Mówisz masz xD
Jak ma to działać na 2 gracza to ja bym zrobił to tak.
FUNC VOID Equip_pulapka()
{
self.aivar[49] = TRUE;
};
FUNC VOID UnEquip_pulapka()
{
self.aivar[49] = FALSE;
};
I jeśli chodzi o teleportowanie wrogich NPC to do funkcji
ZS_Attack()
na sam początek dodaj
if (other.aivar[49] == TRUE){//Jeżeli przeciwnik (my) mamy ubrany pierscień
AI_Teleport(self, "TAVERNE");//teleportuj atakującego
};
Jeśli chodzi o innych graczy to możesz sprawdzać przy uderzeniach
"_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\B_Human\B_AssessDamage.d"
Czy przeciwnik ma ubrany pierścień
if (other.aivar[49] == TRUE){//Jeżeli przeciwnik ma ubrany pierscień
AI_Teleport(self, "TAVERNE");//teleportuj atakującego
};
Fajnie by było do if`ów dodać
Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING",self,self,0,0,0,FALSE);
bedzie w tedy efekt teleportu pokazany (same kółko)