Ogólna dyskusja o modyfikacji 525697 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 525697

Odpowiedzi 1170

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#280 2012-04-15, 22:17(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 22:30)
Gumen się postarał. Zawsze wyobrażałem sobie Adanosa z młodą sylwetką, a nie starą, ale praca zachowuje klimat znany z Gothica.

BTW
Czy będą retrospekcje w formie fimików, albo w gameplay'u?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Fajna broda
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
BTW
Czy będą retrospekcje w formie fimików, albo w gameplay#msg1031894u?
Jakie retrospekcje?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chyba chodziło mu o cinematics.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
To zależy w jakiej formie chcecie.
wersja filmowa:
Po wybraniu opcji dialogowej pojawia się film z retrospekcją np. Jakiś NPC opowiadać o ataku orków na Khorinis w sposób tradycyjny (dialog), będzie opowiadał przez film tj. Będzie cut-scena w której jest przedstawiony atak na Khorinis (npc mówi podczas filmu to co by powiedział normalnie(zakładając, że dubbing prędko nie wyjdzie można dać napisy))

wersja w gameplayu A:
Po wybraniu opcji dialogowej przenosi nas do innego zenu, a w nim wszystko widać tak jakby w grze, ale z dwoma różnicami: 1. bez bohatera(wizualnie(można go zrobić niewidzialnego, lub po prostu tepnąć go w inne miejsce) 2. Kamera była by z jakiejkolwiek perspektywy(najlepiej ruchomej.

wersja w gameplayu B:
To samo co A, z tym, że możemy sterować bohaterem, ale chodzić możemy nim tylko po określony obszarze(jako granice można dać niewidzialną ściane), oraz nie będzie można korzystać z mobów, oraz zagadywać do npc.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Czegoś takiego nie będzie, pojawią się natomiast przerywniki filmowe i kamerki.

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam czy mod zostanie kiedykolwiek wydane czy prace wciąż trwają mineły 4 lata dlatego pytam jeżeli anulowaliście projekt napiszcie o tym bo mam wątpliwości co do moda gdybyście założyli temat z aktualizacjami moda w którym pisalibyście raz na dzień lub tydzień co dodaliście/zmieniliście/naprawiliście w modzie byłoby cudownie albo chociaż napiszcie tutaj jak idą prace na oko ile jeszcze zostało wam czasu do zakończenia moda i co jeszcze robicie forum zdechło przez 10dni zero aktywności...mam nadzieje że ktoś to przeczyta w przeciągu 2dni w międzyczasie dodaje strone do ulu i czekam na odp pozdrawiam
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Janusz dostaniesz props za sam nick. Nawet postu nie czytalem. Sorry za spam :D  musialem
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#288 2012-04-28, 19:34(Ostatnia zmiana: 2012-04-28, 19:35)
Cytuj
którym pisalibyście raz na dzień lub tydzień co dodaliście/zmieniliście/naprawiliście w modzie
Ty chyba nie wiesz jak tutaj się tworzy mody
 

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
gdybym wiedział nie zrobiłbym tu konta tylko wziąłbym się za tworzenie moda ;-)


ale zadałem pytanie a wy cytujecie kawałki treści...
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#290 2012-04-28, 19:38(Ostatnia zmiana: 2012-04-28, 19:40)
Cytuj
Witam czy mod zostanie kiedykolwiek wydane czy prace wciąż trwają mineły 4 lata dlatego pytam jeżeli anulowaliście projekt napiszcie o tym bo mam wątpliwości co do moda
Cytuj
forum zdechło przez 10dni zero aktywności
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Witam czy mod zostanie kiedykolwiek wydane czy prace wciąż trwają mineły 4 lata dlatego pytam jeżeli anulowaliście projekt napiszcie o tym bo mam wątpliwości co do moda gdybyście założyli temat z aktualizacjami moda w którym pisalibyście raz na dzień lub tydzień co dodaliście/zmieniliście/naprawiliście w modzie byłoby cudownie albo chociaż napiszcie tutaj jak idą prace na oko ile jeszcze zostało wam czasu do zakończenia moda i co jeszcze robicie forum zdechło przez 10dni zero aktywności...mam nadzieje że ktoś to przeczyta w przeciągu 2dni w międzyczasie dodaje strone do ulu i czekam na odp pozdrawiam
Gdybyś poczytał wcześniejsze posty wiedziałbyś dużo więcej o aktualnym stanie prac, więc zachęcam do lektury;) A pisanie raz na dzień/tydzień, że ktoś dodał ileś tam vobów albo napisał ileś skryptów czy wymodelował 1/10 modelu jest bez sensu.

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Jeśli moderzy ogłaszali by w swoich modach codziennie co dodali to nie byłoby przyjemności poznania gry.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#293 2012-04-29, 21:43(Ostatnia zmiana: 2012-04-29, 21:44)
Jeśli moderzy ogłaszali by w swoich modach codziennie co dodali to nie byłoby przyjemności poznania gry.

Równie dobrze mogłaby zaistnieć taka sytuacja, że autor jakiegoś moda zamiast codziennego zasypywania forum masą monotonnych screenów mógłby zwyczajnie wrzucać edytowane lub całkowicie zmienione/nowe (na potrzeby moda) pliki na forum :ayfkm:
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#294 2012-05-20, 23:16(Ostatnia zmiana: 2012-05-20, 23:16)
Na naszej stronie pojawił się news, zapraszamy! :)

http://www.zlotewrota.xt.pl

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zajebiście przydatna rzecz, dobra robota <zazdrości> XD

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dokładnie, bardzo fajna sprawa, przy okazji podziękowania dla edka za tutek o trialogach;)

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#297 2012-05-21, 00:02(Ostatnia zmiana: 2012-05-21, 00:04)
Ciekawe. Tak wogóle to Złote Wrota to był pierwszy Polskie projekt niewydany jaki mnie zaciekawił,(czyli ok. 2 lata temu). A trialogi zachęcają mnie do moda.
Korzystając z kamer, oraz trialogów zrobicie jakąś ciekawą burde/awanture?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Tralogi dają wiele różnych możliwości, jakieś ciekawe gadki, przekomarzanie się npc-ów czy właśnie awantury, jeszcze żadnej na razie nie ma, ale można coś pomyśleć;)

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zaimponowało mi to  :ok:  
Spróbuje zrobić to na silniku gothica 1 :lol:
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry