Ups! Radeon się popsuł :( 4015 11

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 29.09.2014 roku

Wyświetleń 4015

Odpowiedzi 11

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Ludzie pomocy !!! Zamontowalem nowa k.graficzna sapphire radeon 285oc i nie moge dokonczyc procesu instalacji ! Catalyst wyrzuca mi bledem " nieprawidlowy folder " niezaleznie od tego gdzie probuje zainstalowac sterowniki. Help!!!
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra kurwa nie było tematu widze ze jednak nie moge liczyc na pomoc z waszej strony. Akurat net mi wysiadł i zajebiscie latwo bedzie mi zarejestrowac sie na forum typu elektroda uzywajac malego smartfona na ktorym samo sprawdzenie poczty na wp.pl to juz wyzsza szkola.jazdy. Koniec offftopa

Post połączony: 2014-09-29, 17:02
Przez nastepne 1,5 - 2 miesiace nie oczekujcie zadnego nowego filmu ani screenshota z updatem. Podziekujcie Fabioskowi...
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

gothic1210
  • Gość
Kolejny obrażony na wszystkich. Myślę, że jakoś to przeżyjemy. Ostatnio to idzie się przyzwyczaić do tych waszych fochów. 
Wydzielam. 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To ja dodam że posty które są napisane tylko po to żeby napisać że coś jest według ich autora offtopem same TYM BARDZIEJ są offtopem. Jeśli wam coś nie pasuje, raportujcie to zamiast pogarszać sytuację.

Śmieci wywalone.

Zagłoba, odpalasz instalator z uprawnieniami admina? Pamiętam że Catalyst miał "dwuetapowy". Pierwszy instalator był tak naprawdę tylko unpackerem drugiego. Dopiero ten drugi instalował właściwe oprogramowanie. Na którym z nich dostajesz błąd? Pierwszy właściwie nawet nie jest potrzebny, prawie na bank da się odpakować pliki nie używając go.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Avallach - dzieki za pomoc. Tak juz wczesniej probowalem instalowac sterowniki z uprawnieniami administratora i nie pomoglo... Dalej jestem w czarnej du*ie
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To może najprostsze rozwiązanie pobierz ze strony amd stery, a nie odpalasz te z płytki które maja wadę
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Wykrzacza sie przy drugim punkcie gdy instalator kaze podac sciezke do zainstalowania sterownikow, pierwsze wypakowywanie przebiega prawidlowo ( przynajmniej tak mi sie wydaje ). Pzdr

Tizgar - zrobilem to jeszcze zanim poprosilem o pomoc. Obydwie wersje zachowuja sie tak samo. 
 Jest taka sprawa - mam dwa systemy i dwa dyski, moze w tym problem ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Problem jest u ciebie i jest to problem z dyskiem w takim bądź razie
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Sluchajcie - zrobilem.cos czego sam nie rozumiem. Wskazalem instalatorowi folder docelowy na dysku podlegajacym do drugiego systemu i poszlo. Moze to troche  popieprzone ale na razie dziala :D
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Moze to troche  popieprzone ale na razie dziala :D
Zapewne nie dawałeś instalatorowi uprawnień administratora (czy jak to się tam nazywa) przez co nie mógł zapisywać w folderach systemowych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zapewne nie dawałeś instalatorowi uprawnień administratora (czy jak to się tam nazywa) przez co nie mógł zapisywać w folderach systemowych.
Zagłoba, odpalasz instalator z uprawnieniami admina?
Avallach - dzieki za pomoc. Tak juz wczesniej probowalem instalowac sterowniki z uprawnieniami administratora i nie pomoglo... Dalej jestem w czarnej du*ie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak inaczej to wytłumaczysz? To że napisał że próbował, nie znaczy że tak naprawdę zrobił. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry