Tekstury Maliksoft'a 187960 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 187960

Odpowiedzi 462

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran

Maliksoft

Tekstury Maliksoft'a
2015-01-19, 11:00(Ostatnia zmiana: 2023-02-16, 11:13)
Witam, :) chciał bym przedstawić moje pierwsze teksturki zbroi i nie tylko, do gothic 2. Mam nadzieję że wam się spodobają, piszcie i oceniajcie. :D No to jedziemy...


Zbroja Paladyna:



Pancerz Gomeza:



Pancerz z jaszczura:



Zbroja Myrtańska:



Zbroja Narni:



Super Zbroja:



Zbroja z magicznej rudy:



Maska poszukiwacza:



Targowisko:



 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Hmm.. Czy ta maska poszukiwacza nawiązuję trochę do maski Dartha Nihilusa?

Ogólnie fajnie to wygląda. Powodzenia dalej. :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pokaż jak to na modelach wygląda. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Bardzo podoba mi się zbroja jaszczurza :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury zbroi i straganów
#4 2015-01-26, 12:08(Ostatnia zmiana: 2015-01-26, 12:31)
Spoiler



Te zbroje są praktycznie takie same jak orginały, tylko trochę zmienione :ayfkm: Pancerz gomeza w sumie też  :|
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran

Maliksoft

Tekstury zbroi i straganów
#5 2015-02-09, 19:52(Ostatnia zmiana: 2023-02-16, 10:57)
Bym wam pokazał na modelach ale niestety mam win 7 i mi Gothic nie chodzi ;(. poza tym fajnie by było je zobaczyć w jakimś z waszych modów :D.

Hmm.. Czy ta maska poszukiwacza nawiązuję trochę do maski Dartha Nihilusa?

Nie nawiązuje, :P to jest maska Dartha Nihilusa.

Te zbroje są praktycznie takie same jak orginały, tylko trochę zmienione :ayfkm: Pancerz gomeza w sumie też  :|

Pisałem że to moje pierwsze texturki.

A oto nowe texturki :cool:

Nowa zbroja Gorna:



Szata maga wody G3:



Zbroja Temerska:



Polska zbroja:



Zbroja wyznawcy Cthulhu:


 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
może cos nowego przedstawisz?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Szkoda, ze 3/4 obrazków mi nie dziala.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury zbroi i straganów
#8 2015-03-05, 13:51(Ostatnia zmiana: 2015-03-05, 13:57)
Spoiler
Ta tex szaty wygląda, jakby została wzięta żywcem z g3  :ayfkm:

Ja widzę wszystkie zdjęcia Werewolf
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ja teraz też. Bardzo fajne pancerze, szczegolnie podobają mi sie te przerobione pancerze paladynów na Polskie, temerskie i ctulhu, pancerz z narnii i z rudy też są niesamowite, mniej już pancerz supermena . No i wymiata zbroja z jaszczuroczłeków. Maska na podstawie Darth Nihlus'a też wygląda fenomenalnie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran

Maliksoft

Tekstury zbroi i straganów
#10 2015-03-13, 20:33(Ostatnia zmiana: 2015-03-13, 22:50)
 
Cytuj
może cos nowego przedstawisz?

Oczywiście:

Pancerz z Jaszczura (Poprawiony):
(textura bardziej pasująca do modelu)



Zbroja Zakonu Płonącej Róży:



Pancerz Zakonu Płonącej Róży:



Szata Arcymaga:



Zbroja Krasnoluda:



Szata Maga Wody Gothic 3:
(NOWA TEXTURA)



Szata Maga Ognia Gothic 3:



Mam nadzieje że pasują  :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wszystkie ekstra. Na jaki model wrzucic teksture krasnoludzka? :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wszystkie ekstra. Na jaki model wrzucic teksture krasnoludzka? :P
Wygląda na zbroję Cor Angara.
Tekstury bardzo mi się podobają, oby tak dalej.
Proponuję zmienić nazwę tematu, skoro chcesz tutaj co jakiś czas wrzucać prace.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran
Tak na zbroję Cor Angara. Moderator taką nazwę wymyślił :P Co jakiś czas będę wrzucał swoje pomysły.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Prosiłem o to już wcześniej, możesz prezentować prace w postaci screenshotów lub renderów? Znacznie ułatwia to ocenienie pracy. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Prosiłem o to już wcześniej, możesz prezentować prace w postaci screenshotów lub renderów? Znacznie ułatwia to ocenienie pracy.

On nie ma Gothica, bo mu nie chodzi na Windowsie 7.
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran

Maliksoft

Tekstury zbroi i straganów
#16 2015-03-14, 12:57(Ostatnia zmiana: 2015-03-14, 13:08)
Dokładnie ;(, Jestem obecnie w Niemczech, Gothica 1, 2 i NK zostawiłem w Polsce, mam lapka z Windowsem 7 a na dodatek trzeba tu uważać ze ściąganiem czegokolwiek z neta ;(.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak prawdę mówiąc to trochę słaba wymówka, raczej podgląd na modelu masz, a zatem możesz zrobić render lub nawet screen viewporta, do tego biję. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."

batu222

Tekstury zbroi i straganów
#18 2015-03-14, 19:17(Ostatnia zmiana: 2015-03-14, 20:53)
Jak mnie wkurwia jak ktoś cytuje posty z dużą ilością obrazków ~Outalnder
Cytuj
może cos nowego przedstawisz?

Oczywiście:

Pancerz z Jaszczura (Poprawiony):
(textura bardziej pasująca do modelu)



Zbroja Zakonu Płonącej Róży:



Pancerz Zakonu Płonącej Róży:



Szata Arcymaga:



Zbroja Krasnoluda:



Szata Maga Wody Gothic 3:
(NOWA TEXTURA)



Szata Maga Ognia Gothic 3:



Mam nadzieje że pasują  :)

Ja to po prostu lubię, w Gothic'u 2 mając przeniesione tekstury z Gothic'a 3, a w Gothic'u 3 tekstury z Gothic'a 2  :lol:

Fajnie by można je dopasować do jakiegoś moda :) .
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran
Tak prawdę mówiąc to trochę słaba wymówka, raczej podgląd na modelu masz, a zatem możesz zrobić render lub nawet screen viewporta, do tego biję.

Wymówka? Nie mam żadnego poglądu na modele, po prostu tworze texturki w Photoshopie z podstawowych Gothica 1 i 2 które mam od wujka Google.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry