Gothic Multiplayer Accrescere 93262 177

O temacie

Autor turbocheat

Zaczęty 27.05.2012 roku

Wyświetleń 93262

Odpowiedzi 177

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ej, ej. Powoli.
Czystki NIE będzie, rozmawiałem o tym zarówno z Bimbolem jak i Alysterem, oboje się zgadzają, czystka jest zbędna na dany moment.
Postaci z zabugowanym eq... prędzej czy później zostaną udupione, a jak ktoś sobie delikatnie podrasował postać bo zbugował sobie trzy pancerze i je dobrze sprzedał, to nikt nie będzie płakał. Fakt, nie jest to fair, ale tak samo nie jest fair że gimbusy z wysokimi lvlami chodzą po dalekich spotach tylko po to by robić na złość normalnym graczom.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
ale tak samo nie jest fair że gimbusy z wysokimi lvlami chodzą po dalekich spotach tylko po to by robić na złość normalnym graczom.
No raczej zjebki i tyle :lol2:  

Cytuj
Towo, ty chcesz mi pomóc sierpami? 18 lvl here

10 lvl here :P

Edit:
Kurwa dzień wolnego, już człowiek myślał że sobie pogra więcej niż godzinkę, a tu dupa i zostajemy z niczym, ale to nic

Edit2:
A tak ogólnie to przecież nie jest to już GMP:A bo się przecież połączyli i przybrali ikonkę GMP czyli chciałem zaproponować zmianę nazwy tematu chociaż to chyba niema sensu?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mi nowy GMp nie działa. Launcher sie odpala, gdy chce wejsc to wywala komunikat o brakujacym pliku konfiguracyjnym, a potem cisza. Zdarzyło się też tak, że zmuliło mocno kompa i nic więcej.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic Multiplayer Accrescere
#143 2013-06-13, 14:58(Ostatnia zmiana: 2013-06-13, 14:58)
Cóż, dopóki zarówno klient jak i serwer są niezmienione, proponuję pozostać w tym temacie (i nie zmieniać nazwy, żeby było wiadomo o który mp chodzi). A jak już w końcu ten przełom naprawdę nadejdzie, to założy się temat "Nowy Gothic Multiplayer".

//edit: LOL, teraz zobaczyłem czyj jest post powyżej. Wowoz, ty naprawdę grasz w Gothica? :lol2:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nigdzie nie ukrywałem ze od czasu do czasu grałem w tego multiplayera. Gojenie z ciekawości.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Wowoz Łap TEN powinien ci działać
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
... jednak jakiś klan na serwie chyba jest tak pojebany że wszyscy jego zwolennicy zabijają słabszych.

Nie słabszych tylko każdego, którego nie znają bądź nie lubią.
Espadre  :wink:  

A propo mordana to całkiem fajny serwer. Sam się zdziwiłem jak mnie na nowo wciągnęła gra w gothica.

@Sawik
Będziesz musiał mnie podexpić, bo ja tu w internacie chujnie mam, a nie internet i nie mam jak przebijać Cię lvlami. :D
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Tak o tym mówicie że chyba nawet bym grał, kurde.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1. Diego, spoko.
2. Towo, twój brat mi pomagał : D
3. WWZ, brak pliku konfiguracyjnego? Po zamknięciu błędu on się generuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no wlasnie sie nie generuje. pierdole to
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Każdemu się generuje. Spróbuj np. zresetować kompa, czy np. wyłączyć lauchena i włączyć jeszcze raz.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
skoro mówie, że błąd ponawia się nawet po zresetowaniu/ponownym uruchomieniu programu/komputera to raczej jestem tego pewien i nie trzeba mi dawać rad. zlewam to, nie chce mi się. może jak wyjdzie jakaś aktualizacja dodająca coś oprócz tego co było w gmpa. z tego co pamiętam ai strasznie kulało tam i nie dało się normalnie grac.
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Elo mam prośbę do kogoś, bo ich strona nie działa, a żeby pograć na tym serwerze Mordan trzeba pobrać jakiś world i tekstury. Czy ktoś o dobrym sercu mógłby to tutaj udostępnić?
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
http://mordan.com.pl/ mi działa, zresztą bez konta na forum nie wejdziesz do gry :) (chyba że coś się zmieniło nie grałem na tym serwerze od 3 tygodni mam 22/24 lv coś takiego :D ).
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu

RoMek
RaveN Studio

Gothic Multiplayer Accrescere
#154 2013-06-13, 18:42(Ostatnia zmiana: 2013-06-13, 18:51)
Aha, to ta strona. Jest jeszcze www.mordan.tk i ona nie działa. Z kolei na tym forum nie da się zarejestrować, próbowałem na dwóch komputerach i na żadnym sie kurwa nie dało. O co chodzi ?

Edit: Dobra sorry, działa jednak.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
skoro mówie, że błąd ponawia się nawet po zresetowaniu/ponownym uruchomieniu programu/komputera to raczej jestem tego pewien i nie trzeba mi dawać rad. zlewam to, nie chce mi się. może jak wyjdzie jakaś aktualizacja dodająca coś oprócz tego co było w gmpa. z tego co pamiętam ai strasznie kulało tam i nie dało się normalnie grac.
Hmm, ale kurrwa mnie też nie działał plik konfiguracyjny i klikałem "ok" i git grałem, a za piątym razem już żadne gówno nie wyskakiwało, więc to jest w sumie na gówno potrzebne, lub na niektórych komputerach się robi opornie
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Ale moj kuzyn tez mial problemy z tym plikiem (Sawik potwierdzi), a jakos dal sobie rade (kuzyn 11 lat).
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1. Potwierdzam.
2. WWZ, może jest na C? I brak uprawnień?
3. Widzę jest nas paru, jakąś większą grupą może poexpimy? Mam 19 poziom, jak coś wszystkie punkty nauki wydane (suck on that, bitches!), więc z reguły jestem mniej więcej na poziomie tych z 23. Albo jak ktoś potrzebuje pomocy z zadaniami czy coś, piszta.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ja to już dziś pierdole, jutro z rana będe zapierdalał na mordanie dziś już spierdalam spać sam sawik widziałes jak pisałem na serwi pewnie, a tobie wowz skoro nie działa, to albo przez to że coś z systemem albo po prostu bozia nie chce abys jechał gimbazę, chcę aby żyli bez strachu przed twoimi ciętymi ripostami;p
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrąbane te 0.1a R-9-2 nie wykrywa mi gry podczas istalacji.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry