Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2896883 7437

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2896883

Odpowiedzi 7437

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
2012-09-16, 18:29(Ostatnia zmiana: 2024-11-05, 21:31)
Banda Quentina
Banda Quentina to dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Jako Bezimienny będziemy mieli możliwość stawić opór tyranom takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w Obozie Bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały... 

https://www.youtube.com/watch?v=Zu91AishEM0



Co oferuje modyfikacja:

  • nową gildię Bandytów
  • nowe obozy myśliwych i łowców orków
  • ponad 100 nowych zadań
  • rozbudowaną alchemię
  • nowe bronie
  • nowe postacie i dialogi
  • możliwość zamawiania broni u kowali
  • kryształy dodające bonusy
  • nową jakość grafiki
  • usprawniony system powiadomień
  • poprawione wiele bugów i niedoróbek
  • palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej
  • dużą ilość nowych animacji
  • rosnące ceny atrybutów
  • walkę broniami białymi podzieloną na 10 poziomów
  • wydobywanie rudy i złota
  • gotowanie przy użyciu przepisów
  • nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)
  • możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski
  • możliwość zostania Kretem lub Kopaczem
  • wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię
  • zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne
  • wiele drobnych zmian
Porównanie zmian do poprzedniej wersji 1.4.2:

Patch #3
- usunięto możliwość przetapiania i zdobywania w ten sposób "lewego" doświadczenia
- zwiększono PŻ ogara
- zwiększono PŻ cieniostwora, Ciniostwór czasem odrzuca nas podczas ataku jak troll
- zwiększono PŻ pełzacza-wojownika
- zmniejszono poziom Gamala do 15
- poprawiony bug z dawaniem rudy Gravo za informację o Tripie
- poprawiony bug z nowicjuszem, który nas zaczepia nawet gdy nie mamy przyjętego zadania "Ukradziony kostur"
- nauka u Firna została pogrupowana do jednej opcji dialogowej
- dodany dialog o sytuacji na czwartym rozdziale z Cavalornem
- poprawiony bug z niemożnością oskarżenia Drake'a o zabranie rudy Josha
- Lewus i Szantażysta nie zaczepiają nas, gdy idziemy z Kosą
- Mordrag został wzmocniony
- usunięte latające drzewo nad OB
- skrzynia ukryta nad Cordem została poprawnie obrócona
- usunięto drugi miecz Jima
- poprawiony opis nagrody za dostarczenie listu (Torrez)
- poprawiona rutyna Osko
- poprawiona głowa Prina
- Claw idzie za nami, gdy poprosimy go o pomoc, opcja proszenia o pomoc nie jest już jednorazowa
- jeśli oddamy klucz Kagaonowi nie pojawia się on już w oknie handlu
- poprawiona literówka u Thomposona
- Cord nie zaczepia nas już z informacją o Szkodnikach, jeśli ukończyliśmy to zadanie wcześniej
- przerobione dialogi Willa (lepsze jakościowo), poprawione wpisy w dzienniku
- jeśli nie zabijemy Bonie i Clayde'a podczas jatki z Thomposonem to wrócą oni do Starego Obozu
- w późniejszych rozdziałach nie powinny się już pojawiać żadne niewygadane wcześniej dialogi z Draxem o przyjęciu do Bandytów
- poprawione zadanie Trzej lordowie - zalicza się gdy zabijemy trzech lordów
- przerobione przyłączanie się do Bandytów - wszystkie questy przyjęcia zleca Drax, to on je egzekwuje i prowadzi nas już do obozu jako Bandytę (jeśli się zgodzimy zostać i nie zostaniemy kretem)
- zadania na przyłączenie SO nie blokują się jeśli zaczniemy robić zlecenia od Draxa
- zadanie Problemy Mordraga zastąpione zadaniem Problemy Skazy (Mordrag nie jest już z tym związany, ponieważ występowały konflikty)
- nowe dialogi o morderstwie Złego z Tipplerem, Kyle i Jesse - wyjaśniają jak doszło do zabójstwa, opowiadają jak to się stało że byli świadkami
- trochę ostrzejsze dialogi z Bartholo, gdy pytamy go o kradzież, której dokonał Świstak
- przerobione przyłączenie do SO, żeby wejść do kopalni (a tym samym wykonać test zaufania) musimy zostać Kopaczem (wykonać nowego questa od Lorenzo)
- awans z Kopacza na Cienia przebiega płynnie po rozmowie z Gomezem (do rozmowy może dojść tylko jeśli wykonaliśmy test zaufania co jest równe z byciem już Kopaczem)
- Cavalorn oferuje nam questa w zamian za poparcie (dawny test szpiegowski z Er 1.4.2 i starszych)
- kilka bezimiennych postaci ze Starego Obozu dostało nowe imiona i dialogi
- kilka postaci z Er (np. Gamal) dostało nowe imiona nie kojarzące się z G3
- przerobiony system nauki na taki jak w G2 (ceny atrybutów rosną)
- dodano nowe zadanie u kopacza przed obozem
- zmodyfikowano zadanie "Oszukany handlarz"
- zmieniono imię Patros > Starkad
- dodano notatki przy wisielcach, oraz kilka urozmaiceń w świecie
- dokonano korekty menu statystyk (nieco poszerzone, minimalne usprawnienia w ułożeniu treści)
- nie uda się pchnąć fabuły na przód u Xardasa jeśli nie wykonamy questów z Opuszczoną Kopalnią
- przerobiono zadanie Handel Emanuela
- dodano możliwość awansu na maga wody w drugim rozdziale
- dodano postać kowala Nordmarczyka - neutralnego mistrza kowalstwa
- dodano możliwość przekucia URIZIELA na miecz jednoręczny
- podczas obrony placu wymian kluczowe dla questa postacie stają się nieśmiertelne
- Bullit ma teraz więcej siły i PŻ
- Huanowi z każdym rozdziałem dochodzi inwentarz do handlu
- postać Uturiela i Drena zostały połączone w jedną bardziej charyzmatyczną
- wycięty quest z poszukiwaniem kryształów został przywrócony, rozbudowany i połączony z wyciętym questem o Nowicjuszach renegatach (rozdział 4)
- niektórzy nowicjusze z bractwa którzy mieli włosy są teraz łysi
- dodano możliwość zamówienia broni u wszystkich kowali w kolonii
- myśliwi-najemnicy otrzymali unikalną zbroję
- morakh nazywa się teraz "Bestia" i otrzymał nowy wygląd
- zmieniono kolory oświetlenia i mgły wieczorem i w ciągu dnia
- naprawiono bug z podstawki z atakującym Lee
- zmodyfikowano wygląd obozu przed kopalnią
- zmodyfikowano wygląd obozu bandytów
- dodano wiele ukrytych skrzyń i miejsc
- poprawiono wygląd kolonii
- poprawiono wiele dialogów
- dodano nowe dialogi
- przerobiono zostawanie guru
- poprawki w skrypcie alchemii
- dodano nowy system wyświetlania powiadomień na ekranie
- dodano nowe zadanie w obozie bandytów "zniszczony grób"
- dodano nowe animacje podczas gildyjnego przywitania
- dodano nowe animacje dla niedziałającego kołowrotu
- dodano nowe przedmioty zadań
- dodano nowe kilka nowych postaci
- przygotowano więcej alternatywnych odpowiedzi gry na działania gracza
- drastycznie zmniejszone bonusy większości amuletów
- drastycznie zmniejszone bonusy większości pierścieni
- dodano nowe wielostronicowe księgi, które można czytać w dzienniku zadań
- dodano ołtarz przywoływania duchów w wieży Xardasa
- dodano kryształy z bonusami
- i wiele innych

Obrazki:

Zobacz więcej!

Uwaga: W modyfikacji nie pojawi się kowalstwo oraz czynności z nim związane (przetapianie rudy, ostrzenie mieczy itp). Nie będzie można także awansować na Magnata.

Na czym polega balans w wersji 1.4:
  • system bossów:
    Podczas rozgrywki spotkamy mocniejszych przeciwników, którzy na poszczególnych etapach gry dadzą nam się we znaki. Po pokonaniu takiego przeciwnika bohater otrzyma doświadczenie oraz bonus do jednego z trzech atrybutów (to do jakiego będzie ustalane zależnie od metody walki: mag otrzyma punkt many, wojownik siły, a łucznik zręczności)
  • zmniejszone poziomy potworów:
    Po pokonaniu podstawowych przeciwników, bohater otrzyma znacznie mniej punktów doświadczenia. Ilość doświadczenia za potwory nie przekroczy 200 pkt.
  • zmniejszone wartości obronne pancerzy
  • zwiększone wymagania broni, część broni będzie nawet wymagać dwóch atrybutów
  • znacząco wzrosły ceny magicznych zwojów
  • masakrycznie zwiększone ceny amuletów i pierścieni
  • wzrost cen atrybutów wraz z postępami w nauce
  • 10 poziomów nauki walki bronią białą

Szczegółowe porównanie z wersją 1.4
Zmiany w stosunku do wersji 1.2 (dużo szczegółów):
przebudowany wątek Bandytów:
przebudowane dialogi, znacznie bardziej klimatyczne
test lojalności - Bandyta nie może mieć stosunków ze Starym Obozem
dodane konsekwencje zostania Bandytą - skutki w SO
poprawione literówki
wiele nowych lore dialogów autorstwa Ahnbaela (lore = G1 aż po G4 - tych o ostatniej części jest stosunkowo najmniej. ponieważ byłem sceptyczny i przerabiałem - niemniej jednak zaradzają się)
nowe tekstury otoczenia: zrobione od nowa, klimatyczne i własnej roboty, rozdzielczość 512px x 512px, część zapożyczona od Freedyego (kopalnie)
nowe tekstury interfejsu (paski życia i many z G2, ekwipunek z G2, tła menu i ekranów wczytywania autorstwa własnego)
poprawione bugi w zadaniach pobocznych
dodany obóz myśliwych i wiele zadań w nim
usprawnione i przebudowane przyłączanie się do Kretów i Kopaczy
poprawione bugi związane z przejściem do drugiego rozdziału jako Kopacz, oraz całą strukturą przyjęć w obozach oraz ich konsekwencji (zgłoszone przez marudera Mateusza.Wr - dzięki Smile )
znaczna ilość dialogów przepisana od nowa
usunięte kowalstwo, ostrzenie mieczy, przetapianie rudy i złota
dodana umiejętność górnictwa
napisano od nowa wydobycie rudy: nie przy wszystkich złożach można kopać, złoża się wyczerpują, złoża przy których można kopać są oznaczone inną nazwą (żyła magicznej rudy)
poprawiono błędy w skrypcie alchemii
dodano mikstury działające tymczasowo
dodano nowe pancerze w tym: zbroja straży królewskiej
zmodyfikowano wygląd starych pancerzy: pancerze bandytów, łowców orków, pancerze z G1 odświeżone (z WoG.de)
osłabiono wszystkie pancerze
ostatecznie NIE zrobiono przekuwania URIZIELA
dodano kuszników na murach SO - wybijanie wszystkich NPC w 6 rozdziale jest teraz utrudnione
wprowadzono system bossów oraz premię za ich pokonanie
USUNIĘTO wątek Czarnego Maga i łowców Poszukiwaczy
uznano za UNLORE Poszukiwaczy i usunięto ich
poprawiono opuszczoną kopalnię, dodane potwory, pamiętniki Grimesa, nekromanta Isenthor jako boss przechowujący magiczny artefakt
dodano sporo nowych zadań we wszystkich obozach oraz zmodyfikowano stare
dodano więcej roślinności i detali do świata
przemodelowano kilka starych przedmiotów (np igły i nici)
zwiększono statystyki potworów
dodano nowe rutyny
USUNIĘTO wskaźnik expa
ilość exp do następnego poziomu pojawia się podczas zdobycia doświadczenia (jak w Content Mod)
smażenie mięsa na patelni - wykluczono monolog i zautomatyzowano proces
Magnaci są nieśmiertelni aż do 3 (Blizna) i 4 rozdział (reszta)
dołączono program do konfigurowania ini (by Azara)
usunięto Freedy's Textures Pack jako element modyfikacji
level design jest bardziej klasyczny
dodano spotkanie przyjaciół (rozdział 5)

Zrzuty ekranu:






Przydatne linki:
Rozwiązywanie problemów technicznych
Zobacz listę twórców moda!

Pobieranie:
Pełna wersja:
http://www.moddb.com/mods/gothic-edycja-rozszerzona-pl/downloads/edycja-rozszerzona-pl-148
Najnowszy patch (instalacja wysoce zalecana):
http://www.moddb.com/mods/gothic-edycja-rozszerzona-pl/downloads/update-149-najnowsza-aktualizacja
Miłej gry!
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Dostałeś już propsy za porzucenie moda, a teraz kolejny skok urządzasz :lol:
 

gothic1210
  • Gość
Dostałeś już propsy za porzucenie moda, a teraz kolejny skok urządzasz :lol:
Daj tego prospa nie gadaj :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Okropne tekstury, wole juz oryginalne
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O chętnie zagram w tego moda ciekawia wygląda no i masz propsa za ciężką pracę :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wrzuć to na inny serwer bo wogóle nie można pobrać.
Ciągle pisze żs wszystkie sloty zajęte.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Macie tu kod z sms premium na sendspace.Na 24 godz.Powinien działać epsxarfk
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#7 2012-09-17, 10:07(Ostatnia zmiana: 2012-09-17, 10:08)
Wrzuć to na inny serwer bo wogóle nie można pobrać.
Ciągle pisze żs wszystkie sloty zajęte.

Jak pisze że serwer zajęty to pobierz póżniej to wtedy się normalnie ściągnie jak gothic1210 dawał mi link do wersji testowej to tak samo było i pojakiś 20 minutach  normalnie tego moda pobrałem.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Tekstura trawy to istna masakra.I do tego wywala mnie co jakiś czas :)  ale ogólnie ujdzie
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
da niech ktoś na inny serwer, bo zajęte sloty a mnie na premium nie stać
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kod nie działa a ja nawet na chybił trafił przez 24 godiny nie trafiłem na wolny slot.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

gothic1210
  • Gość
Spokojnie. Zaraz po powrocie ze szkoły wziąłem się za robienie patha. Za niedługo go wrzucę (trzeba będzie pobrać dodatkowe 10 mb do wersji 0.9.7). Przy okazji wrzucę też całą wersję 1.0 (0.9.7 ze zintegrowanym pathem) to dam na inny hosting. Obrobiłem tak to zadanie z bandytami żeby nie trzeba było wchodzić do kopalni. Szkoda, bo cholernie pasowała do tego zadania. :D  Przy okazji poprawiłem kilka mniejszych bugów.

EDIT: PATCH W DRODZE!
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Aha spoko to sobie poczekam.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

gothic1210
  • Gość
Jeżeli ktoś ma już wersje 0.9.7 ( z tego co widziałem to można już pobierać) to może pobrać aktualizację do 1.0, która właśnie skończyłem.
1.0
Poprawki
> wyzwalacz działa we wszystkich światach, nie tylko w world.zen
> Briam (alchemik u bandytów) pojawia się w świecie
> usunięto dialog ze zmianą wyglądu u Rockiego (stary był popsuty)
> dodano informację o nowej umiejętności przy alchemii i kowalstwie
> poprawiono twarze Neka i Briama
> usunięto napis o wersji u dołu ekranu
> plik ini z prawdziwego zdarzenia
> dodano mapę związaną z zadaniami Czarnego Maga
> przebudowany dialog Glesta, nie trzeba już wchodzić do kopalni!
> poprawiona zaczepka Wilsona
> zbalansowany poziom pomocników Czarnego Maga
> zakłady u szkodnika w Nowym Obozie
> gra w kości u szkodnika w Nowym Obozie
> problem ze skrzyniami w jaskini i kopalni

Instalacja
Pliki z rozszerzeniem *.mod wrzucamy do folderu Data/Modvdfs. Pozostałe pliki do system.

Linki
http://www.sendspace.pl/file/76780d2a533d76e1363a9f7/er-mod10
http://hostuje.net/file.php?id=281c46901e845c77e8931380509ce742
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
I poprawka znów na www.sendspace.pl to jest chujstwo wrzuć na sendspace.com i po problemie jak wy lubicie sobie życie komplikować.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Nie lepiej założyć sobie dropboxa? :|
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Najlepiej jest wrzucić na Speedyshare.com no i na Hostuj.net te strony są najlepszę do wrzucania plików  :D
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
póki nie będzie na innym serwerzenie nie pobieram. Bo nawet nie da rady.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
A o co ci dokładnie chodzi o moda czy patcha ?
 

gothic1210
  • Gość
Jest na hostuje.net. Tam też wam nie działa? Mi z sendspace.pl normalnie pobiera 0.9.7 i patcha. Dzisiaj nie mam czasu już wrzucać. Jutro dam nowe linki i torrenta dla spokoju.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry