Błąd w skrypcie 2873 6

O temacie

Autor Skrypter Naczelny

Zaczęty 8.12.2012 roku

Wyświetleń 2873

Odpowiedzi 6

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Skrypter Naczelny

Błąd w skrypcie
2012-12-08, 12:24(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 12:49)
Próbuje skompilować skrypty i mi w tym dialogu pokazuje że mam coś źle. Wyjaśni mi ktoś o co tu chodzi?

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Skrid_EXIT(C_INFO)
{
npc             = VLK_109_Skrid;
nr              = 999;
condition = DIA_Skrid_EXIT_Condition;
information = DIA_Skrid_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Skrid_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Skrid_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Skrid_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = VLK_109_Skrid;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Skrid_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Skrid_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Zabiłem go";
};

FUNC INT DIA_Skrid_HELLO1_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Chuck_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Skrid_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_15_01"); //To ty jesteś tym Asasynem?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_02"); //Jestem Skrid. Asasyn Skrid.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_15_03"); //Masz problem. Straż chce cie dorwać i wysłali mnie bym cię zabił.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_15_04"); //Ale żeby tak niedaleko koszar się ukrywać... sprytne. Nikt nie będzie o to podejrzewał.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_05"); //Co nie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_06"); //Nie zabijaj mnie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_03_07"); //Jak mnie zostawisz i okłamiesz Chucka, to dam ci zbroję Asasyna.

    Info_ClearChoices (DIA_Skrid_HELLO1);
    Info_AddChoice (Dia_Skrid_HELLO1, "Dobrze, okłamię Chucka, daj mi ten pancerz.", DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo);
    Info_AddChoice (Dia_Skrid_HELLO1, "Nie, zginiesz marnie!", DIA_Skrid_HELLO1_kill);
};

FUNC VOID DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo_15_01"); //Dobra, okłamię go. Tylko zabijaj dyskretniej.
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo_03_02"); //Dobra dobra. Masz tu zbroję.
CreateInvItems (self, ITAR_Ezio, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Ezio, 1);
B_LogEntry                     (TOPIC_Asasyn,"Znalazłem Asasyna. Dał mi zbroję Asasyna. Mam powiedzieć w zamian Chuckowi, że go zabiłem, a pancerz zdjąłem z Niego.");
AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Skrid_HELLO1_kill()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Skrid_HELLO1_kill_15_01"); //Zapomnij o tym. Zabiję cię.
AI_Output (self, other ,"DIA_Skrid_HELLO1_kill_03_02"); //Skoro chcesz popełnić samobójstwo to ja cię nie będę zatrzymywał pajacu.
   B_Attack (self, other, AR_KILL, 1);
B_LogEntry                     (TOPIC_Asasyn,"Znalazłem Asasyna. Zabiłem tego gnojka. Przekonał się, że Asasyni nie są na naszej wyspie mile widziani.");
AI_StopProcessInfos (self);
};








Wywala mi:
U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_VLK_107_CHUCK.D: Wrong type : DIA_SKRID_HELLO1_KLAMSTWO
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dziwne, błąd zdaje się dotyczyć linijki
   Info_AddChoice (Dia_Skrid_HELLO1, "Dobrze, okłamię Chucka, daj mi ten pancerz.", DIA_Skrid_HELLO1_Klamstwo);
Ale wygląda ona na poprawną składniowo. Spróbuj ją wykomentować (//) i sprawdzić czy błąd zniknie.

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nadal wywala.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Hmm, bardzo dziwne, bo nigdzie więcej ten identyfikator nie jest przecież użyty. Na pewno reparsujesz skrypty?
Spróbuj teraz wykomentować całą tą funkcję DIA_SKRID_HELLO1_KLAMSTWO (za pomocą /* i */).

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Skrypter Naczelny

Błąd w skrypcie
#4 2012-12-08, 13:34(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 13:38)
Reparsuję skrypty to spacerem to GothicStarter_mod i nie działa :(

A poza tym nie mogę całego wykomentować bo mam to użyte w innym skrypcie
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
DIA_Chuck_HELLO2

Tam leży problem, podaj ten kawałek z dialogu chucka i wszystko będzie jasne
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry