Tekstury Maliksoft'a 187894 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 187894

Odpowiedzi 462

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Na teksturę Ezia to mi to nie wygląda, a Bezimienny wygląda jak po kodzie "Garfield".

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran
Zdjecie troche splaszczylem :p moja wina
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na teksturę Ezia to mi to nie wygląda, a Bezimienny wygląda jak po kodzie "Garfield".
Spoiler
Jak nie widzisz podobieństwa to coś z tobą nie tak  :hmmm:

Btw.
@Maliksoft
pozwoliłem sobie zrobić mały follow-up
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran
Nooo Lepiej wygląda, właśnie chciałem zrobić tex. na strój obywatela, ale wybrałem kaftan gubernatora z racji tego że textur na  ten model jest bardzo mało.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury Maliksoft'a
#404 2017-07-29, 10:47(Ostatnia zmiana: 2017-07-29, 23:08)
Na stroju obywatela 100 razy lepiej ci pasuje

Textura obywatela jest bardzo dobra, coraz lepiej ci idzie :)   Pamiętam na początku jak zrobiłeś szata maga ognia która prawie niczym się nie różniła od textury z gothica i zostałem za to zbesztany :D   Teraz jest nieźle :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Nie działasz w ogóle w 3D (nie podglądasz modelu w trakcie malowania tekstury nawet), to widać, nie wiesz gdzie dać cień, gdzie dać highlight itp. Olewasz research i detale. Kilka rad:


Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

Tekstury Maliksoft'a
#406 2017-07-29, 22:23(Ostatnia zmiana: 2017-07-29, 22:29)
Jedariusz spoko rady itd ale to nie moją tekstura ;p ja ją tylko na chama przeniosłem na inne uv.

W takim razie bazuj na inny obrazku bo zamęt wprowadzasz. Jego praca różni sie od tego badziewia które zarzuciłem...
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Tekstury Maliksoft'a
#407 2017-07-29, 22:24(Ostatnia zmiana: 2017-07-29, 22:31)
To nie do Ciebie przecież...
EDIT: Na to samo wychodzi, błędy są jakie były.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury Maliksoft'a
#408 2017-07-29, 22:45(Ostatnia zmiana: 2017-07-29, 22:56)
Serio Maliksoft zacznij korzystać z blendera do korzystania z podglądu modelu, jak leży tekstura, bo sama tekstura nic ci nie da jak chujowo na modelu leży   -_-

Dopiero jak Jedariusz napisał rzetelny feedback to diametralnie zmieniłeś zdanie.
Co ty pierdolisz? Taka rada, nie pisz jak pijesz, bo tylko robisz z siebie błazna
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

Tekstury Maliksoft'a
#409 2017-07-29, 22:50(Ostatnia zmiana: 2017-07-29, 22:58)
Serio chłopie? :pokerface:
Dopiero jak Jedariusz napisał rzetelny feedback to diametralnie zmieniłeś zdanie.
Wracaj na dolne forum robić z siebie barana

Na stroju obywatela 100 razy ci pasuje

Textura obywatela jest bardzo dobra, coraz lepiej ci idzie :)   Pamiętam na początku jak zrobiłeś szata maga ognia która prawie niczym się nie różniła od textury z gothica i zostałem za to zbesztany :D   Teraz jest nieźle :)

Ja to napisałem czy ty pusty bukłaku?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury Maliksoft'a
#410 2017-07-29, 23:00(Ostatnia zmiana: 2017-07-29, 23:20)
Według ciebie textura wygląda lepiej w kaftanie gubernatora który sam pokazał?  :   Czytasz co piszesz? :facepalm:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Na teksturę Ezia to mi to nie wygląda, a Bezimienny wygląda jak po kodzie "Garfield".
Spoiler
Jak nie widzisz podobieństwa to coś z tobą nie tak  :hmmm:

Btw.
@Maliksoft
pozwoliłem sobie zrobić mały follow-up


Naucz się czytać, to nie jest tekstura Ezia tylko jak już, to tekstura jego ubioru  :lol2:

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ShadowAssassin podeślij plz na pw swoją wersje, jak ją poprawie według wskazówek Jedaitha to odeśle

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Serio Maliksoft zacznij korzystać z blendera do korzystania z podglądu modelu
jakie masz kwalifikacje żeby udzielać jakichkolwiek porad?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Twórcy gry też w niektórych zbrojach popełniali błędy z cieniami.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Twórcy gry też w niektórych zbrojach popełniali błędy z cieniami.
Zabawne, masz propsa :D

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@ShadowAssassin podeślij plz na pw swoją wersje, jak ją poprawie według wskazówek Jedaitha to odeśle

Pokażcie ją po poprawkach :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran

Maliksoft

Tekstury Maliksoft\'a
#417 2017-07-31, 17:33(Ostatnia zmiana: 2017-07-31, 17:41)

Post połączony: 2017-07-31, 17:37
Nie działasz w ogóle w 3D (nie podglądasz modelu w trakcie malowania tekstury nawet), to widać, nie wiesz gdzie dać cień, gdzie dać highlight itp. Olewasz research i detale. Kilka rad:

No nie działam Janusz, podglądam z pamięci, chłopie przecież robiłem to na KAFTAN GUBERNATORA!!!
A olewam bo robię to na ODPIERDOL wszystko co się da, upraszczam sobie życie. A dla tego (nadal nie dociera) że robię to z czystej przyjemności i z nudów, kurwa ja nie mam czasu siedzieć przed kompem po 8 godzin dziennie tworzyć tex. od zera. A jeśli chodzi o moje cieniowanie i takie tam to jak się przyjrzysz to zobaczysz że oryginały nie są wcale lepiej cieniowane niż moje.

Serio Maliksoft zacznij korzystać z blendera do korzystania z podglądu modelu, jak leży tekstura, bo sama tekstura nic ci nie da jak chujowo na modelu leży   -_-

Więc się zastanów bo raz tak, raz tak. Byle co żresz byle co gadasz :facepalm:
Powiem krótko, ogarnijcie się bo pierdolicie i nic poza tym, więc pokażcie mi jak się robi bo jestem zielony w temacie 2D
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty44
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzę, że znowu zaczyna się kłótnia, więc może troszkę zmienię temat. Maliksoft pamiętasz twarze mrocznych elfów które kiedyś robiłeś? (dam niżej cytat dla przypomnienia) moje pytanie czy mógłbyś zrobić do nich ciało, w sensie żeby miało ten sam kolor co twarze?



Mroczny Elf 1:



Mroczny Elf 2:



Mroczny Elf 3:



Mroczny Elf 4:



 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Twórcy gry też w niektórych zbrojach popełniali błędy z cieniami.
@Kogaan gdzie?
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry