakuje są chętni żeby się jej za darmo podjąć.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A później dostaniesz bana bo nie zapłaciłeś w złotówkach.....

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A później dostaniesz bana bo nie zapłaciłeś w złotówkach.....
Nie czaję osób jak Ty i Thoro, na ogół pierdolicie że jak to wam dobrze, ile to nie zarabiacie, etc. Przyjdzie do wyłożenia drobnej kwoty, bo nie oszukujmy się, za te dwie dychy to ruską wódkę co najwyżej kupisz czy innego kebaba, bez większego mrugnięcia okiem.
Czaję oszczędzanie etc. ale to nie jest kwota bez której nie można przeżyć.
Nie rozumiem też Adanosa który najwyraźniej się z Tobą zgadza, jeżeli uważasz że ściepa się nie uda, to jedno, ale działanie przeciwko niej to już głupota.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Nie uda się, bez sensu. Bądźmy szczerzy, nikt tu nie chce powrócić do starego silnika - to czego można chcieć to stare forum: całoksztalt, użytkownicy, życie, atmosfera. A to się nie stanie. Ale mogę się dorzucić jeśli to faktycznie dojdzie do skutku, przynajmniej wejdę i popatrzę sobie na starą skórkę+mechanizmy - ot, delikatny powiew nostalgii.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
powodzenia
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Powiedzmy to sobie szczerze, to forum się po prostu wypaliło.
 Nie oszukuję się, liczę że powrót na stary silnik i sprawdzone mechaniki spowodują że chociaż część użytkowników wróci, lub przynajmniej przyciągnie nowe osoby. Brak mi sucharów Luka, gównoburzy Ziomów95, czy Varonków. Nie przeczę że z IPB korzystało mi się po prostu wygodniej, na pewno nie dokładałbym gdyby na smf było mi dobrze.
Jakakolwiek inicjatywa ostatnimi czasy, nieważne coby to nie było, kończy się tak samo "nie uda się, nie masz nawet co próbować". To może od razu skasujmy forum?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie uda się, bez sensu. Bądźmy szczerzy, nikt tu nie chce powrócić do starego silnika
Kurwa kurwa kurwa kurwa.

Przecież piszę że też nie widzę sensu we wracaniu do starego silnika. Teraz chodzi tylko o ocenę zdolności finansowych naszej społeczności. Co z nimi robić, można by się zastanawiać jeśli okaże się że jakieś w ogóle są. Na razie wyglądają na gównanie. Dwie osoby skłonne się zrzucić i masa takich które nie rozumieją o co chodzi / narzekają dla zasady.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jakby ktoś jeszcze chciał wypowiedzieć się na temat tego jaki widzi sens w powrocie na IPB, to niech założy sobie po to osobny temat. A jeśli chciałby napisać że uważa że szanse na zebranie sensownej kwoty są gównanie, to niech w ogóle sobie odpuści - bo tego akurat chyba wszyscy się domyślamy. Ten temat ma to potwierdzić albo obalić.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A później dostaniesz bana bo nie zapłaciłeś w złotówkach.....
Nie czaję osób jak Ty i Thoro, na ogół pierdolicie że jak to wam dobrze, ile to nie zarabiacie, etc. Przyjdzie do wyłożenia drobnej kwoty, bo nie oszukujmy się, za te dwie dychy to ruską wódkę co najwyżej kupisz czy innego kebaba, bez większego mrugnięcia okiem.
Czaję oszczędzanie etc. ale to nie jest kwota bez której nie można przeżyć.

A gdzie ja to pierdoliłem ile to zarabiam?? Bo na forum to na pewno nie.

Powiedzmy to sobie szczerze, to forum się po prostu wypaliło.
Nie oszukuję się, liczę że powrót na stary silnik i sprawdzone mechaniki spowodują że chociaż część użytkowników wróci, lub przynajmniej przyciągnie nowe osoby. Brak mi sucharów Luka, gównoburzy Ziomów95, czy Varonków. Nie przeczę że z IPB korzystało mi się po prostu wygodniej, na pewno nie dokładałbym gdyby na smf było mi dobrze.
Jakakolwiek inicjatywa ostatnimi czasy, nieważne coby to nie było, kończy się tak samo "nie uda się, nie masz nawet co próbować". To może od razu skasujmy forum?


Samo sobie przeczysz chydogimbonarzekaczu.

All jebany nazista forumowy znowu wypiedolił wszystkie posty. Zabanować Avalacha!!!!

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A gdzie ja to pierdoliłem ile to zarabiam?? Bo na forum to na pewno nie.
Fakt, na forum pisałeś chyba o wujku czy stryjku, mój błąd.
Samo sobie przeczysz chydogimbonarzekaczu.
Bo to że mam na coś nadzieję, nie oznacza że nie wiem że to nie nastąpi.
All jebany nazista forumowy znowu wypiedolił wszystkie posty. Zabanować Avalacha!!!!
Właśnie, @Avallach czemu cokolwiek jest usuwane z forum? Powinno to być wydzielane do osobnych tematów, lub przenoszone do odpowiednich.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Właśnie, @Avallach czemu cokolwiek jest usuwane z forum? Powinno to być wydzielane do osobnych tematów, lub przenoszone do odpowiednich.
Było to już kilka razy mówione, że po prostu nie chce im się wydzielać, bo szybciej i wygodniej jest usunąć. Chociaż według mnie wytłumaczenie trochę z dupy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przeniesione. Źródłem problemu jest to że na smf nie ma opcji przenoszenia postów. Trzeba dzielić wątek, a potem wydzielony łączyć z tym do którego miało się przenieść. Dlatego dużo wygodniej jest po prostu usuwać dopóki nie są wyraźnie potrzebne ;p

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Potwierdzam, również czuję się szczerze i boleśnie urażony faktem że wyjebałeś mi post bo nie pasował do Twojej wizji tego tematu.

Szczególnie, że gdzieś pomiędzy wierszami mojego (i wielu innych) jakże oburzającego posta można było znaleźć dość istotne pytanie: Na chuj? Po co? Dlaczego? Co jest w tym momencie takie złe, że wymaga naprawy? Forum spełnia swoje zadanie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Na chuj? Po co? Dlaczego?
Dlatego:
W zasadzie koszt używanej, nieaktywnej licencji to około 300zł + 20$ przedłużenie. Wystarczyłoby jakby 30 użytkowników wsparło forum kwotą 10-15zł :)
I to nie jest tak że ludzie nie chcieli się złożyć - nikt się nie podjął zbiórki
Chciałem się zorientować ile jest w tym racji. Zresztą miejsce w bazie danych jest na tyle tanie że można zakładać wątki nawet bez istotnego tematu.

Chyba że chodzi ci o "dlaczego przeprowadzam zbiórkę". Otóż: nie przeprowadzam i wyraźnie to napisałem. Jedynie sprawdzam ile osób jest gotowych cokolwiek wpłacić.

Potwierdzam, również czuję się szczerze i boleśnie urażony faktem że wyjebałeś mi post bo nie pasował do Twojej wizji tego tematu.
Sorry, mój temat, ja decyduję. Nie mam nic przeciwko dyskutowaniu o tym w osobnym wątku (jak ten).

Co jest w tym momencie takie złe, że wymaga naprawy? Forum spełnia swoje zadanie.
W chuj rzeczy jest złych i zdecydowanie wymaga naprawy. Choćby shoutbox czy ogólnie skin. Albo przenoszenie postów między wątkami którego nie ma. Irytujące cechy systemu pw.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry