To zależy w jakiej formie chcecie.
wersja filmowa:
Po wybraniu opcji dialogowej pojawia się film z retrospekcją np. Jakiś NPC opowiadać o ataku orków na Khorinis w sposób tradycyjny (dialog), będzie opowiadał przez film tj. Będzie cut-scena w której jest przedstawiony atak na Khorinis (npc mówi podczas filmu to co by powiedział normalnie(zakładając, że dubbing prędko nie wyjdzie można dać napisy))
wersja w gameplayu A:
Po wybraniu opcji dialogowej przenosi nas do innego zenu, a w nim wszystko widać tak jakby w grze, ale z dwoma różnicami: 1. bez bohatera(wizualnie(można go zrobić niewidzialnego, lub po prostu tepnąć go w inne miejsce) 2. Kamera była by z jakiejkolwiek perspektywy(najlepiej ruchomej.
wersja w gameplayu B:
To samo co A, z tym, że możemy sterować bohaterem, ale chodzić możemy nim tylko po określony obszarze(jako granice można dać niewidzialną ściane), oraz nie będzie można korzystać z mobów, oraz zagadywać do npc.