Gothic Multiplayer Accrescere 93271 177

O temacie

Autor turbocheat

Zaczęty 27.05.2012 roku

Wyświetleń 93271

Odpowiedzi 177

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Jakie są założenia tego serwera?
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jakie są założenia tego serwera?
MMORPG :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Ale no jest jakis storyline, czy gracze dzielą się na jakieś frakcje, czy jest nieograniczone pvp, wowowowolny rynek?
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Gothic Multiplayer Accrescere
#123 2013-06-11, 01:12(Ostatnia zmiana: 2013-06-11, 01:12)
Serwer ciągle w budowie w sumie. Rozmawiałem z Bimbolem i Alysterem (odpowiedzialni za serwer), fabuła będzie rozwijana, oraz prawdopodobnie będzie więcej zadań. To co jest obecnie jest tylko zalążkiem.

Oczywiście, są systemy PvP, dobrze zrobione, żeby liczyło się jako PvP trzeba pierw wyzwać przeciwnika. Zaatakujesz bez tego (btw, w mieście jest zakaz wyciągania broni i jak się nie zna buga, to się nie da) dostajesz ujemną karmę, co może się skończyć nawet wyzerowaniem expa (nie levelu!).

Głównymi zadaniami są polowania, zlecenia na określone bestie, w sumie nic porywającego.

No, ale gra diametralnie zmienia bieg gdy grasz z paroma kumplami. Pomijając fakt że różne klany prowadzą swoją gimbusiarską dyplomację, całkiem fajnie się łoi stada mobów w gothiczku, współpracując. Gdyby jeszcze tak dodali zadania wymagające pomyślunku i wymagające od nas podejmowania wyborów, oraz frakcje by gracze byli do siebie negatywnie nastawiani np. Paladyni i Najemnicy... Miodzio.

Nie powiem, jak GMP (projekt, nie serwer) poprawi parę bugów mam ambicję napisać game moda do tego, game moda który będzie niczym innym jak tętniącym życiem kooperacyjnym modem, wiem jak rozwiązać problem z zadaniami a raczej mam na to pomysł, ale nie piszę zbyt dużo, bo niedługo ma wyjść nowa wersja GMP i zapewne wtedy podejmę decyzję czy to robię czy nie, jak tak, spodziewajcie się efektów tutaj, jak nie... to nie.

Najważniejsze, to wszystko jest możliwe, to wszytko, miejmy nadzieję niedługo, powstanie, nie tu... to gdzie indziej, bo możliwości ku temu już są.


Edit: A, i co jakiś czas są ciekawe eventy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Jaki masz nick? Będę spamił "fri items plz" i prosił o expa : D
Niczym gimbaza pospolita;p ja mam nick taki jak wszędzie xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niczym gimbaza pospolita;p ja mam nick taki jak wszędzie xD
G2nk mody? :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Sawik gra na Mordanie a ja o tym nie wiedziałem ?Będę cie bił poza miastem  :lol2:
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
G2nk mody? :lol:
Tak szukaj tego nicku, mam dwa sierpy na zbyciu, więc jak będziesz szukał darmowych itemów to ci odstąpie :ok:  ;p
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Czyli chujnia, chciałem wziąć paru kolegów i kryć się w lesie na nieostrożnych przechodniów, a tu ni ma :C
 
makin' bacon

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A co temu przeszkodzi? tylko bądź mądry i mając lv 23 ni ubijaj ludzi z lv 10 czy też 5 bo to debilstwo, ktoś zapierdala przez pół mapy aby zrobić zadanie a ty go na końcu ubijesz, a tak to masz możliwość stworzenia grupy i grania aczkolwiek nie możesz zabijać bo podobno traci się exp'a czy coś
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
no właśnie, traci się expa
 
makin' bacon

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No tak, ale przecież nie musisz zabijać, możesz pobić i zostawić, skoro tak cię kręci dokuczanie innym na serwie to jak ktoś straci życie większość HP nie ginąc musi tracić prowiant, ale właściwie to jestem przeciwny twojej czarnej działalności, jednak jakiś klan na serwie chyba jest tak pojebany że wszyscy jego zwolennicy zabijają słabszych.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
czyli da się pobić, okraść, nie dobić?
 
makin' bacon

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Okraść nie okradniesz nawet gdy dobijesz chyba, mnie zabili kilka razy i eq miałem, to nie jest całkowity gothic, jest duże prawdopodobieństwo że będzie coś takiego kiedyś, na razie gmp to początek czegos niezwykłego;p
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
szkoda.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Towo, ty chcesz mi pomóc sierpami? 18 lvl here :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Towo, ty chcesz mi pomóc sierpami? 18 lvl here :lol2:
fuck u, 27 level   :lol:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ja mam 36 :D
Nie masz nic, nikt nie ma, serwer jebnął :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja na Mordanie mam 30 lvl . Ale faktycznie serwera nie ma , słyszałem kilka plotek ale najbardziej wiarygodne wydaja się ze host padł oraz to iż serwera nie będzie parę dni a gdy wróci będzie reset postaci i wielka aktualizacja serwera.
Zresztą plotki o cofce już dawno krążą gdyż a głównym tego powodem jest to iż wiele osób posiada zbugowane eq . Ale tak naprawdę to wszystko plotki i nic konkretnego nie wiadomo .
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry