Martwi NPC'ci 3907 10

O temacie

Autor trujan

Zaczęty 16.01.2015 roku

Wyświetleń 3907

Odpowiedzi 10

trujan

trujan

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

trujan

Martwi NPC'ci
2015-01-16, 19:41(Ostatnia zmiana: 2015-01-17, 10:47)
no cóż, znalazłem tutaj poradnik, ale coś mi chyba nie wyszło  :facepalm:

Cytuj
   //---Marktplatz--------------------
   Wld_InsertNpc (VLK_407_Hakon      , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Waffenhändler, nachts in Hotel
      var C_NPC HAKON;
      Hakon = Hlp_GetNpc(VLK_407_Hakon);
      Npc_ChangeAttribute (Hakon, ATR_HITPOINTS, -Hakon.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_408_Jora         , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Krämer, nachts in Hotel
      var C_NPC JORA;
      Jora = Hlp_GetNpc(VLK_408_Jora);
      Npc_ChangeAttribute (Jora, ATR_HITPOINTS, -Jora.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_409_Zuris      , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Trankhändler, nachts in Zuris Haus
      var C_NPC ZURIS;
      Zuris = Hlp_GetNpc(VLK_409_Zuris);
      Npc_ChangeAttribute (Zuris, ATR_HITPOINTS, -Zuris.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_410_Baltram      , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Lebensmittelhändler, nachts in Hotel
      var C_NPC Baltram;
      Baltram = Hlp_GetNpc(VLK_410_Baltram);
      Npc_ChangeAttribute (Baltram, ATR_HITPOINTS, -Baltram.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_470_Sarah      , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Waffenhändlerin (Canthars Opfer), nachts in Hotel
      var C_NPC SARAH;
      Sarah = Hlp_GetNpc(VLK_470_Sarah);
      Npc_ChangeAttribute (Sarah, ATR_HITPOINTS, -Sarah.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_492_Rengaru      , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Dieb, der wegrennt, wenn man ihn zur Rede stellt, nachts an Bierstand
      var C_NPC Rengaru;
      Rengaru = Hlp_GetNpc(VLK_492_Rengaru);
      Npc_ChangeAttribute (Rengaru, ATR_HITPOINTS, -Rengaru.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (KDF_511_Daron      , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Magier auf Marktplats, nachts in Zuris Haus
      var C_NPC Daron;
      Daron = Hlp_GetNpc(KDF_511_Daron);
      Npc_ChangeAttribute (Daron, ATR_HITPOINTS, -Daron.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);

};
   //---------------------------------
   Wld_InsertNpc (VLK_486_Buergerin   , "NW_CITY_ENTRANCE_01");    //Zuris Frau, nachts in Zuris Haus
      var C_NPC BUERGERIN;
      Buergerin = Hlp_GetNpc(VLK_486_Buergerin);
      Npc_ChangeAttribute (Buergerin, ATR_HITPOINTS, -Buergerin.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_495_Buergerin   , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //Coragons Frau, nachts in Kneipe (kocht)   
      var C_NPC BUERGERIN;
      Buergerin = Hlp_GetNpc(VLK_495_Buergerin);
      Npc_ChangeAttribute (Buergerin, ATR_HITPOINTS, -Buergerin.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_496_Buergerin   , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //OV-Frau, nachts ???      
      var C_NPC BUERGERIN;
      Buergerin = Hlp_GetNpc(VLK_496_Buergerin);
      Npc_ChangeAttribute (Buergerin, ATR_HITPOINTS, -Buergerin.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
   Wld_InsertNpc (VLK_497_Buergerin   , "NW_CITY_ENTRANCE_01");   //OV-Frau, nachts ???
      var C_NPC BUERGERIN;
      Buergerin = Hlp_GetNpc(VLK_497_Buergerin);
      Npc_ChangeAttribute (Buergerin, ATR_HITPOINTS, -Buergerin.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);

ogółem, to chodzi chyba o tą linijkę/linijki

Cytuj
};
   //---------------------------------
   Wld_InsertNpc (VLK_486_Buergerin   , "NW_CITY_ENTRANCE_01");    //Zuris Frau, nachts in Zuris Haus
      var C_NPC BUERGERIN;

poradnik przeczytałem kilkadziesiąt już razy, i nadal stoję w miejscu  :antyprops: co zrobić?

//ogółem to pytanie weryfikacyjne macie genialne xDD
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Npc_ChangeAttribute (Hakon, ATR_HITPOINTS, -Hakon.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
Życie Hakona - maksymalna ilość jego życia = 0
To samo z pozostałymi npc.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


trujan

trujan

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

trujan

Martwi NPC\\\\\\\\\\\\\\\'ci
#3 2015-01-16, 19:54(Ostatnia zmiana: 2015-01-16, 20:19)
srsly xD
myslalem ze to musi być
@Avallach temat chyba mówi wszystko
no cóż, dzięki, teraz działa xD

// nie no, wait
Cytuj
Npc_ChangeAttribute (Jora, ATR_HITPOINTS, 0[ATR_HITPOINTS_MAX]);
dajcie mi dokladna linijke, bo po prostu chyba zaraz mnie szlag trafi
ma być martwy npc, to jest w startup.d

Post połączony: 2015-01-16, 20:01
bump

Post połączony: 2015-01-16, 20:17
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump

Post połączony: 2015-01-16, 20:18
zarabiaj hajs

Post połączony: 2015-01-16, 20:19
fajny dobry rynek nie narzekaj synek
 

Bezimienny36

Bezimienny36

Użytkownicy
posty32
Propsy12
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Kolego napisz dokładnie o co ci chodzi ? Chcesz mieć postać martwą która cały czas będzie leżała i nie zniknie czy może coś innego ?
 

gothic1210
  • Gość
Ty jesteś kurwa debilem czy trollem, bo nie wiem.
 

trujan

trujan

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mam postac, w startup.d potrzebuje jakiegos skryptu ktory uczyni go martwym, i nie zniknie
a te bumpy to w oczekiwaniu na odpowiedz xD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Skoro ma być martwa od początku, to nie ma sensu robić tego w startupie. Zwyczajnie ustaw mu w skrypcie 0 hp i daj do ekwipunku przedmiot który będzie powodował że ciało nie zniknie. Gotowy skrypt takiego przedmiotu masz tutaj: http://themodders.org/index.php?topic=12187.0 ("INSTANCE nie_znikaj(C_Item)" itd).

trujan

trujan

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wolałbym jednak w startupie, nie chce zmieniać pojedynczych postaci, a jakbym miał wrócić do początkowego stanu to tylko jeden plik musze zmienić, a nie pół folderu
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Wystarczyło przejrzeć funkcje... B_KillNpc (instancja_npc) powinno działać tak jak sobie tego życzysz. Domyśl się gdzie i jak to wykorzystać.
 

trujan

trujan

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

trujan

Martwi NPC'ci
#10 2015-01-16, 21:16(Ostatnia zmiana: 2015-01-17, 10:48)
Cytuj
//---------------------------------
   Wld_InsertNpc (VLK_486_Buergerin    , "NW_CITY_ENTRANCE_01");    //Zuris Frau, nachts in Zuris Haus
      B_KillNpc (VLK_486_Buergerin);

ma być coś takiego?

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry