O temacie
Autor Sawik
Zaczęty 15.02.2015 roku
Wyświetleń 76394
Odpowiedzi 126
Leinnan Administrator
Jedairusz Złote Wrota
Dużo PBRa nie używałem, więc zapytam. Dlaczego Cavity i AO nie połączyłeś z albedo? Specular wtedy źle liczy?
W jaki sposób zrobiłeś albedo? Jakimś programem typu quixel?
Cztery ostatnie w sumie mógłbyś mieć w jednym pliku, każda tekstura na innym kanale po prostu(RGB+Alpha).
Sawik
An albedo map defines the color of diffused light. One of the biggest differences between an albedo map in a PBR system and a traditional diffuse map is the lack of directional light or ambient occlusion. Directional light will look incorrect in certain lighting conditions, and ambient occlusion should be added in the separate AO slot.The albedo map will sometimes define more than the diffuse color as well, for instance, when using a metalness map, the albedo map defines the diffuse color for insulators (non-metals) and reflectivity for metallic surfaces.
mgr Fartuess
Quatrosss FatDragon Game Dev.
Damian94
Gizbor17
gothic1210 Gość
Mi został tylko metal, ale nie umiem go zrobić. Muszę tekę Jedariusza przejrzeć w poszukiwaniu czegoś na czym będę mógł się wzorować.
Chyba się muszę poddać. Moje HP w .obj waży 3,5gb kiedy ramu mam 4gb.
Kelten Gry (themodders@telegram)
Ja mam dopiero LP także raczej się nie wyrobię http://s5.ifotos.pl/img/skrzypng_wnrnnss.png