Problem z dialogiem - błędy, których nie ma? 3503 6

O temacie

Autor Kyniu

Zaczęty 4.07.2013 roku

Wyświetleń 3503

Odpowiedzi 6

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Witam. Mam pewien problem, a mianowicie, zrobiłem dialog, zreaparsowałem spacerem i wyskoczyły takie oto błędy:
Spoiler
[i] 00:00 ++++++++++++++ Start by  ++++++++++++++
[F] 01:18 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : FUNC ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:20 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:21 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : DIA_BILL_BANDITSINFORMATION_WHOARETHEY ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:22 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:23 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : ) ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:24 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 315 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:27 Fatal:-1 U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_VLK_5100_BILL.D: Unknown identifier : DIA_BILL_BANDITSINFORMATION_WHOARETHEY .... <zParser.cpp,#599>

A jak sprawdzałem w dialogu, wszystko było, czego tutaj nie wykrywa, nie wiem w czym tkwi problem, więc daje tutaj tą Opcję dialogowa, gdzie występuje problem:

Spoiler
 //========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================

 INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
   npc          = VLK_5100_Bill;
   nr           = 6;
   condition    = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
   information  = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};

FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou))
&& (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{

    AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.

}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{

AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że  przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self  ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.



Info_ClearChoices (DIA_Bill_banditsinformation);
    Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
    Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};

FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};


A tu te linijki, o których mowa w błędach:
314 z okolicami:
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};

i sama linjka 315:
{
nie wiem o co chodzi, wszystko jest  na swoim miejscu a Spacer takie błędy daje.. Może wcześniej tkwi problem, więc jak byście mogli powiedzieć, to powiedzcie w czym  ;).  Z góry thx za pomoc.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Spoiler
                 //========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================
       
                  INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
   npc          = VLK_5100_Bill;
   nr           = 6;
   condition    = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
   information  = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};

FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou)) && (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{

    AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
        if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
        {
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
       
        }
        else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
        {
       
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że  przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
        AI_Output (other, self  ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
       
       
       
        Info_ClearChoices               (DIA_Bill_banditsinformation);
    Info_AddChoice              (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
    Info_AddChoice              (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
        };
};

        FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
        {
         AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
         AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
         };
         
         FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
         {
         AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
         AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
         B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
         };

zabrakło }; po FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Spoiler
                 //========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================
       
                  INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
   npc          = VLK_5100_Bill;
   nr           = 6;
   condition    = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
   information  = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};

FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou)) && (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{

    AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
        if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
        {
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
       
        }
        else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
        {
       
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że  przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
        AI_Output (other, self  ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
        AI_Output (self, other  ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
       
       
       
        Info_ClearChoices               (DIA_Bill_banditsinformation);
    Info_AddChoice              (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
    Info_AddChoice              (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
        };
};

        FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
        {
         AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
         AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
         };
         
         FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
         {
         AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
         AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
     AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
         B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
         };

zabrakło }; po FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info
Problem w tym, że to nie to
Dałem Po FUNC VOID DIA_BILL_banditsinformation_Info }; i wyskakiwało multum błędów.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jurigag dobrze pisze, brakuje ci jednej klamry zamykającej, chociaż gdzie indziej (po jednym z warunków). Wersja z dodaną (i poprawnymi wcięciami):
Spoiler
//========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================

INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
npc = VLK_5100_Bill;
nr = 6;
condition = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
information = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
permanent = FALSE;
description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};

FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou))
&& (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
};
Info_ClearChoices(DIA_Bill_banditsinformation);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};

FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};

FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};
BTW, takie problemy są skutkiem nie stosowania tabulatorów. Gdybyś miał poprawne wcięcia w kodzie, od razu byś to wyłapał.

Aha, i jak wklejacie takie wielgachne skrypty to róbcie to w tagach spoiler, inaczej ciężko w takim temacie w ogóle wyłapać tekst postów ;p

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie tyle tabulatorów co brak jakiegokolwiek ogarniętego edytora tekstowego, jakikolwiek edytor ze składnią kolorowaniem podświetla { }.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Jurigag dobrze pisze, brakuje ci jednej klamry zamykającej, chociaż gdzie indziej (po jednym z warunków). Wersja z dodaną:
Spoiler
//========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================

INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
npc = VLK_5100_Bill;
nr = 6;
condition= DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
information = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
permanent= FALSE;
description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};

FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou))
&& (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
};
Info_ClearChoices(DIA_Bill_banditsinformation);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};

FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};

FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};
BTW, takie problemy są skutkiem nie stosowania tabulatorów. Gdybyś miał poprawne wcięcia w kodzie, od razu byś to wyłapał.

Aha, i jak wklejacie takie wielgachne skrypty to róbcie to w tagach spoiler, inaczej ciężko w takim temacie w ogóle wyłapać tekst postów ;p

Z tymi tabulatorami masz rację, kod byłby bardziej przejrzysty, ale akurat w tej kwestii myślałem, że nie można zamykać nad Info_ClearChoices, ale zapomniałem też, że był to warunek to trzeba  było ten warunek jakoś zamknąć.
I jeszcze raz  dzięki za Pomoc ; )

@Jurigag Notepad ++ to według ciebie słaby Edytor? : ). Bo ja go właśnie używam.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z tymi tabulatorami masz rację, kod byłby bardziej przejrzysty, ale akurat w tej kwestii myślałem, że nie można zamykać nad Info_ClearChoices, ale zapomniałem też, że był to warunek to trzeba  było ten warunek jakoś zamknąć.
I jeszcze raz  dzięki za Pomoc ; )

@Jurigag Notepad ++ to według ciebie słaby Edytor? : ). Bo ja go właśnie używam.

to powinieneś przecież mieć podświetlone { } i widzieć że masz otwarty jeden i nie zamknięty :X
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry