Żale o metalach i o wyglądzie edka
2025-07-12, 15:39

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Żale o metalach i o wyglądzie edkaPrzeczytany 40768 razy

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2557
  • Propsy3534
  • ProfesjaGracz
1 Pokaż propsujących
Debile:
Spoiler
Wy

Nie debile:
Spoiler
Ja
« Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 07:26 wysłany przez: Żadna Głupia Spółgłoska »
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Tomek

  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
  • Offline
  • Posty2181
  • Propsy2189
  • ProfesjaNierób
2 Pokaż propsujących
Tylko że taki styl ubierania się nie jest jakąś rzeczą niezależną od wszystkiego, ma gdzieś swoje źródło: wynika z pewnego stanu umysłu. Osobę o takim stanie umysłu określa się powszechnie debilem. Zadowolony, że ktoś wytłumaczył rzecz oczywistą dla ogółu społeczeństwa? Dziękuję, dobranoc. Koniec imprezy. Czas olac temat bo tylko marnujecie czas, który moglibyscie przeznaczyć na krok w stronę wygrywu, zamiast dalej pogrążać się w piwniczeniu.

Offline Dracon

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty1068
  • Propsy904
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Parafrazując klasyka: "Debil to debil, na chuj drążysz temat?".
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Offline Sawik

  • Użytkownicy
  • Rebel
  • Offline
  • Posty4772
  • Propsy3197
  • ProfesjaNierób
0 Pokaż propsujących
Ogrodnik, wracamy do tego że jesteście zacofani : <
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Offline Buła

  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
  • Offline
  • Posty2402
  • Propsy3163
  • NagrodyV
  • Profesjabrak
2 Pokaż propsujących
Patrząc na to co się dzieje w dzisiejszym świecie - tak, jestem zacofany.

Offline Tomek

  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
  • Offline
  • Posty2181
  • Propsy2189
  • ProfesjaNierób
0 Pokaż propsujących
A ja potwierdzam to z dumą!

Offline Thoro

  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
  • Offline
  • Posty3323
  • Propsy3560
  • Profesjabrak
2 Pokaż propsujących
Cytuj
To smutne bo pomimo, że twoje posty czyta się zawsze bardzo ciekawie to jednak w tej nawałnicy propsów, przemycasz również czasem jakiś światopoglądowy syf, w który potem ludzie zdaje się wierzą.

Już parę lat temu mówiłem, aby wszystko co na forum traktować z dystansem. Jeśli ktoś naprawdę sądzi, że w rzeczywistości chodzę po ulicach, głoszę antysemityzm przy okazji okazując pogardę każdej osobie mającej włosy dłgości wykraczającej poza przepisowe dopuszczalne 5cm to właśnie ta osoba ma problem. To jest tylko internet i warto być tego świadomym.


ps: z metalami przeżyłem najlepsze imprezy. Wy kurwy.
« Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 15:37 wysłany przez: Thoro »

Offline Gruppenfuehrer Kereth

  • Użytkownicy
  • New World Order, bitchez!
  • Offline
  • Posty669
  • Propsy484
0 Pokaż propsujących
Nie debile:

Spoiler

Czemu mnie to nie dziwi, że Kolega umieścił tu Groeninga? :D
« Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 16:53 wysłany przez: Kereth »
Комиссар RBT

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2557
  • Propsy3534
  • ProfesjaGracz
0 Pokaż propsujących
Moze duzo przeszedles i nic Cie juz w zyciu nie zdziwi.
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Sawik

  • Użytkownicy
  • Rebel
  • Offline
  • Posty4772
  • Propsy3197
  • ProfesjaNierób
0 Pokaż propsujących
Cytuj
To smutne bo pomimo, że twoje posty czyta się zawsze bardzo ciekawie to jednak w tej nawałnicy propsów, przemycasz również czasem jakiś światopoglądowy syf, w który potem ludzie zdaje się wierzą.

Już parę lat temu mówiłem, aby wszystko co na forum traktować z dystansem. Jeśli ktoś naprawdę sądzi, że w rzeczywistości chodzę po ulicach, głoszę antysemityzm przy okazji okazując pogardę każdej osobie mającej włosy dłgości wykraczającej poza przepisowe dopuszczalne 5cm to właśnie ta osoba ma problem. To jest tylko internet i warto być tego świadomym.


ps: z metalami przeżyłem najlepsze imprezy. Wy kurwy.
Czyli krótko mówiąc jesteś propsiarską kurwą?
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Offline KolegaZWojska

  • Rzeka
  • Offline
  • Posty1095
  • Propsy2397
  • NagrodyVVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Czyli krótko mówiąc jesteś propsiarską kurwą?
Ręce opadają

Offline eto

  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
  • Offline
  • Posty1741
  • Propsy1793
  • ProfesjaLvl designer
4 Pokaż propsujących
sawik prosimy. wypierdalaj
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Offline Sawik

  • Użytkownicy
  • Rebel
  • Offline
  • Posty4772
  • Propsy3197
  • ProfesjaNierób
0 Pokaż propsujących
sawik prosimy. wypierdalaj
Nie, jest całkiem spoko. Głównie dlatego że jesteście idiotami ^.^
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Offline eto

  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
  • Offline
  • Posty1741
  • Propsy1793
  • ProfesjaLvl designer
0 Pokaż propsujących
chcialem ci ulzyc, wypierdolilbys z tego tematu i mialbys spokoj, jebac reszte. ale nie, ciagnij dalej temat, ciagnij, czekam na iscie bagienne dysputy :ok:
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Offline Sawik

  • Użytkownicy
  • Rebel
  • Offline
  • Posty4772
  • Propsy3197
  • ProfesjaNierób
0 Pokaż propsujących
Zadałem pytanie, nikt nie potrafi odpowiedzieć, ja cierpliwie czekam na odpowiedź, to Wy zmieniacie ciągle temat, zaraz wpadnie Ogrodnik i na wszystkich pogotowie psychiatryczne wezwie.

By było jasne, podejście do forum mam poniekąd podobne do Thora, jednak jestem hipokrytą i w przeciwieństwie do niego nie hejtuję czegoś/kogoś, co uważam za spoko tylko po to by zyskać fejm w necie, właściwie mam odmienne cele; ale i tak byś tego nie zrozumiał więc nie będę się nawet trudził. A nawet jeśli już zaczynam hejt jestem gotów przyjąć też hejt na swoją osobę, Thoro, jak i większość tutejszej społeczności, tego nie potrafi. Patrz chociażby przykład będący głównym tematem tego topicu, często hejtuje innych, spójrz jak to się potoczyło bo odrobinie hejtu w jego stronę.
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Offline Maybe

  • Użytkownicy
  • Ноопепт
  • Offline
  • Posty305
  • Propsy449
  • ProfesjaProgramista
0 Pokaż propsujących
Ty kurewski krok
ja przerwa w zyciorysie

Offline Zoom

  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
  • Offline
  • Posty460
  • Propsy116
0 Pokaż propsujących
Ale pierdolicie :lol2:

Offline Siekacz

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty139
  • Propsy274
4 Pokaż propsujących
Zadałem pytanie, nikt nie potrafi odpowiedzieć, ja cierpliwie czekam na odpowiedź, to Wy zmieniacie ciągle temat, zaraz wpadnie Ogrodnik i na wszystkich pogotowie psychiatryczne wezwie.

By było jasne, podejście do forum mam poniekąd podobne do Thora, jednak jestem hipokrytą i w przeciwieństwie do niego nie hejtuję czegoś/kogoś, co uważam za spoko tylko po to by zyskać fejm w necie, właściwie mam odmienne cele; ale i tak byś tego nie zrozumiał więc nie będę się nawet trudził. A nawet jeśli już zaczynam hejt jestem gotów przyjąć też hejt na swoją osobę, Thoro, jak i większość tutejszej społeczności, tego nie potrafi. Patrz chociażby przykład będący głównym tematem tego topicu, często hejtuje innych, spójrz jak to się potoczyło bo odrobinie hejtu w jego stronę.


Kurwa jakie głębokie  :ok:

Offline Thoro

  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
  • Offline
  • Posty3323
  • Propsy3560
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Cytuj
i w przeciwieństwie do niego nie hejtuję czegoś/kogoś, co uważam za spoko tylko po to by zyskać fejm w necie,

nie ogarniam tego co tu się pisze. to musi być jakaś nieudana prowokacja. tak :ok: .

Offline mgr Fartuess

  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
  • Offline
  • Posty1485
  • Propsy890
  • ProfesjaProgramista
2 Pokaż propsujących
Minął rok, dwa a wszyscy sceptyczni uklęknęli do miecza najpierw pokornie akceptując a później przyznając racje. Profit.

Przyzwyczaili się, tak jak do ogólnopojętej patologii tego forum :)
Popisuje się ciągle menda jedna...