w jakim banku warto założyć konto 13746 47

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 7.06.2013 roku

Wyświetleń 13746

Odpowiedzi 47

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
no?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

w jakim banku warto założyć konto
#2 2013-06-07, 14:40(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 14:40)
Kuzyn : mBank
Rodzice : Alior Bank
Wujkowie : Eurobank
Nie narzekają na nie
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Obecnie mam w mBank i jest przyjemnie. W porównaniu z PKO które miałem wcześniej - o niebo lepiej.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

w jakim banku warto założyć konto
#5 2013-06-07, 14:55(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 14:56)
Ja polecam Alior Sync, obsługa w całości przez internet (ewentualnie telefon). Nie ma nawet oddziałów. Za darmo wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie, dodatnie oprocentowanie konta (co miesiąc wpłacają ci trochę od siebie za to że trzymasz u nich kasę). Karta bankomatowa (normalna: debetowa, nie kredytowa) paypass pozwalająca na płatności internetowe w standardzie.

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

w jakim banku warto założyć konto
#7 2013-06-07, 16:24(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 16:27)
Zdecydowanie nie radzę polegać na jakichkolwiek takich zestawieniach dostarczających linków do zakładania konta (prawie wszystkie wyniki w Google na hasła typu "najlepsze konto bankowe"). W rzeczywistości są tworzone po prostu żeby zachęcić użytkownika do założenia JAKIEGOKOLWIEK konta, bo właściciel strony dostaje za to sporą prowizję od danego banku w ramach programu partnerskiego. Nie znajdziesz tam krytyki, zwrócenia uwagi na haczyki w umowie czy wady danego banku. Takie porównanie jest bezwartościowe. Jak już chcesz z jakichś korzystać, to tylko od niezależnych instytucji i portali finansowych. Ich analizy są rzetelne i biorą pod uwagę wszystkie aspekty oferty danego banku, także te negatywne.

http://www.money.pl/sekcja/ranking-kont-osobistych-2013/
Polecam się zapoznać raczej z tym. Co roku przeprowadzają dokładne porównanie i publikują wyniki w formie tabeli statystyk i broszury z dokładniejszą analizą.

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ale jak ktoś się już zainteresuję jakimś konktetnym bankiem to chyba poczyta o nim trochę więcej, przynajmniej ja bym tak zrobił. Poza tym, np. kumpel założył konto w Alior Sync i wypytałem go od razu o te rzeczy, które wyczytałem - zgadzało się. Choć oczywiście ostatecznie nie będę dawał sobie głowy obciąć za te banki.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

w jakim banku warto założyć konto
#9 2013-06-07, 16:46(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 16:47)
Nadal zdecydowanie odradzam. To tak jakbyś próbował wybrać lek na podstawie spamu przychodzącego na maila reklamującego kilka specyfików. Jedynym celem istnienia tego jest nakłonienie ciebie do wzięcia CZEGOKOLWIEK co proponują. Te strony istnieją tylko do robienia kasy z linków polecających. Są sztucznie wypozycjonowane w Google na frazy wpisywane przez osoby wybierające konta. Tak naprawdę na tych stronach nie ma żadnej wartościowej treści.

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dlatego napisałem, że wrazie zainteresowania się konkretnym bankiem, warto poczytać o nim więcej.
Nikt przecież nie każe od razu związywać się z bankiem na całe życie, bo się mu przyjrzałeś.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight


Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Polecam Amber Gold.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
proponuję poczytać o ich ofertach lub zrobić ankietę na forum
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak, robienie takiej ankiety gdzie większość użytkowników się spuszcza mając dychę w portfelu jest na prawdę mądre, że nie wspomnę o korzystaniu z takich wyników.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

w jakim banku warto założyć konto
#15 2013-06-09, 08:21(Ostatnia zmiana: 2013-06-09, 08:21)
Cytuj
Tak, robienie takiej ankiety gdzie większość użytkowników się spuszcza mając dychę w portfelu jest na prawdę mądre, że nie wspomnę o korzystaniu z takich wyników.




https://www.youtube.com/watch?v=ON-7v4qnHP8
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ale że to niby dużo? W dwa tygodnie tyle zarabiam, pracuję na part time atm.
Zmień PLNy na GBP i wtedy się chwal.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Maybe, akurat Tobie nikt nie uwierzy, że nie masz pieniędzy :D
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Maybe, akurat Tobie nikt nie uwierzy, że nie masz pieniędzy :D
Czyli jest księdzem lub politykiem?  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry