VARON AGAIN. 50784 169

O temacie

Autor eto

Zaczęty 23.03.2013 roku

Wyświetleń 50784

Odpowiedzi 169

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Wykorzystałem limit propsów. :(
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

spadaj lol. to moj temat
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
WWZ, przypominam tylko że sam byłeś dwukrotnie banowany, a nawet jeśli to był jeden raz, to tak czy inaczej, wedle Twojej logiki, nie powinno Cię tu być.

Pozdrawiam SawikV2.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

VARON AGAIN.
#144 2013-03-31, 19:24(Ostatnia zmiana: 2013-03-31, 19:25)
Tylko, ze bylem banowany bez powodu?  :ok:  Po co udzielasz sie nie znajac faktow, albo znajac je czesciowo?
Wowoz Max Kolonko - mówi jak jeeest
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
nie bez powodu, tylko że to forum jest od 16 lat. ukończyłeś, już cię nie banują. chyba
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A ty lubisz 16 czy wolisz mniej?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

VARON AGAIN.
#147 2013-03-31, 19:38(Ostatnia zmiana: 2013-03-31, 19:38)
chujowy argument, bo ostatnio wolę starsze i chuj ci na imię wieśniaku galicyjski. kurwa pan na nartach że nie w polu czy ziemniaki śnieg przysypał?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie dla psa dla pana to chuju.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
no dokładnie, wypierdalaj z internetów
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie masz wstepu do tego tamatu marny prowokatorze! A twoja matka to
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
moją matką jest MORZE a ojcem RAP
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

VARON AGAIN.
#152 2013-03-31, 19:59(Ostatnia zmiana: 2013-03-31, 20:00)
Zaczyna się to co kiedyś, w PiS, jak dla mnie to wystarczający powód by dać mu Bana, na którego i tak wcześniej zasłużył.
Odpowiem cytatem przypadkiem pokrywającym się z moim poglądem na temat banów:
Po co go zamykać? Zrobiło się całkiem ciekawie.
Czy ktoś (oprócz Varona oczywiście) czuje się w tej dyskusji poszkodowany? Wątpię. Za to sądząc po ruchu w temacie wiele osób zaciekawiła / rozbawiła. Po co go banować, skoro jest całkiem ciekawie?

Co to ma być z Sawikiem? Bo tutaj widzę powód do zbanowania jednego z kont :D

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Była zima, zabierałem naganta Wasilija i grałem w duck hunta na szwabach, zabiłem jednego a potem chciałem drugiego ale z użyciem granatów i wprowadzeniem paru zmian w strzelbie, chodziło o to że wykonywałem misje, na każdego napotkanego niemca srałem (nawet esesmanów) i przebierałem ich albo za chińskie dziewczynki z mangi albo martwego papieża, rozplanowywałem sobie bitwy, odbijałem wioski i miasta, i tak było całą wojnę, ale w końcu nie było już kogo zabijać, pomyślałem o plutonie egzekucyjnym, to ta praca dała mi tyle radości, pomyślałem: zrobię sobie własnych skazańców, poszedłem na ulicę, podawałem się za NKWDzistę i szukałem kogoś kto wyglądał na Polaka, nie wiedziałem wtedy co to kołchoz, ani co to gułag, myślałem ze wszystko to co jest w ZSRR to taki stan który przybiera różne kształty (wiem, głupie ale sami sobie przypomnijcie jak wam się to początkowo wyobrażało), potem zacząłem czytać i wyczytałem co do czego itd, pomyślałem, zaplanuję sobie obóz i go wykonam, wypisałem całą listę potencjalnych robotników i chciałem to zrealizować, co do Syberii to taka ciekawostka: osoby które gtam były będą wiedziały, że tam trzeba się ciepło ubierać, ciepłe ubranie leżało akurat dla człowieka, pomyślałem żeby zrobić coś w rodzaju kurtek, np: człowiek z kurtką magmową w zbroi( wy myśleliście ze dam kurtki z adidasa? wiem, tak się kojażyło, ale nie!). W pewnym momencie NKWD skonfiskowało moj obóz( przyznam był fatalny ) przejęli go, za co duchowo im dziękuję bo zrozumiałem że nie podobał się i powinienem zrobić nowy, lepszy. zrobiłem nowy to po pewnym czasie zamknąłem go z powodu braku dostępu do bazy danych służb, założyłem nowy, może i nie wyglądał super ale juz miał ręce i nogi, no i skonfiskowali mi go, potem go odbiłem( przy okazji zabrali mi naganta, order z armii czerwonej, ale przeprosiłem i naganta oddali po czym pomyślałem żeby ich nastraszyć( głupie posunięcie) i kazałem koledze coś pokombinować, bezczelnie szpicel podał się za niego i udawał ze szpieguje a ja głupi dałem mu klucze do obozu w mojej budce i już był koniec, potem zniknąłem z ZSRR, w między czasie Czukcza mi podsunął pomysł o zmianie obywatelstwa przez co będzie lepsza perspektywa i większe możliwości, posłuchałem go i znalazłem Finlandię, niestety nie był zbyt wzbogacony kraj więc dałem go do kosza, potem szukałem czegoś potężnego, znalazłem Polskę (xD), przyjechałem i zacząłem coś kombinować, dałem trochę w łapę ale dostałem wiadomość od kolegi o rozpoczętym postępowaniu, zrezygnowałem( i bardzo dobrze) i zacząłem tworzyć własną partię którą realizuje do dzisiaj, przy okazji się dużo nauczyłem i spoważniałem, dzięki nim się zmieniłem. Ale niestety pewien ślad który mnie irytuje został tutaj w Polsce i zapewne każdy wie o jaki chodzi, prosiłem przez manifestacje o schowanie to z powrotem wrócił, może kiedyś uda mi się z tyli lewackimi kurwami dogadać i schowają ten temat, chyba nic więcej nie muszę mówić, może niektóre osoby źle poinformowane o zaszłym zdarzeniu będą już wiedziały jaka jest prawda.
~Janusz Korwin Mekka, prezes KNP
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
WWZ, przypominam tylko że sam byłeś dwukrotnie banowany, a nawet jeśli to był jeden raz, to tak czy inaczej, wedle Twojej logiki, nie powinno Cię tu być.

Pozdrawiam SawikV2.
:I
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Widzę, że wiele osób tutaj boli dupsko. Niby cisną, niby prowokują, niby beka, a czuć że próbują zakamuflować ten ból dupska  :lol:  . Luzik kamraci... ja nie rozumiem po co kogoś cisnąć i prowokować jak się samemu przy okazji błaźni...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
moją matką jest MORZE a ojcem RAPE

FTFY
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Hwep w czerwonym narożniku, Ogrodnik w niebieskim narożniku



:lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
hahahahahahahha
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko, ze bylem banowany bez powodu?
Jak to się ma twojego unbana?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry