Próbuje skompilować skrypty i mi w tym dialogu pokazuje że mam coś źle. Wyjaśni mi ktoś o co tu chodzi?
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Skrid_EXIT(C_INFO)
{
npc = VLK_109_Skrid;
nr = 999;
condition = DIA_Skrid_EXIT_Condition;
information = DIA_Skrid_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Skrid_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Skrid_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Skrid_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = VLK_109_Skrid;
nr = 1;
condition = DIA_Skrid_HELLO1_Condition;
information = DIA_Skrid_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Zabiłem go";
};
FUNC INT DIA_Skrid_HELLO1_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Chuck_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Skrid_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_15_01"); //To ty jesteś tym Asasynem?
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_02"); //Jestem Skrid. Asasyn Skrid.
AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_15_03"); //Masz problem. Straż chce cie dorwać i wysłali mnie bym cię zabił.
AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_15_04"); //Ale żeby tak niedaleko koszar się ukrywać... sprytne. Nikt nie będzie o to podejrzewał.
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_05"); //Co nie?
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_06"); //Nie zabijaj mnie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_07"); //Jak mnie zostawisz i okłamiesz Chucka, to dam ci zbroję Asasyna.
Info_ClearChoices (DIA_Skrid_HELLO1);
Info_AddChoice (Dia_Skrid_HELLO1, "Dobrze, okłamię Chucka, daj mi ten pancerz.", DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo);
Info_AddChoice (Dia_Skrid_HELLO1, "Nie, zginiesz marnie!", DIA_Skrid_HELLO1_kill);
};
FUNC VOID DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo_15_01"); //Dobra, okłamię go. Tylko zabijaj dyskretniej.
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo_03_02"); //Dobra dobra. Masz tu zbroję.
CreateInvItems (self, ITAR_Ezio, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Ezio, 1);
B_LogEntry (TOPIC_Asasyn,"Znalazłem Asasyna. Dał mi zbroję Asasyna. Mam powiedzieć w zamian Chuckowi, że go zabiłem, a pancerz zdjąłem z Niego.");
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Skrid_HELLO1_kill()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_kill_15_01"); //Zapomnij o tym. Zabiję cię.
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_kill_03_02"); //Skoro chcesz popełnić samobójstwo to ja cię nie będę zatrzymywał pajacu.
B_Attack (self, other, AR_KILL, 1);
B_LogEntry (TOPIC_Asasyn,"Znalazłem Asasyna. Zabiłem tego gnojka. Przekonał się, że Asasyni nie są na naszej wyspie mile widziani.");
AI_StopProcessInfos (self);
};
Wywala mi:
U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_VLK_107_CHUCK.D: Wrong type : DIA_SKRID_HELLO1_KLAMSTWO