Hej,
spotkałęm się z pewnym problemem w spacerze i nie mogłem znaleźć nigdzie odpowiedzi. Otóż robię niewielki mod rozszerzający grę o nowy zamek/twierdzę, z którą będzie związane kilka zadań.
Znalazłem piękny i oteksturowany model zamku (
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=901&cat=10&page=0&order=0) I tu zaczyna się problem. Model jest bardzo duży i bardzo skomplikowany. Jeżli otworzę go w spacerze jako mesh, skompiluję i skonwertuję do zena to wszystko działa, moge się po nim poruszać i tak dalej. Jednak to jest sam zamek, nie ma żadnego otoczenia i nie nadaje się do samodzielnego soadzenia. Kiedy probuję dodać go do dowolnego świata w grze, czy to światów istniejących z gothicu czy jakiś malutkich zenów pobranych ze strony podanej wcześniej, to wszystko wykrzacza się i dostaję taki komunikat błędu:
http://i.imgur.com/9jIIo.pngTutaj rodzą się pytania:
1. Czy jest jakiś sposób, żeby obejść ten błąd i dodać taki obiekt do gry?
2. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o grafikę 3d i nigdy nie miałem z nią styczności, ale załóżmy że nie da się nic zrobić z problemem numer jeden i chciałbym otworzyć w 3ds maksie wziąć dwa meshe światów i połączyć je jakoś w jeden, może nie wymaga to nie wiadomo jakiego skilla. Czy jeżeli zrobię takie coś, to światy trzeba będzie od nowa teksturować?