[Bitwa] Skrzynka 80234 126

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 15.02.2015 roku

Wyświetleń 80234

Odpowiedzi 126

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Te zębatki są tak po prostu losowo najebane? Chujowo to wygląda, tak samo te niby szkło. Reszta modelu spoko.

Lotnik, czemu wieko nie pasuje do desek?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Są w grupach, które się zazębiają, ale jest kilka takich grup-warstw na sobie, więc wyszedł z tego chaos. Może w zależności od warstwy to przyciemnię lub rozjaśnię, to wtedy może to będzie lepiej wyglądać. Chciałem uzyskać wrażenie gąszczu zębatek. To nie jest jeszcze wersja ostateczna. Szkło to też póki co placeholder. Może potem mi się uda zmontować do tego jakiś fajny shader, jeśli nie to pójdę w ażurowy metal.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Poprawione normalki  :) nie wiem czemu były odwrócone.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

[Bitwa] Skrzynka
#103 2015-03-17, 00:56(Ostatnia zmiana: 2015-03-17, 16:52)
 :ok:
Może byś jeszcze nad drewnem popracował ? Jak na mój gust jest dość niewyraźne, może taki lekki połysk by pasował ?

Edit: Chyba to już raczej ostatnia wersja  :)
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Dodałem głębi tym zębatkom i pododawałem drobne uszkodzenia i niedoskonałości na krawędziach skrzynki w Mudboxie. W kilku miejscach je jeszcze będę musiał dodać i będę zabierał się za teksturowanie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
A jak się wprowadza ten kod? Przydałyby się jakieś pokrętła czy coś takiego. Ogólnie nie przekonuje mnie sam design i niektóre rzeczy związane z wykonaniem też. Jeśli chcesz mogę się rozpisać odnośnie samego wykonania.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A jak się wprowadza ten kod?
Na takich zamkach chyba po prostu przesuwasz część za to odpowiedzialną czyli np. tam gdzie jest ósemka paluchem ją przesuwasz w górę lub dół.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak dla mnie, za dużo jest tych zębatek.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Jedariusz
Możesz mi o wykonaniu napisać na priva. Publiczna krytyka może być dla mnie zbyt bolesna, bo za dużo czasu wpakowałem w ten cholerny model :P.

@Sawik
Jest tak jak mówisz - mizianie paluchem.

@Mac Dun
Pomysł był taki, że ma być wrażenie bardzo skomplikowanego mechanizmu. To dlatego tyle tego najebałem :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
obrazek 1
obrazek 2
obrazek 3
obrazek 4

Takie tam przykłady zębatek i mechanizmów. Mechanizm dałbym jako zwykłą teksturę a szkło wymieniłbym na ażurowy metal. Obecnie szkło jest moim subiektywnym zdaniem zbyt "futurystyczne" do całego konceptu skrzyni. Zmieniłbym też ten "wichajster" XD do wprowadzania kodu za bardzo odróżnia się od archaicznej skrzyni. Ale zrobisz jak uważasz, powodzenia.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Szkło miało być takie grube zielone i "butelkowe". Póki co zupełnie nie wygląda tak jak bym chciał. Może je wywale. Cały czas czekam na PMkę od Jediego.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No to załatwiliście mnie tym, że mam zrobić mechanizmy zębatkowe które są zróżnicowane i logiczne. Wielkanoc mi zleci na rozkminienie i wymodelowanie tego :P. Już na tydzień mnie wryło :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to załatwiliście mnie tym, że mam zrobić mechanizmy zębatkowe które są zróżnicowane i logiczne. Wielkanoc mi zleci na rozkminienie i wymodelowanie tego :P. Już na tydzień mnie wryło :D
Zrobisz to zagłosuje na twoją pracę ;p
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Robota na kilka, max kilkanaście godzin a wy się z tym męczycie miesiące  :|

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Bo sobie znowu wymyśliłem zbyt skomplikowane i w dodatku własnoręcznie projektowane a nie robione z refki :F

Anyway - update. Kilka fixów po feedbacku od Jedaitha (ale jeszcze nie wszystkie) + nowe szkło.

 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jedi ale nie każdy ma tu tempo produkcyjne, i nie każdy ma workflow obeznany. Daj im robić :ok: 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Może tu chodzi tez o to by każdy miał równiejsze szanse ?  :pokerface:   Ale spoko wyrób sie 
 


Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Nie no spoko, róbcie tak, żeby było jak najlepsze. Sam bym chętnie zrobił drugą, ręcznie malowaną, ale nie mam czasu kompletnie. Fartuess - nowy mechanizm znacznie lepiej się prezentuje. W ogóle jest lepiej, ale nie mogę sobie wyobrazić jak to będzie wyglądało z teksturami i ciężko mi ogólnie ocenić. Jeszcze popraw zniszczenia tych okuć, bo nie wyglądają jakby były z metalu.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@jedi
Zniszczeń ci nie poprawię już, bo jestem chujowy w sculptowaniu i nie zrobię ich lepiej. Za bardzo to sculptowanie męczy mnie, mój workflow i moją maszynę :D. Może to przesculptuję i przebakuje na samym końcu jeszcze raz jeśli stwierdzę, że psuje odbiór modelu. A w mechanizmie jeszcze nic nie zmieniałem :lol2:. Widocznie zmiany w materiale szkła (i podniesienie settingów w UE4, które włączyło refrakcję) zmieniły wizualny odbiór. Znaczy mechanizm jest już ok i mogę przejść do bake'owania tekstur do grup materiałów :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Material breakup.



Mam nadzieję, że nie jestem jedyną osobą co jeszcze tutaj cokolwiek robi :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry