Struktura drużyny:- Aiden Harwood: Programista, Level Design (tymczasowo*)
- Andy Peacock: Grafika 3D - architektura, Concept art (tymczasowo)
- Zbigniew Kajota: Grafika 3D, Fabuła, Grafika 2D (tymczasowo)
- Bartosz Garczyński: Fabuła, Poprawność historyczna oraz mitologiczna, General Support
Chciałbym zwrócić uwagę na to, że nie jesteśmy grupą złorzoną z przypadkowych ludzi. Aiden, Ja (Zbigniew) oraz Andy znamy się osobiście i widujemy niemal codzien. Bartosz, jako że mieszka w polsce, nie ma aż tak osobistego kontaktu ze mną. Jednakże, rozmawiamy przynajmniej raz dziennie z innych powodów.
Komunikujemy się poprzez SKYPE oraz Facebook (gdzie stworzona jest niewidoczna dla publiki grupa).
Szukamy:- Graficy 3D (architektura LUB/ORAZ oragnika) z umiejętnością posługiwania się jednym z następujących programów:
- Blender
- Maya
- 3D Studio Max
Umiejętność posługiwania się programem Mudbox lub Zbrush mile widziana, lecz nie konieczna.
- Graficy 2D, zdolni do tworzenia tekstur ze zdjęć lub innych materiałów w programie Photoshop, oraz pomoc przy tworzeniu grafik typu Media.
Nie musisz być profesjonalistą w swojej dziedzinie by do nas dołączyć. Wystarczy że masz zapał, i „ogarniasz” program i jego strukturę. Reszty możesz uczyć się podczas projektu.
Bynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego mile widziana.
-------------------------------------------------------------------------------
O projekcie:Fabuła:
Nord opowiada historię młodego chłopca pochodzącego z nordyckich plemion, których potocznie nazywamy wikingami. Spokojne życie w wiosce jednak kończy się gdy podczas polowania napotyka on zwiad wrogiego plemienia, które wkrótce planuję doszczętnie spalić osadę, i zabrać wszystko co ma jakąkolwiek wartość. Chcąc powiadomić innych, ucieka on w stronę swej rodzimej wsi. Jego opracwcy jednak, widząc młodego człowieka, napinają łuki i puszczają strzały. Chłopiec leży w śniegu - marwty. Ponosząc niehonorową śmierc, budzi się w Helheim’ie – mitologicznym Nordyckim piekle. Rozpaczając że nie miał jeszcze szansy by sprawdzić się w walce, robi wszystko by się z niego wydostać.
Oczywiście, jest to tylko zarys. Nasz projekt jest typem "Storytelling RPG" - czyli o ile gramy jako specyficzna postać, i mamy wybór co do jej losu, to cała gra ma przedstawiać historię w trybie narracyjnym. Dużo pracy wkładamy w klimat. Omawiamy trzy razy, zanim coś zrobimy, czy zaimplementujemy.
Zdajemy sobie sprawę że Helheim miał być szary, brzydki i zimny. To mogłoby znudzić graczy, lecz mamy na to odpowiedź. Spotykając inne dusze, będziemy mogli przeżyć momenty ich śmierci w pierwszej osobie - da nam to możliwości na prawdziwie cudne wątki graficzne, jak i fabularne.
Technologia i rozwój:Projekt tworzony jest przy pomocy CryEngine3.
Osobiście mam kontakty z ludzmi w Bournemouth University oraz Solent. Są to dwie brytyjskie uczelnie, jedne z najlepszych w dziedzinie Games Design oraz grafiki 3D. Możliwe jest, że kiedy projekt będzie w zaawansowanej fazie, zezwolą nam na użycie ich profesjonalnego studia Motion Capture za opłatą LUB reklamę ich uczelni w grze(do Bournemouth mam jakies 30km ;) )
Pomysły implementujemy zgodnie z rozwojem umiejętności grupy. Obecnie nawet nie myślimy o czymś takim jak walka. Jest na to za wcześnie, a kto wie? Być może nawet nie będzie to potrzebne.
JEŚLI projekt zostanie ukończony, i będzie trzymał jakiś standard (a takie jest założenie) będzie możliwość wydania go poprzez platformę Steam. CryEngine3 oferuje przystępne warunki licencyjne, w których wystarczy płacić opłaty od sprzedanych produktów.
Narazie nie macie co liczyć na screeny - wraz z grupą ustaliliśmy, że publikować będziemy tylko ukończone fazy pracy, chyba że zabawimy się w dev diary ;)
Kontakt:Skype: zigusmaximus
E-mail: nordproject@hotmail.co.uk
Lub oczywiście i PM :)
Proszę o krytykę, zgłoszenia jeśli są chętni, oraz dyskusję.
Pozdrawiam, Zbigniew Kajota.
----------------
*tymczasowo - dopóki pozycja przy której pojawia się nawias nie zostanie zajęta.