Hełm 4226 11

O temacie

Autor GeneralZAQ

Zaczęty 7.08.2012 roku

Wyświetleń 4226

Odpowiedzi 11

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Witam! Postanowiłem dodać sobie hełm paladyna do G1 (ten z worldofgothic.de),ale mam problem,dla Was pewnie wyda się banalny. Zapewne pododawałem pliki w złe foldery...Po wywołaniu konsoli,wpisaniu "insert pal_helm" gra mi się crashuje (żaden błąd się nie wyświetla),po prostu się wyłącza.

Model wkleiłem do
_Work\Data\Meshes\Items\ARMORskrypt do
_Work\Data\Scripts\Content\Items\Armor.dteksturę w formacie .tga do
_Work\Data\Texturesa teksturę skompilowaną .tex do
_Work\Data\Textures\_compiled
Może mi ktoś napisać jak to poprawnie dodać? Dopiero zaczynam (P.S. szukałem w wielu innych tematach poprzez opcję "szukaj" jednak nie znalazłem tam nic dla kogoś aż tak zielonego jak ja).
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pliku .tex w ogóle nie musisz dawać. Spróbuj po prostu tego nie robić (skasować go), jeśli gra znajdzie .tga, tex sobie wygeneruje. Czy model który umieściłeś w /meshes/.../ jest w formacie .3ds?

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

GeneralZAQ

Hełm
#2 2012-08-07, 16:35(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 16:43)
Tak,hełm jest w .3ds. Pobrany z tej niemieckiej strony,nic nie kombinowałem w żadnym z plików,które tam były. Skopiowałem skrypt do Armor.d a model dałem do folderu z meshami zbroi.

@Edit

Usunięcie .tex nie pomogło. Gra nie wygenerowała go sama,w "_Work\Data\Textures\_compiled" jest pusto.

@Edit2

Tak wgl,to dziwi mnie fakt,że hełmy są w modach do G1,bo oryginalnie w grze nie ma żadnego hełmu,mimo to skrypty innym działają :p Może nie mam czegoś w grze? GMDK mam więc chyba nic więcej nie trzeba,gothic starter (mod) też,odpalam z funkcją reparsowania skryptów,a u mnie nie działa.

@Edit3

Na wszelki wypadek podam może skrypt tego hełmu z "_Work\Data\Scripts\Content\Items"
/******************************************************************************************/
INSTANCE ITAR_PAL_HELM(C_Item)
{
name = "Paladin Helm";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 30;
protection [PROT_MAGIC] = 20;

value = 3000;

wear = WEAR_Head;

visual = "ItAr_Pal_Helm.3ds";
      visual_skin                   =     0;
material = MAT_METAL;

description = name;

TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
 

XPemuX

XPemuX

Użytkownicy
posty80
Propsy1
  • Użytkownicy

XPemuX

Hełm
#3 2012-08-07, 19:07(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 19:08)
Hmm... A wszystko na pewno wypakowałeś? Spróbuj może usunąć cały hełm i pobrać z world of gothic inny. Może ten, który pobrałeś ma jakieś błędy?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Tak,hełm jest w .3ds. Pobrany z tej niemieckiej strony,nic nie kombinowałem w żadnym z plików,które tam były. Skopiowałem skrypt do Armor.d a model dałem do folderu z meshami zbroi.

@Edit

Usunięcie .tex nie pomogło. Gra nie wygenerowała go sama,w "_Work\Data\Textures\_compiled" jest pusto.

@Edit2

Tak wgl,to dziwi mnie fakt,że hełmy są w modach do G1,bo oryginalnie w grze nie ma żadnego hełmu,mimo to skrypty innym działają :p Może nie mam czegoś w grze? GMDK mam więc chyba nic więcej nie trzeba,gothic starter (mod) też,odpalam z funkcją reparsowania skryptów,a u mnie nie działa.

@Edit3

Na wszelki wypadek podam może skrypt tego hełmu z "_Work\Data\Scripts\Content\Items"
/******************************************************************************************/
INSTANCE ITAR_PAL_HELM(C_Item)
{
name = "Paladin Helm";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 30;
protection [PROT_MAGIC] = 20;

value = 3000;

wear = WEAR_Head;

visual = "ItAr_Pal_Helm.3ds";
      visual_skin                   =     0;
material = MAT_METAL;

description = name;

TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Po co to:
     visual_skin                   =     0;Usuń to.
 

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Usunąłem,nadal nie hula :(  Na pewno wkleiłem wszystko do dobrych folderów/plików?
 

XPemuX

XPemuX

Użytkownicy
posty80
Propsy1
  • Użytkownicy
Sprawdziłeś mój sposób?
 

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

GeneralZAQ

Hełm
#7 2012-08-07, 20:16(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 20:29)
Sprawdziłeś mój sposób?

Ten działa na bank,widziałem jak w innym temacie koleś miał też problem z dodaniem,tyle,że jemu coś teksturka się waliła,ale hełm na głowie był. Mimo wszystko zaraz spróbuję.

@Edit

Ten inny hełm
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=700&cat=11&page=0&order=0jak go wywołam konsolą to go wcale nie widać (w paczce nie ma nawet tekstury :D  ),ale na ślepo można go podnieść i daje atrybuty,to samo mam z szatą assasyna (podobna do tej z assasins creed czy jakoś tak ma ta gra),tyle,że jak ją założę to ją na mnie widać normalnie.
 

XPemuX

XPemuX

Użytkownicy
posty80
Propsy1
  • Użytkownicy

XPemuX

Hełm
#8 2012-08-08, 10:47(Ostatnia zmiana: 2012-08-08, 10:48)
Czyli teoretycznie działa, ale nie ma tekstury? No to ściągnij jeszcze inny, jak ten nie ma tekstury. W końcu ściągniesz kompletny. Temat do zamknięcia.
 

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

GeneralZAQ

Hełm
#9 2012-08-08, 13:24(Ostatnia zmiana: 2012-08-08, 13:25)
Inny hełm działa,hełm paladyna teraz też. Zrobiłem tak:zmieniłem nazwę modelu.3ds na inną,skopiowałem skrypt od innego hełmu,pozmieniałem co trzeba.




INSTANCE paladinhelm(C_Item)
{
name = "Hełm paladyna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 40;
protection [PROT_BLUNT] = 40;
protection [PROT_POINT] = 40;
protection [PROT_FIRE] = 40;
protection [PROT_MAGIC] = 40;

value = 500;

wear = WEAR_Head;

visual = "paladinhelm.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;

description = name;

TEXT[0] = "Szpanerski hełm paladyna.";
TEXT[1] = "Szacun.";

TEXT[3] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[3] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Point;
COUNT[4] = protection [PROT_POINT];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

Nie wiem czym to się różni od poprzedniego skryptu,jedynie zmnieniłem nazwę modelu i wpisałem ją tutaj + zmiana wartości.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Hełm
#10 2012-08-08, 15:11(Ostatnia zmiana: 2012-08-08, 15:42)
Cytuj
W końcu ściągniesz kompletny. Temat do zamknięcia.
Co ty nam tu dyktujesz, XPemuX? To nie twój temat.

Gwoli przypomnienia, zamykamy tematy tylko wtedy, gdy poprosi o to jego autor.
 

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Koniec "modowania",mały wypadek miałem... Dziękuję Wam za chęci,temat można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry