Żale o metalach i o wyglądzie edka 40578 163

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 31.10.2012 roku

Wyświetleń 40578

Odpowiedzi 163

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Debile:
Spoiler
Wy

Nie debile:
Spoiler
Ja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Tylko że taki styl ubierania się nie jest jakąś rzeczą niezależną od wszystkiego, ma gdzieś swoje źródło: wynika z pewnego stanu umysłu. Osobę o takim stanie umysłu określa się powszechnie debilem. Zadowolony, że ktoś wytłumaczył rzecz oczywistą dla ogółu społeczeństwa? Dziękuję, dobranoc. Koniec imprezy. Czas olac temat bo tylko marnujecie czas, który moglibyscie przeznaczyć na krok w stronę wygrywu, zamiast dalej pogrążać się w piwniczeniu.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Parafrazując klasyka: "Debil to debil, na chuj drążysz temat?".
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogrodnik, wracamy do tego że jesteście zacofani : <
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Patrząc na to co się dzieje w dzisiejszym świecie - tak, jestem zacofany.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
A ja potwierdzam to z dumą!
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Żale o metalach i o wyglądzie edka
#126 2012-11-05, 15:33(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 15:37)
Cytuj
To smutne bo pomimo, że twoje posty czyta się zawsze bardzo ciekawie to jednak w tej nawałnicy propsów, przemycasz również czasem jakiś światopoglądowy syf, w który potem ludzie zdaje się wierzą.

Już parę lat temu mówiłem, aby wszystko co na forum traktować z dystansem. Jeśli ktoś naprawdę sądzi, że w rzeczywistości chodzę po ulicach, głoszę antysemityzm przy okazji okazując pogardę każdej osobie mającej włosy dłgości wykraczającej poza przepisowe dopuszczalne 5cm to właśnie ta osoba ma problem. To jest tylko internet i warto być tego świadomym.


ps: z metalami przeżyłem najlepsze imprezy. Wy kurwy.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Nie debile:

Spoiler

Czemu mnie to nie dziwi, że Kolega umieścił tu Groeninga? :D
 
Комиссар RBT

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Moze duzo przeszedles i nic Cie juz w zyciu nie zdziwi.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
To smutne bo pomimo, że twoje posty czyta się zawsze bardzo ciekawie to jednak w tej nawałnicy propsów, przemycasz również czasem jakiś światopoglądowy syf, w który potem ludzie zdaje się wierzą.

Już parę lat temu mówiłem, aby wszystko co na forum traktować z dystansem. Jeśli ktoś naprawdę sądzi, że w rzeczywistości chodzę po ulicach, głoszę antysemityzm przy okazji okazując pogardę każdej osobie mającej włosy dłgości wykraczającej poza przepisowe dopuszczalne 5cm to właśnie ta osoba ma problem. To jest tylko internet i warto być tego świadomym.


ps: z metalami przeżyłem najlepsze imprezy. Wy kurwy.
Czyli krótko mówiąc jesteś propsiarską kurwą?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Czyli krótko mówiąc jesteś propsiarską kurwą?
Ręce opadają

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
sawik prosimy. wypierdalaj
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
sawik prosimy. wypierdalaj
Nie, jest całkiem spoko. Głównie dlatego że jesteście idiotami ^.^
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
chcialem ci ulzyc, wypierdolilbys z tego tematu i mialbys spokoj, jebac reszte. ale nie, ciagnij dalej temat, ciagnij, czekam na iscie bagienne dysputy :ok:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zadałem pytanie, nikt nie potrafi odpowiedzieć, ja cierpliwie czekam na odpowiedź, to Wy zmieniacie ciągle temat, zaraz wpadnie Ogrodnik i na wszystkich pogotowie psychiatryczne wezwie.

By było jasne, podejście do forum mam poniekąd podobne do Thora, jednak jestem hipokrytą i w przeciwieństwie do niego nie hejtuję czegoś/kogoś, co uważam za spoko tylko po to by zyskać fejm w necie, właściwie mam odmienne cele; ale i tak byś tego nie zrozumiał więc nie będę się nawet trudził. A nawet jeśli już zaczynam hejt jestem gotów przyjąć też hejt na swoją osobę, Thoro, jak i większość tutejszej społeczności, tego nie potrafi. Patrz chociażby przykład będący głównym tematem tego topicu, często hejtuje innych, spójrz jak to się potoczyło bo odrobinie hejtu w jego stronę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Ty kurewski krok
ja przerwa w zyciorysie
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Ale pierdolicie :lol2:
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy274
  • Użytkownicy
Zadałem pytanie, nikt nie potrafi odpowiedzieć, ja cierpliwie czekam na odpowiedź, to Wy zmieniacie ciągle temat, zaraz wpadnie Ogrodnik i na wszystkich pogotowie psychiatryczne wezwie.

By było jasne, podejście do forum mam poniekąd podobne do Thora, jednak jestem hipokrytą i w przeciwieństwie do niego nie hejtuję czegoś/kogoś, co uważam za spoko tylko po to by zyskać fejm w necie, właściwie mam odmienne cele; ale i tak byś tego nie zrozumiał więc nie będę się nawet trudził. A nawet jeśli już zaczynam hejt jestem gotów przyjąć też hejt na swoją osobę, Thoro, jak i większość tutejszej społeczności, tego nie potrafi. Patrz chociażby przykład będący głównym tematem tego topicu, często hejtuje innych, spójrz jak to się potoczyło bo odrobinie hejtu w jego stronę.


Kurwa jakie głębokie  :ok:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
i w przeciwieństwie do niego nie hejtuję czegoś/kogoś, co uważam za spoko tylko po to by zyskać fejm w necie,

nie ogarniam tego co tu się pisze. to musi być jakaś nieudana prowokacja. tak :ok: .
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Minął rok, dwa a wszyscy sceptyczni uklęknęli do miecza najpierw pokornie akceptując a później przyznając racje. Profit.

Przyzwyczaili się, tak jak do ogólnopojętej patologii tego forum :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry