Tekstury Maliksoft'a 231232 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 231232

Odpowiedzi 462

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury Maliksoft'a
#380 2017-07-02, 23:07(Ostatnia zmiana: 2017-07-05, 16:53)
Ork Paladyn (textura na model orka elity)





 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Łooo, pomysł fajny, wykonanie też. Ciekawe jak w grze to wygląda :P


P.S: Fajnie, że wróciłeś :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Nie jestem tylko pewien czy ciemne elementy są winą textury czy też złego oświetlenia (renderowałem na szybko).
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Sprawdzę u siebie
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ciemne elementy masz z powodu smooth grup. Niektóre z polygonów mają nałożone soft edges i vertex normale próbują uzyskać jak najbardziej gładki efekt. Czarne elementy występują wtedy gdy masz za mało polygonów i kąty pomiędzy nimi są bardzo ostre. Skylight powinien nieco zamaskować ten efekt.
 

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Ciemne elementy masz z powodu smooth grup. Niektóre z polygonów mają nałożone soft edges i vertex normale próbują uzyskać jak najbardziej gładki efekt. Czarne elementy występują wtedy gdy masz za mało polygonów i kąty pomiędzy nimi są bardzo ostre. Skylight powinien nieco zamaskować ten efekt.

Dzięki za informacje.
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury Maliksoft'a
#386 2017-07-03, 18:47(Ostatnia zmiana: 2017-07-04, 15:13)
Normalnie wygląda :) tylko klatę ma jak zdeptany karton po murzynkach, ale w to mogą już się bawić Graficy 3D.
Na przyszłość zacznę dodawać screeny do moich prac.



Trochę poprawiłem texturki:





 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Ciekawe ale już bardziej do gry by pasował w zbroi orka z g3. Ale praca super.
 

Wulfgarg36

Wulfgarg36

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Wulfgarg36

Tekstury Maliksoft'a
#388 2017-07-05, 16:46(Ostatnia zmiana: 2017-07-05, 16:51)
Jest tu ktoś na tyle obeznany, żeby naprawić standardowe Szaty Magów Ognia z Gothic 2 z prześwitem na ramieniu? Wygląda to tak, jakby mała część modelu nie była oteksturowana i widać podczas biegu prześwit , jakby tekstura miała dziurę

PS. Podobny problem mają spodnie kopacza z Gothic 1, które na przodzie paska mają czarny prostokąt, gdzie tekstura w Gomanie ma normalny wygląd
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Ork Rycerz (tex. również na model orka elity)







 

Wulfgarg36

Wulfgarg36

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wklejam link do zdjęć o jaki problem mi chodzi, da się to naprawić?
http://imgur.com/a/G1ZJk
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
To problem modelu bardzo łatwo da się to naprawić ale napusałeś w złym temacie.
 

Wulfgarg36

Wulfgarg36

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No rozumiem, ale to jest problem ogólnie Gry, więc myślałem, że ktoś już się tym zajmował
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Prościej będzie jak założysz nowy temat w dziale Pytania i problemy
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Maliksoft spróbuj teraz zrobic sam texture armora wykorzystując surowe textury, przerabianie tekstur juz ci wychodzi ale trzeba sie rozwijać :P
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury Maliksoft'a
#395 2017-07-05, 18:20(Ostatnia zmiana: 2017-07-05, 20:23)
Potrafię robić od zera, zrobię jak będę miał czas, póki co niestety nie mam czasu na większe prace
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A miałbyś czas na texturę pancerza paladyna z g3 na pancerz rycerza?
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Kiedyś znalazłem texture Ezia (link w spoilerze), no i pomyślałem że trza przenieść do Gothica.






 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Nie wiem dlaczego, ale Bezi wygląda w niej grubiej niż w normalnej zbroi gubernatora czy jak ona tam się nazywała.
 
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tekstura wygląda całkiem w porządku. Masz propsa ode mnie :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry