Dodawanie nowej gildii 20941 24

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 9.07.2012 roku

Wyświetleń 20941

Odpowiedzi 24

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dodawanie nowej gildii
2012-07-09, 11:29(Ostatnia zmiana: 2012-11-15, 20:48)
Improwizowany tutorial na prośbę członka forum. Jak widać jest przeznaczony raczej dla ogarniających, nie wklejam całych stron przykładowych skryptów. Instrukcje są i do Gothic I, i Gothic II Noc Kruka.

G2NK:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\ai\human\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\monster\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.

\content\story\b_assignambientinfos\b_assignambientinfos.dJeśli npc danej gildii mają toczyć ze sobą pogawędki, dodaj odpowiednie warunki.[/ramka]

G1:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 43).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\story\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.[/ramka]

Instrukcje zakładają dodanie jednej gildii, w przypadku dodania większej ilości należy zgodnie z logiką powtórzyć odpowiednie czynności i zwiększyć liczby. Jako że nie testowałem, przytaczam możliwe błędy o których w pradawnych czasach (lol 5 lat temu) napisał Fenix:[quote author=Fenix#msgrowizowany tutorial na prośbę członka forum. Jak widać jest przeznaczony raczej dla ogarniających, nie wklejam całych stron przykładowych skryptów. Instrukcje są i do Gothic I, i Gothic II Noc Kruka.

G2NK:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\ai\human\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\monster\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.

\content\story\b_assignambientinfos\b_assignambientinfos.dJeśli npc danej gildii mają toczyć ze sobą pogawędki, dodaj odpowiednie warunki.[/ramka]

G1:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 43).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\story\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.[/ramka]

Instrukcje zakładają dodanie jednej gildii, w przypadku dodania większej ilości należy zgodnie z logiką powtórzyć odpowiednie czynności i zwiększyć liczby. Jako że nie testowałem, przytaczam możliwe błędy o których w pradawnych czasach (lol 5 lat temu) napisał Fenix:[quote author=Fenix#msgrowizowany tutorial na prośbę członka forum. Jak widać jest przeznaczony raczej dla ogarniających, nie wklejam całych stron przykładowych skryptów. Instrukcje są i do Gothic I, i Gothic II Noc Kruka.

G2NK:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\ai\human\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\monster\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.

\content\story\b_assignambientinfos\b_assignambientinfos.dJeśli npc danej gildii mają toczyć ze sobą pogawędki, dodaj odpowiednie warunki.[/ramka]

G1:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 43).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\story\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.[/ramka]

Instrukcje zakładają dodanie jednej gildii, w przypadku dodania większej ilości należy zgodnie z logiką powtórzyć odpowiednie czynności i zwiększyć liczby. Jako że nie testowałem, przytaczam możliwe błędy o których w pradawnych czasach (lol 5 lat temu) napisał Fenix:[quote author=Fenix#msgrowizowany tutorial na prośbę członka forum. Jak widać jest przeznaczony raczej dla ogarniających, nie wklejam całych stron przykładowych skryptów. Instrukcje są i do Gothic I, i Gothic II Noc Kruka.

G2NK:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\ai\human\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\monster\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.

\content\story\b_assignambientinfos\b_assignambientinfos.dJeśli npc danej gildii mają toczyć ze sobą pogawędki, dodaj odpowiednie warunki.[/ramka]

G1:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 43).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\story\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.[/ramka]

Instrukcje zakładają dodanie jednej gildii, w przypadku dodania większej ilości należy zgodnie z logiką powtórzyć odpowiednie czynności i zwiększyć liczby. Jako że nie testowałem, przytaczam możliwe błędy o których w pradawnych czasach (lol 5 lat temu) napisał Fenix:[quote author=Fenix date=#msgrowizowany tutorial na prośbę członka forum. Jak widać jest przeznaczony raczej dla ogarniających, nie wklejam całych stron przykładowych skryptów. Instrukcje są i do Gothic I, i Gothic II Noc Kruka.

G2NK:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\ai\human\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\monster\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.

\content\story\b_assignambientinfos\b_assignambientinfos.dJeśli npc danej gildii mają toczyć ze sobą pogawędki, dodaj odpowiednie warunki.[/ramka]

G1:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 43).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\story\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.[/ramka]

Instrukcje zakładają dodanie jednej gildii, w przypadku dodania większej ilości należy zgodnie z logiką powtórzyć odpowiednie czynności i zwiększyć liczby. Jako że nie testowałem, przytaczam możliwe błędy o których w pradawnych czasach (lol 5 lat temu) napisał Fenix:[quote author=FenixJul 2 2007, 12:41#msgrowizowany tutorial na prośbę członka forum. Jak widać jest przeznaczony raczej dla ogarniających, nie wklejam całych stron przykładowych skryptów. Instrukcje są i do Gothic I, i Gothic II Noc Kruka.

G2NK:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 67).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\ai\human\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\monster\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.

\content\story\b_assignambientinfos\b_assignambientinfos.dJeśli npc danej gildii mają toczyć ze sobą pogawędki, dodaj odpowiednie warunki.[/ramka]

G1:
[ramka]\content\_intern\constans.dDodaj wpis swojej gildii przed GIL_SEPERATOR_HUM i nadaj jej odpowiedni numer (16). Wszystkie kolejne numery aż do ostatniego zwiększ o 1 (GIL_MAX wyniesie 43).

\content\story\text.dDodaj nazwę swojej gildii przed Gil_Seperator_Hum, które jest po prostu pustym stringiem ("").

\content\story\guilds.dZa każdą dodaną gildię zwiększ o 1 obie liczby w TAB_ANZAHL (do 17 * 17). Dodaj jedną kolumnę na końcu tabeli i jeden wiersz na jej dole.

\content\ai\b_monster\b_setmonsterattitude.dDodaj odpowiednie 2 linijki.[/ramka]

Instrukcje zakładają dodanie jednej gildii, w przypadku dodania większej ilości należy zgodnie z logiką powtórzyć odpowiednie czynności i zwiększyć liczby. Jako że nie testowałem, przytaczam możliwe błędy o których w pradawnych czasach (lol 5 lat temu) napisał Fenix:
Cytat: Fenix
a) można wyjąć broń, ale postać już jej nie chowa
b) można strzelać z łuku, ale strzały wiszą w powietrzu i nic nikomu nie robią
Jeśli ktoś przetestuje, niech odpisze czy występują (jest to raczej mało prawdopodobne).

Ewentualnie jeśli ktoś nie chce robić całkiem nowej gildii, w g2nk może skorzystać z 6 wolnych gildii potworów, jednak na ogół nie nadaje się to do zwykłej gry:
GIL_Empty_A ("A", 53)
GIL_EMPTY_B ("B", 56)
GIL_EMPTY_C ("C", 57)
GIL_EMPTY_X ("X", 63)
GIL_EMPTY_Y ("Y", 64)
GIL_EMPTY_Z ("Z", 65)
(kolejno kodowa nazwa gildii, nazwa widoczna w grze i jej numer).

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ewentualnie jeśli ktoś nie chce robić całkiem nowej gildii, w g2nk może skorzystać z 6 wolnych gildii potworów, jednak na ogół nie nadaje się to do zwykłej gry:
GIL_Empty_A ("A", 53)
GIL_EMPTY_B ("B", 56)
GIL_EMPTY_C ("C", 57)
GIL_EMPTY_X ("X", 63)
GIL_EMPTY_Y ("Y", 64)
GIL_EMPTY_Z ("Z", 65)
(kolejno kodowa nazwa gildii, nazwa widoczna w grze i jej numer).
Nadaje się, jest z tym tylko trochę więcej zabawy. Sprawdzanie czy gilda jest ludzka jest porównywane z GIL_SEPERATOR_HUM, można albo dodać wszędzie odpowiednie wpisy odnośnie tych sześciu gildii, albo przesunąć te sześć gildii przed nią, innymi słowy przenieść GIL_SEPERATOR_HUM o sześć do przodu, a sześć pustych wstawić przed nią. Jak mówiłem, jest to dość dużo roboty, ale efekt może być tego wart.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dodawanie nowej gildii
#2 2012-07-10, 18:13(Ostatnia zmiana: 2013-05-13, 16:56)
Zauważ że GIL_SEPERATOR_HUM to 16, zaś te wolne gildie kończą się na 65 i są PO gildiach potworów - niestety twoja metoda "uczłowieczania" gildii z nimi nie zadziała :D  Ale ogólnie pomysł ciekawy, gdyby te wolne gildie były pod numerami 17-22 to poszło bez przesuwania reszty, ale nadal trzeba by wykonać całą resztą kroków z mojego tutka.

Niestety trzeba zrobić jak napisałem, przesuwać do przodu zarówno GIL_SEPERATOR_HUM jak i wszystkie gildie potworów, żeby zrobić wolne miejsca na gildie ludzkie.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Mam mały problem z TEXT.d nie moge dodać wpisu bo jakieś głupie błędy wyskakują, najpierw że brak przecinka potem 2x" a jak już wszystko uzupełnie to po wczytywaniu gry wywala ACCES VIOLATION...
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Wybacz me chamstwo Avallachu, lecz jeśli chodzi o g2nk to jest to gildia taka aby sobie była, jak podmnieniałem gildie bandytów (BDT) na swoją to musiałem edytować w chuj plików w B_Human i C_Human i jeszcze kilka innych aby działała jak należy, bo trzeba dopisać odpowiednie linijki w plikach aby dana gildia reagowała na zbroje które nosisz, i tak dalej :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Trochę nie rozumiem co masz na myśli. Nie podmieniaj nic, dodaj nową. Skrypty korzystają ze zmiennych zdefiniowanych w constans.d, nie mają "hardcode'owanych" id gildii - dzięki temu te id możesz sobie zmieniać dowolnie. Reakcji na zbroje nie musisz implementować, chyba że chcesz.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Trochę nie rozumiem co masz na myśli. Nie podmieniaj nic, dodaj nową. Skrypty korzystają ze zmiennych zdefiniowanych w constans.d, nie mają "hardcode#msg1045999owanych" id gildii - dzięki temu te id możesz sobie zmieniać dowolnie. Reakcji na zbroje nie musisz implementować, chyba że chcesz.
Hmm dobra ale na wypadek jakby ktoś chciał tak jak ja, usunąć stare gildie i dodać swoje to musi wszystko edytować bo co komu po gildii na którą każdy npc ma wyjebane...
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie wywaliło jedynie acces violation (Gothic 1)...

Cytuj
Mam mały problem z TEXT.d nie moge dodać wpisu bo jakieś głupie błędy wyskakują, najpierw że brak przecinka potem 2x"

Widocznie masz za dużo lub za mało wpisanych linijek. Musi być tyle samo, ile wynosi GIL_MAX. Tak samo z umiejętnościami, etc.
 

Jin

Jin

Użytkownicy
Seryjny samobójca
posty32
Propsy8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Seryjny samobójca
Przetestowałem w G1 i... Po wczytaniu się gry odrazu crashuje Gothic'a, i wyskakuje Acces Volation(Jakoś tak.) Oto skrypty, które edytowałem.

constants.d
Spoiler
CONST INT GIL_NONE                              =  0               ;      //   gildenlose
CONST INT GIL_HUMAN                              =  1               ;      //   Special Guild -> Set Constants for all Human Guilds
CONST INT GIL_EBR                              =  1               ;      //   Erzbarone 6* +3Babes
CONST INT GIL_GRD                              =  2               ;      //   Söldner
CONST INT GIL_STT                              =  3               ;      //   Schatten 10
CONST INT GIL_KDF                              =  4               ;      //   Kreis des Feuers 6
CONST INT GIL_VLK                              =  5               ;      //   Volk/Buddler 10
CONST INT GIL_KDW                              =  6               ;      //   Kreis des Wassers 6
CONST INT GIL_SLD                              =  7               ;      //   Garde 8-9svm
CONST INT GIL_ORG                              =  8               ;      //   Organisatoren 9-10svm
CONST INT GIL_BAU                              =  9               ;      //   Bauern 6 svm
CONST INT GIL_SFB                              = 10               ;      //   Schürferbund 9-10 svm
CONST INT GIL_GUR                              = 11               ;      //   Gurus 5 svm
CONST INT GIL_NOV                              = 12               ;      //   Novizen 10- svm
CONST INT GIL_TPL                              = 13               ;      //   Templer 10 svm
CONST INT GIL_DMB                              = 14               ;      //   Dämonenbeschwörer 1
CONST INT GIL_BAB                              = 15               ;      //   Die Meister
CONST INT GIL_SKZ                              = 16               ;      //  Skazaniec
CONST INT GIL_SEPERATOR_HUM                        = 17               ;
CONST INT MAX_GUILDS                           = 17               ;
                                                            
//                                                            
//   MONSTER GUILDS                                                
//                                                            
CONST INT GIL_WARAN                              = 18               ;      //   Waran
CONST INT GIL_SLF                              = 19               ;      //   Schläfer
CONST INT GIL_GOBBO                              = 20               ;      //   Gobbo (Höhlen und Oberwelt)
CONST INT GIL_TROLL                              = 21               ;      //   Troll
CONST INT GIL_SNAPPER                           = 22               ;      //   Snapper (neu)
CONST INT GIL_MINECRAWLER                        = 23               ;      //   Minecrawler & Queen
CONST INT GIL_MEATBUG                           = 24               ;      //   Meatbugs
CONST INT GIL_SCAVENGER                           = 25               ;      //   Attack Chicken
CONST INT GIL_DEMON                              = 26               ;      //   der Geflügel(te) Dämon
CONST INT GIL_WOLF                              = 27               ;      //   Oberwelt Wolf
CONST INT GIL_SHADOWBEAST                        = 28               ;      //   Unsere Miezekatz'
CONST INT GIL_BLOODFLY                           = 29               ;      //   Scorpionlibelle
CONST INT GIL_SWAMPSHARK                        = 30               ;      //   Sumpfhai
CONST INT GIL_ZOMBIE                           = 31               ;      //   "Menschen" Zombies
CONST INT GIL_UNDEADORC                           = 32               ;      //   Untote Orcs (Krieger & Hohepriester)
CONST INT GIL_SKELETON                           = 33               ;      //   "Menschen" Skelette
CONST INT GIL_ORCDOG                           = 34               ;      //   Orc-Wachhund (Zähne auf Beinen)
CONST INT GIL_MOLERAT                           = 35               ;      //   Der Nacktmole
CONST INT GIL_GOLEM                              = 36               ;      //   Lapidor
CONST INT GIL_LURKER                           = 37               ;         
CONST INT GIL_SEPERATOR_ORC                        = 38               ;         
CONST INT GIL_ORCSHAMAN                           = 39               ;         
CONST INT GIL_ORCWARRIOR                        = 40               ;         
CONST INT GIL_ORCSCOUT                           = 41               ;         
CONST INT GIL_ORCSLAVE                           = 42               ;         
CONST INT GIL_MAX                              = 43   

Text.d

Spoiler
   "(brak)",
   "Magnat",
   "Strażnik",
   "Cień",
   "Mag Ognia",
   "Kopacz",
   "Mag Wody",
   "Najemnik",
   "Szkodnik",
   "Zbieracz",
   "Kret",         // 10
   "Guru",
   "Nowicjusz",
   "Strażnik Świątynny",
   "Nekromanta",
   "Babka",
   "",
   "",
   "Jaszczur",         // 18
   "Śniący",
   "Goblin",
   "Troll",
   "Zębacz",
   "Pełzacz",
   "Chrząszcz",
   "Ścierwojad",
   "Demon",
   "Wilk",
   "Cieniostwór",
   "Krwiopijca",
   "Wąż błotny",         // 30
   "Zombi",
   "Ork-Zombi",
   "Szkielet",
   "Orkowy pies",
   "Kretoszczur",
   "Golem",
   "Topielec",
   "",            // 39
   "Ork-Szaman",
   "Ork-Wojownik",
   "Ork-Zwiadowca",
   "Ork-Niewolnik"

GUILDS.D

Spoiler
CONST INT TAB_ANZAHL = 17 * 17;

CONST INT GIL_ATTITUDES [TAB_ANZAHL] =   // AL und  NL verärgert (Magier zueinander freundlich) ST neutral zu AL und NL (Magier verärgert zu ST)
{
//      None         EBr            Grd            Stt            KdF            Vlk                KdW          Sld            Org          Bau          SfB                Gur          Nov          Tpl                Däm          Bab                  SkZ
/*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Ebr*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Grd*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Stt*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Kdf*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Vlk*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Sld*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Bau*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Sfb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   /*Tpl*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Tpl*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Bab*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*SkZ*/ ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL
};

CONST INT GIL_ATTITUDES_FMTAKEN [TAB_ANZAHL] =   // AL und NL feindlich
{      
//      None         EBr            Grd            Stt            KdF            Vlk                KdW          Sld            Org          Bau          SfB                Gur          Nov          Tpl                Däm          Bab            SkZ
/*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Ebr*/   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   /*Ebr*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Ebr*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Ebr*/   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Grd*/   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   /*Grd*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Grd*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Grd*/   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Stt*/   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,   /*Stt*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Stt*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Stt*/   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Kdf*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Vlk*/   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Vlk*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Vlk*/   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Vlk*/   ATT_HOSTILE,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*Sld*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   /*Sld*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sld*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sld*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*Org*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Org*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Org*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*Bau*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   /*Bau*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sfb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   /*Sfb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Gur*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Nov*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Tpl*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Tpl*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Tpl*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   ATT_FRIENDLY,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Bab*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*SkZ*/ ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL

};

















//#################################
//
//   SN 09.01.01: Alter Kram
//
//#################################

CONST INT GIL_ATTITUDES_ORCASSAULT [TAB_ANZAHL] =         // von Steffen (so gelassen)
{
//         None         EBr            Grd            Stt            KdF            Vlk                KdW          Sld            Org          Bau          SfB                Gur          Nov                Tpl          Däm          Mst            SkZ   
/*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,    /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Ebr*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Grd*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Stt*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,ATT_NEUTRAL,ATT_NEUTRAL,ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Gur*/   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   /*Gur*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Dmb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*SkZ*/ ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL

};

CONST INT GIL_ATTITUDES_NEMESIS [TAB_ANZAHL] =            // von Steffen (so gelassen)
{
//         None      EBr            Grd            Stt            KdF            Vlk          KdW       Sld      Org       Bau       SfB          Gur       Nov       Tpl          Däm       Mst      
/*Non*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,/*Non*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Non*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Non*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Ebr*/   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   /*Ebr*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Ebr*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Ebr*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Grd*/   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   /*Grd*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Grd*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Grd*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Stt*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Stt*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Stt*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Stt*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Kdf*/   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,      /*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Kdf*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Kdf*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Vlk*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,      ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Vlk*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Vlk*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Vlk*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Kdw*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,       ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      ATT_ANGRY,      /*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Kdw*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Kdw*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sld*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Sld*/   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Sld*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Sld*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Org*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Org*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Org*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Org*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Bau*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Bau*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,ATT_ANGRY,   /*Bau*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Bau*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Sfb*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   /*Sfb*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,/*Sfb*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Sfb*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Gur*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   /*Gur*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Gur*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Nov*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   /*Nov*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Nov*/   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_ANGRY,   /*Nov*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Tpl*/   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_HOSTILE,   ATT_ANGRY,   ATT_HOSTILE,   /*Tpl*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Tpl*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   /*Tpl*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,

/*Dmb*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Dmb*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Dmb*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Dmb*/   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,
/*Mst*/   ATT_ANGRY,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Mst*/   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   ATT_ANGRY,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_FRIENDLY,   ATT_NEUTRAL,
/*SkZ*/ ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*SkZ*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   /*Mst*/   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL,   ATT_NEUTRAL

};

B_SetGuildAttitude.d
Spoiler
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_NONE   );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_EBR      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_SLD      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_STT      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_KDF      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_VLK      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_KDW      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_GRD      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_ORG      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_BAU      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_SFB      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_GUR      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_NOV      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_TPL      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_DMB      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_BAB      );
      Wld_SetGuildAttitude   (fromGuild      ,   attitude,   GIL_SKZ      );
      }
   else if   (fromGuild == GIL_SEPERATOR_HUM)
   {
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_NONE      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_EBR      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_SLD      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_STT      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_KDF      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_VLK      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_KDW      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_GRD      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_ORG      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_BAU      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_SFB      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_GUR      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_NOV      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_TPL      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_DMB      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_BAB      ,   attitude,   toGuild      );
      Wld_SetGuildAttitude   (GIL_SKZ      ,   attitude,   toGuild      );
 


HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli lepiej w G1 nic nie kombinować. ;-] Mi się ledwo udało naprawić ten błąd, tutaj trzeba zainstalować od nowa skrypty, bo nawet jeśli wkleiłem wcześniejsze kopie zapasowe tych wszystkich plików, dalej Goticzek się crashował.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Dodawanie nowej gildii
#11 2012-08-02, 12:02(Ostatnia zmiana: 2012-08-02, 12:04)
Widząc te wszystkie problemy z dodaniem nowej gildii wpadłem na pomysł jak zmienić nazwę już istniejącej gildii. Wymagany Ikarus.
func void ChangeGuildName(var int Gil, var string Name){
MEM_WriteStatStringArr (TXT_GUILDS, Gil, Name);
};
Działa testowałem. Wywoływałem funkcję co klatkę ale jedno wywołanie powinno starczyć.
przykład:
//jakiś kod
ChangeGuildName(Gil_mil, "Wojownik");
//jakiś kod
W g1 też powinno działać. Chyba...
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Edek, a czy nie da się po prostu bez Ikarusa?
TXT_GUILDS[2] = "Wojownik"; //Gil_mil = 2
Nie wiem nie sprawdzałem ale TXT_GUILDS to stała i mogły być problemy dlatego wolałem ikarusem.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
wpadłem na pomysł jak zmienić nazwę już istniejącej gildii.

Eee... Czy do zmiany jedynie nazwy, nie wystarczy text.d? :mellow:  Chyba, że jak zwykle czegoś nie kumam. ;d
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cytuj
wpadłem na pomysł jak zmienić nazwę już istniejącej gildii.

Eee... Czy do zmiany jedynie nazwy, nie wystarczy text.d? :mellow:  Chyba, że jak zwykle czegoś nie kumam. ;d
Tak ale jeśli chcesz w czasie gry zmienić nazwę powiedzmy jesteś strażnikiem i awansujesz na jakąś gildie której nie ma to po prostu zmieniasz nazwę istniejącej.
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
There's no advantage in using Ikarus this time (except for the dynamic indexes). Changing a constant variable (or array) definitely works for integers and I assume the same for strings. However, you have to be careful as these values won't be saved in the savegame and won't be reset when a game is loaded! That means, as long as Gothic is running, the guild will keep its new name (unless you change it again).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
W takim wypadku wystarczy dać odpowiedni warunek do startup'a
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jakby ktoś się zastanawiał, to tutorial jest ok poza kawałkiem ze zmianą rozmiaru tablicy nastawień gildii. To powoduje crashe. Nastawienia gildii trzeba ustawić korzystając z funkcji wystawianych przez silnik. Już kilka osób pisało mi że reszta działa.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Pozwolę sobie tę część uzupełnić:
Funkcja ta to Wld_SetGuildAttitude. Aby nastawienia działały, należy użyć jej łącznie 33 razy - 16 gildii w jedną stronę, 16 w drugą i wobec samych siebie.
Przykładowo funkcję nazwałem B_NewGuildAttitudes. Schemat uzupełnienia wygląda tak:
func void B_NewGuildAttitudes()
{
    //wobec innych
    Wld_SetGuildAttitude        (GIL_NOWAGILDIA, ATT_NEUTRAL, GIL_NONE);
    //tu pozostałe 15 gildii

    //w drugą stronę
    Wld_SetGuildAttitude        (GIL_NONE, ATT_NEUTRAL, GIL_NOWAGILDIA);
     //tu pozostałe 15 gildii

    //wobec samych siebie
    Wld_SetGuildAttitude        (GIL_NOWAGILDIA, ATT_FRIENDLY, GIL_NOWAGILDIA);       
};
Funkcję tę należy zainicjować w INIT_Global w Startup.d.
Oczywiście jeżeli funkcja jest zapisana w oddzielnym pliku, należy dodać parsowanie go w Gothic.src.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry