Witam. Mam pewien problem, a mianowicie, zrobiłem dialog, zreaparsowałem spacerem i wyskoczyły takie oto błędy:
Spoiler
[i] 00:00 ++++++++++++++ Start by ++++++++++++++
[F] 01:18 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : FUNC ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:20 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:21 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : DIA_BILL_BANDITSINFORMATION_WHOARETHEY ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:22 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:23 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : ) ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:24 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 315 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:27 Fatal:-1 U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_VLK_5100_BILL.D: Unknown identifier : DIA_BILL_BANDITSINFORMATION_WHOARETHEY .... <zParser.cpp,#599>
A jak sprawdzałem w dialogu, wszystko było, czego tutaj nie wykrywa, nie wiem w czym tkwi problem, więc daje tutaj tą Opcję dialogowa, gdzie występuje problem:
Spoiler
//========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================
INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
npc = VLK_5100_Bill;
nr = 6;
condition = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
information = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
permanent = FALSE;
description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};
FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou))
&& (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
Info_ClearChoices (DIA_Bill_banditsinformation);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};
FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};
A tu te linijki, o których mowa w błędach:
314 z okolicami:
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};
nie wiem o co chodzi, wszystko jest na swoim miejscu a Spacer takie błędy daje.. Może wcześniej tkwi problem, więc jak byście mogli powiedzieć, to powiedzcie w czym ;). Z góry thx za pomoc.