Różne 199619 670

O temacie

Autor

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 199619

Odpowiedzi 670

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
KZW ma być pod WIPem albo będę bardziej wredny niż ostatnio xD
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja chce tego niebieskiego :lol:
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Różne
#402 2011-10-08, 14:11(Ostatnia zmiana: 2011-10-08, 14:12)
Projekt koszulki na konkurs o tematyce antynarkotykowej.
Wyprowadzka.




Całość na wektorach w Illustratorze.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I TY PRZECIW NAM VEQ!? :C

ale propsa dam za pomysł :D
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Różne
#404 2011-10-08, 14:52(Ostatnia zmiana: 2011-10-08, 14:52)
Zauważ, że jest tam tylko tableta i strzykawa. Jak wygram, skręcę jointa.

Poza tym, można to różnie zinterpretować :D
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Różne
#405 2011-10-24, 23:27(Ostatnia zmiana: 2011-10-24, 23:59)
Kolejne wektory. Żadnej czcionki, wszystko ręcznie.

 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Na pierwszy rzut oka trochę brakuje symetrii pomiędzy wystającym kawałkiem b z lewej strony i k z prawej. Być może ciut estetyczniej byłoby je wyrównać - lewy skrócić, a prawy przedłużyć.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
To przy K chyba w ogóle wywalę, bo odnośnie tego miałem największy dylemat.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogółem VEQ, chyba wziąłeś się za coś, czego jeszcze nikt się nie podjął, robisz rzeczy, za które faktycznie można brać kasę, a nie jakieś teksturki :D  props za to :ok:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Żeby odpocząć od programowania porobiłem trochę ikonek do przyszłych czarów.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wypada w tym temacie takiego czegoś pokazywać, no ale pytanie mam :ok:


Jakieś pomysły na klimatyczne ikonki? :D  Jak coś, są to kolejno: zmiana statusu, dodawanie/znajdowanie użytkownika, wł/wył podział na grupy, edycja rejestru, wł/wył dźwięku, ustawienia, minimalizacja okna :ok:  Cały czas jadę na tych domyślnych i myślę, że w końcu trzeba zrobić coś lepszego i jednolitego :ok:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Różne
#411 2011-11-06, 09:45(Ostatnia zmiana: 2011-11-06, 09:45)
To jest coś na zasadzie zlecenia? Daj wymiary ikonek.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli tak to odbierasz, to proszę - 15x15. Na pewno kilka propsów Ci w razie czego za to przybędzie :ok:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Masz wpierdol za te 'xDDDDDDDDDDDDDDDD'
:lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Różne
#414 2011-11-06, 19:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-06, 19:49)
Cytuj
Masz wpierdol za te 'xDDDDDDDDDDDDDDDD'
:lol2:  
Nie moja wina, że masz taką reputację xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Czekam na twojego matiza pod piekarnią w mojej wiosce jutro o 12 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Z mąki powstałeś, w mąkę się obrócisz, peace :lol2:
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Różne
#415 2011-11-07, 15:23(Ostatnia zmiana: 2011-11-07, 15:23)
Pomyślałem, że się pobawię gradientami w gimpie. No to nie to samo co wyżej, ale...
Spoiler
 
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niby proste, a wygląda bardzo estetycznie - props.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Czcionkę skopałeś.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Masz tego propsa bo mi żyć nie dasz :D  ( I już nie spamuj "Daj propsa" "Dawaj! Dawaj!" :lol2:  )
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Różne
#419 2011-11-07, 18:22(Ostatnia zmiana: 2011-11-07, 18:36)
Czcionkę skopałeś.
Zapisałem wersję bez czcionki. Zawsze można poprawić.

//edit: Poprawiona wersja:

Górną część zrobiłem jak w originale bo wcześniej była uproszczona.
Spoiler
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry