//*********************************************************
// list
//*********************************************************
instance dmb_886_Inaviel_list (C_INFO)
{
npc = dmb_886_Inaviel;
nr = 2;
condition = dmb_886_Inaviel_list_Condition;
information = dmb_886_Inaviel_list_Info;
permanent = 0;
description = "Witaj magu..";
};
FUNC int dmb_886_Inaviel_list_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID dmb_886_Inaviel_list_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Inaviel_list_15_00"); //Witaj magu, co tutaj robisz?
AI_Output (self, other,"DIA_Inaviel_list_08_01"); //Czekam.
AI_Output (other, self,"DIA_Inaviel_list_15_02"); //Na kogo?
AI_Output (self, other,"DIA_Inaviel_list_08_03"); //Na ciebię.
AI_Output (Other,self,"DIA_Inaviel_list_15_04"); //Dlaczego na mnię?
AI_Output (self,other,"DIA_Inaviel_list_08_05"); //Czy ty musisz zadawać tak durne pytania?
AI_Output (self,other,"DIA_Inaviel_list_08_06"); // Proszę zanieś ten list do Starego obozu, znajdziesz tam pewnego nekromantę imieniem Avery, daj mu go.
AI_Output (Other,self,"DIA_Inaviel_list_15_07"); //Dobrze a co z nagrodą?
AI_Output (self,other,"DIA_Inaviel_list_08_08"); // Ehh... Jak zaniesiesz ten list to cię nie zabiję, pasuję?
Info_ClearChoices (dmb_886_inaviel_list);
Info_addchoice (dmb_886_inaviel_list,"Dobrze już idę.",dmb_886_inaviel_list_1);
Info_addchoice (dmb_886_inaviel_list,"Może jednak coś dostanę?",DMB_886_inaviel_list1231); // Tutaj pokazuje błąd
Log_CreateTopic(CH1_list, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_list, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_list, "Jak by nigdy nic spotkałem nekromantę, stoi sobię przed obozem. Zagadałem do niego, kazał mi zanieść list do obozu do nekromanty Averego, spytałem o zapłatę to powiedział że mnie nie zabije jak zaniosę list. Nie wiem czy pytać dalej o zapłatę. ");
};
FUNC Void dmb_886_inaviel_list_1_info ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Inaviel_list_1_15_00"); //Dobrzę już idę.
AI_Output (self, other,"DIA_Inaviel_list_1_08_01"); //Ja myślę. Bierz ten list.
CreateInvItems (self, ListIA, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ListIA, 1);
B_LogEntry( CH1_list, "Wolałem nie ryzykować i nie pytałem dalej. ");
AI_StopProcessinfos (Self);
};
FUNC Void dmb_866_inaviel_list1231_info ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Inaviel_list1231_15_00"); //Może jednak dostanę jakąś zapłatę?
AI_Output (self, other,"DIA_Inaviel_list1231_08_01"); //Czy ja nie wyraziłem się jasno? Nie zabiję cię jak zaniesiesz ten list.
Info_ClearChoices (dmb_886_inaviel_llist1231);
Info_addchoice (dmb_886_inaviel_list1231,"(Nie mów nic, odejdź.)",dmb_886_inaviel_list_3);
Info_addchoice (dmb_886_inaviel_list1231," Pytaj dalej", dmb_886_inaviel_list_4);
B_LogEntry( CH1_list, "Nie chce mi dać żadnej zapłaty. Nie wiem czy pytać się dalej czy nie ");
};
FUNC Void dmb_886_inaviel_list_3_info ()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Inaviel_list_3_08_00"); //O liście nie zapomniałeś?
CreateInvItems (self, ListIA, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ListIA, 1);
B_LogEntry( CH1_list, "Wolałem nie ryzykować i nie pytałem dalej. ");
AI_StopProcessinfos (Self);
};
Czemu mi wyskakuje taki błąd?:
Par:Content\Story\mission\dia_dmb_886_Inaviel.D Unknown identifier: DMB_886_Inaviel_list1231 ??? Nie widzę że coś złego tutaj jest. Pewnie podstawowy bład ale ja się uczę i nie wiem czemu się tak dzieje. Plis help.
Skrypty umieszczamy w tagu [code ].