Thief (4) 19231 59

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 5.03.2013 roku

Wyświetleń 19231

Odpowiedzi 59

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Avallach: załóż temat bo wypadałoby pokomentować a tu nie ma jak ; p
Screeny z Thiefa 4!
http://vk.com/gamesmaniac?z=album-49981920_170847341

Gra ukaże się na PCty i next-geny w 2014r :D
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Rozdzielczość jak w screenach modów do Gothica :D  Jednak zawsze przez tą steampunkowość Thief mi nie leżał...
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
Jednak zawsze przez tą steampunkowość Thief mi nie leżał...

ty chyba w jakieś inne thiefy grałeś bo ta seria którą ja znam nie ma absolutnie nic wspólnegi ze steampunkiem.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Na pewno? A gramofony, kamery, roboty na parę, wystrój niektórych wnętrz?
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Thief (4)
#5 2013-03-06, 00:46(Ostatnia zmiana: 2013-03-06, 00:56)
no okej, malutkie elementy steampunku ale szczerze mówiąc dobrze oamiętam tylko trzecią część, w drugą nie jestem pewien czy w ogóle grałem, może było tam wiećej steampunków. Ale ogólem zdecydowanie za mało żeby nazwać gre steampunkowatą.

Edit:
http://cs323131.vk.me/v323131283/52e0/jgFF2gCt-Jg.jpg
ten screen naprawdę mnie przeraża, mam nadzieję że nie robi ą tak naprawdę drugiego dishonored (dishonored wcale nie było złe ale to nie była gra stealth)
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Garść informacji z Game Informera:

-twórcy gry chcą, by wątki nadprzyrodzone odgrywały znacznie mniejszą rolę niż w poprzednich częściach;
-jeśli chodzi o samą historię - gracze ponownie wcielą się w Garretta, najbardziej znanego złodzieja w historii wirtualnej rozrywki. Powraca on do City po długiej przerwie. Okazuje się jednak, że w metropolii zaszły poważne zmiany - u władzy stoi tyran Baron, a mieszkańców miasta zdziesiątkowała zaraza. Zarys fabularny przypomina nieco Dishonored, ale w przeciwieństwie do Corvo, Garrettem kierują egoistyczne pobudki: chce wykorzystać panujący chaos, by się wzbogacić;
-wygląd złodzieja ulegnie pewnej zmianie - widoczna na jego twarzy blizna ma przypominać o jego przeszłości;
-choć Garrett nie będzie słabeuszem, to podobnie jak w poprzednich częściach nie poradzi sobie z dużą grupą przeciwników. Dużo rozsądniejsza będzie więc ucieczka przed strażnikami;
-ci, gdy tylko wykryją w pobliżu bohatera, zaczną go od razu szukać, przeczesując teren. Ich zachowanie ma różnic się w zależności od rodzaju oponenta. Warto jednak podkreślić, że podobnie jak w wielu innych skradankach, będzie można odwrócić uwagę przeciwnika, np. rzucając w danym kierunku butelką;
-gdy złodziej skryje się przed wzrokiem przeciwników w cieniu, wówczas ekran pociemnieje; świat gry i każdy poziom będzie można dowolnie eksplorować. Tak jak w Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości do celu ma prowadzić kilka odrębnych ścieżek;
-korzystając z nadnaturalnych zdolności Garrett będzie mógł czytać w myślach. Nie trzeba chyba tłumaczyć, że będzie to niezwykle ważne - dzięki temu dowie się o ukrytych skarbach lub dowie się czegoś, co pomoże mu w ucieczce. Przykład? W jednej ze scen pokazanej Game Informerowi złodziej podsłuchuje rozmowę ochroniarzy budynku, gdzie toczy się akcja misji, wspominających o opium, które przedostało się do wentylacji. Korzystając z tego pomysłu Garrett usypia wszystkich obecnych w budowli i ucieka;
-istotny w grze będzie Focus - przypominająca działaniem wizję orła z Assassin's Creeda umiejętność, która w swojej podstawowej wersji wskaże obiekty, z którymi można wejść w interakcję oraz elementy otoczenia, po których Garrett się wespnie. Po rozwinięciu, moc podświetli także słabe punktu przeciwników - uderzenie w nie wyprowadzi wroga z równowagi gwarantując kilka cennych sekund niezbędnych do ucieczki;
-Focus pozwoli rownież spowolnić czas, co będzie niezwykle istotne w kradzieżach kieszonkowych oraz sytuacjach kryzysowych. W jednej z opisywanych przez redakcję Game Informera Garrett zostaje złapany przez ścigającego go strażnika. Korzystając z Focusa wyswobodził się i wrzucił wroga do otworu ściekowego;
-Garrett to złodziej, nie obędzie się więc bez kradzieży. Developerzy obiecują, że każdą szufladę w grze będzie można otworzyć i oczyścić z kosztowności (odciski palców wskażą, w której są skrywane najcenniejsze skarby). Przed tym trzeba będzie jednak złamać zamek wykonując jedną z mini gier (te pojawią się rownież w trakcie otwierania drzwi). Będzie można też kraść artefakty, ale nie bedą miały one żadnej wartości poza estetyczną - będzie można nimi ozdobić swoją kryjowkę;
-łupy wymieniane bedą na pieniądze, za które Garrett na końcu każdej misji kupi zapasy i nowe wyposażenie;
-złodziej od otwartej konfrontacji woli przemykanie w ciemności, co nie oznacza, że będzie bezbronny. Na jego wyposażeniu znajdzie się blackjack (swego rodzaju krótka, skórzana pałka), którym pozbawi przytomności strażników, a także linka z hakiem, ale będzie jej można użyć tylko na określonych obiektach. Najciekawiej prezentuje się łuk, który dzięki różnym typom strzał będzie miał zróznicowane zastosowanie - lodowe pozwolą zamrozić przeciwnika, a dymne wytworzą gaz, w którym będzie można się skryć. W jednej ze scen za pomocą łuku Garrett nawet zwalił posąg na dwóch wrogów miażdżąc ich;
-developerzy chcą być wierni poprzednim odsłonom cyklu, dlatego bardzo długo pracowali z małym zespołem nad ogólną koncepcją gry (to tłumaczy dlaczego tak długo nic o niej nie słyszeliśmy). Rozważano nawet wprowadzenie perspektywy trzecioosobowej lub elementów parkouru. Teraz większość mechanizmów rozgrywki jest już gotowa, dopracowywana jest tylko walka.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
lodowe pozwolą zamrozić przeciwnika
Co kurwa/co do chuja?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Strzała będzie pokryta dość znaczną ilością ciekłego azotu, dzięki czemu będzie można zamrozić przeciwnika.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Co kurwa/co do chuja?
Już mogłeś zostawić tą samą mniej wulgarną wersję...
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Thief (4)
#10 2013-03-06, 23:38(Ostatnia zmiana: 2013-03-06, 23:47)
kyro myśli że jak przeklina to jest fajny



Ważne pytanie: czy będzie coś też otwarty tryb miasta jak w ostatniej części? Podobało mi się to wtedy.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Thief (4)
#11 2013-03-07, 21:35(Ostatnia zmiana: 2013-03-07, 21:36)
Cytuj
no okej, malutkie elementy steampunku ale szczerze mówiąc dobrze oamiętam tylko trzecią część, w drugą nie jestem pewien czy w ogóle grałem, może było tam wiećej steampunków. Ale ogólem zdecydowanie za mało żeby nazwać gre steampunkowatą.

O steampunkowości możemy mówić w wypadku drugiej części, czyli The Metal Age. The Dark Project niewiele miał wspólnego z steampunkiem, oprócz Młotodzierżców, którzy byli zwolennikami postępu i wchodzącej technologii.

Ja tam tylko oczekuje, że jednak klimatem to będzie dorastał do pierwszych dwóch części. Miłym by było znów zobaczyć dwa najbardziej znane w serii ugrupowania - wspomnianych wyżej Młotodzierżców i Pagan. Oraz Strażników.
 
Комиссар RBT

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Thief (4)
#12 2013-04-02, 00:58(Ostatnia zmiana: 2013-04-02, 00:58)
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=USHtoo2EVEc
[/media]
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=yStHBK6AK1I


Premiera: 28 luty 2014 :D
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
znaczy od razu po sesji? :D
 

Kazzmir
  • Gość
szkoda że to nie ten sam głos
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

https://www.youtube.com/watch?v=gv6yUupGsiQ
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kazzmir
  • Gość
szykują się nieprzespane noce w marcu
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Fajnie, ze po screenach i filmikach ta gra jest podobna do Dishonored (o podobienstwach samej gry nie wspomne - Dunwall = Miasto, Zombie = Płaczki, Zaraza, Młotodzierżcy = Rewidenci, i tak dalej). Co prawda nie gralem w zadna z czesci Thiefa, ale mysle, ze to sie niedlugo zmieni, i zagram w 3 cześć oraz w tą - jak wyjdzie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kazzmir
  • Gość
dishonored jest podobny do thief którego uniwersum jest znacznie starsze
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry