Tak,hełm jest w .3ds. Pobrany z tej niemieckiej strony,nic nie kombinowałem w żadnym z plików,które tam były. Skopiowałem skrypt do Armor.d a model dałem do folderu z meshami zbroi.
@Edit
Usunięcie .tex nie pomogło. Gra nie wygenerowała go sama,w "_Work\Data\Textures\_compiled" jest pusto.
@Edit2
Tak wgl,to dziwi mnie fakt,że hełmy są w modach do G1,bo oryginalnie w grze nie ma żadnego hełmu,mimo to skrypty innym działają :p Może nie mam czegoś w grze? GMDK mam więc chyba nic więcej nie trzeba,gothic starter (mod) też,odpalam z funkcją reparsowania skryptów,a u mnie nie działa.
@Edit3
Na wszelki wypadek podam może skrypt tego hełmu z "_Work\Data\Scripts\Content\Items"
/******************************************************************************************/
INSTANCE ITAR_PAL_HELM(C_Item)
{
name = "Paladin Helm";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 30;
protection [PROT_MAGIC] = 20;
value = 3000;
wear = WEAR_Head;
visual = "ItAr_Pal_Helm.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};