[Bitwa] Skrzynka 80236 126

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 15.02.2015 roku

Wyświetleń 80236

Odpowiedzi 126

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

gothic1210
  • Gość
Ja rezygnuję z udziału w bitwie. Wybaczcie. 
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Ja musze przerobić model bo w sculptrise mi zmarszczki wychodzą :/  jeszcze jakieś 3/4 dni zabawy przede mną.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wbiłem za wiele czasu w to  :F . Uważam ze prawie gotowe. Drewno mogło być lepsze ale meh. Mam nadzieje ze metal mniej kamienisty.  :D
Spoiler

 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No teraz metal wygląda porządnie :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No teraz metal wygląda porządnie :D
A w każdym razie z samego diffa raczej wiele więcej się nie wyciągnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Wbiłem za wiele czasu w to  :F . Uważam ze prawie gotowe. Drewno mogło być lepsze ale meh. Mam nadzieje ze metal mniej kamienisty.  :D
Spoiler

Te metalowe kawałki wyglądają jakby były przyklejone ale ogólnie fajnie  :ok:
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Mark - można? Można! Brawo.
Cytuj
A w każdym razie z samego diffa raczej wiele więcej się nie wyciągnie.
Oczywiście, że się wyciągnie. Ale i tak progres jest duży.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Super progress Mark :ok: Dziwnie wyglądają tylko te małe metalowe elementy, jak zauważył Gizbor. Tak naprawdę to co to jest? Drewno świetne, toporny kształt tych sztachet nadaje super klimatu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Mój update. Zaznaczam, że jeszcze będę poprawiał HP.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jeszcze z tymi zębatkami coś zrób. Może niekoniecznie wszystkie na wierzchu, tylko częściowo zakryte i widoczne tylko przez jakieś otwory?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

[Bitwa] Skrzynka
#91 2015-03-12, 09:48(Ostatnia zmiana: 2015-03-12, 12:31)
Dziwnie wyglądają tylko te małe metalowe elementy, jak zauważył Gizbor. Tak naprawdę to co to jest?
Zapewne są to okucia, które przedtem zasugerowałem  :D Powinny one być bardziej płaskie, w rzeczywistości wyglądają mniej więcej tak:
Spoiler



Poza tym widzę teraz, że z tą gothicową skrzynią Marka jest jeszcze taki problem, iż ma ona wypukłe elementy przez co okucia nie bardzo pasują. Szukałem na necie skrzyń podobnych do gothicowego pierwowzoru, by podsunąć Markowi pomysł na wykończenie, ale niestety nic nie znalazłem. Tak więc możliwe, że te okucia na oryginale z G1 są wzięte po prostu z dupy. W takim wypadku chyba lepiej byłoby je usunąć Mark. Przynajmniej w obecnym stanie, bo na razie skrzynia bez nich z pewnością wyglądałaby lepiej. 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@ZGS
Myślałem, żeby dać więcej zębatek na teksturze z tyłu jako tło. Jeśli to nie przyniesię efektów, to zamienię szkło na na ażurową metalową osłonę.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[Bitwa] Skrzynka
#93 2015-03-12, 15:14(Ostatnia zmiana: 2015-03-12, 17:03)
Mój update. Zaznaczam, że jeszcze będę poprawiał HP.

Z głowy wymyślałeś czy skądś podejrzałeś pomysł? ;o

@ DOWN - No to gratuluje ;d
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

[Bitwa] Skrzynka
#94 2015-03-12, 15:24(Ostatnia zmiana: 2015-03-12, 22:28)
Z głowy. Największym problemem było wykminienie jak to będzie miało wyglądać :P

Post połączony: 2015-03-12, 22:28
Mały update:

Oczywiście ostatecznie każda ścianka będzie miała tak wyglądać.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ładne, tyle że niebardzo pasuje to do ogólnego konceptu :I

Mimo to powodzenia.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Cragann
Jak coś to są metalowe dekoracje, a nie prawdziwe rośliny.

Chyba skończyłem się już bawić z tymi roślinnymi ornamentacjami.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Pierwszy raz zrobiłem PBR :D
w Unrealu

tekstury:
Spoiler

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Fajnie to wychodzi :)
Nie umiem to wyrazić, ale coś jest bardzo nie tak z połyskiem metalu, drewno tez jakby miało szary połysk / jakbyś nałożył szary półprzezroczysty kolor.

 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

[Bitwa] Skrzynka
#99 2015-03-14, 16:01(Ostatnia zmiana: 2015-03-14, 19:55)
ten metal to kwestia normalek.

Post połączony: 2015-03-14, 19:55
Dzisiejszy update modelu. Dłubałem sobie oglądając jednocześnie IEM.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry