Unity 3D parę pytań 30255 55

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 24.03.2012 roku

Wyświetleń 30255

Odpowiedzi 55

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Unity 3D parę pytań
#40 2012-06-30, 21:11(Ostatnia zmiana: 2012-06-30, 21:12)
Przeniosłem model z animcją z goticzka do unity, ba nawet cały świat z g1 przeniosłem....Importujesz szkielet,potem plik animacji do blendka  i wszystko eksportujesz do FBX. Ale jak to opublikujesz gdzieś to łamiesz prawa autorskie a to już jest karalne.........więc radzę samemu coś robić :)
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond

Paser

Unity 3D parę pytań
#41 2012-07-01, 21:43(Ostatnia zmiana: 2012-07-01, 22:21)
znalazlem juz rozwiazanie. ALe mam inny problem. wstawilem drzewa i jest wszystko pieknie, a;e jak jestem w odlaglosci kilku metrow od drzewa to jest ono rozmazane, a jak podejde blizej to jest juz ok
Jaki był to sposób, bo ja mam taki sam problem bro.
EDIT:Rozwiązałem już problem.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po pierwsze to kradzież, po drugie tu bardziej chodzi o format.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Po trzecie to w Gothicu są chujowe animacje, niewiele lepsze od starej wersji CaRPG :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Po trzecie to w Gothicu są chujowe animacje, niewiele lepsze od starej wersji CaRPG :D
:ayfkm:

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Czy Google Drive (5GB) nadał by się jako serwer asset projektu ?
 


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Niema sensu zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj czy ma ktoś albo wie skąd ściągnąć cracka do tego unity, bo nie mogę znaleźć mam tylko licencje a potrzebuje cracka no chyba że jest jakiś inny sposób aby sinik ten działał na kompie bez internetu??
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
:ayfkm:
Chodzi ci o to że crack jest nie do końca legalny czy o wcześniejsze czasy w temacie o rapie?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
O to, że unity jest darmowe, pacanie.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
O to, że unity jest darmowe, pacanie.
Tak ale jak ją pobierzesz to musisz się zarejestrować, a bez internetu jest to trochę nie możliwe, można to zrobić manualnie ale oprócz licencji którą już mam potrzebny jest crack aby to haczyło, kombinowałem już u kumpla się zarejestrować przez net i zainstalowaną wersje przenieść do siebie ale nie dało rady więc pytam tutaj bo są tutaj ludzie którzy trochę w unity siedzą i może wiedzą czy da się to jakoś ominąć
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Japierdolę, nie jest potrzebny żaden crack, o ile pamiętam można aktywować bez internetu, po prostu plik licencji musisz pobrać na innym kompie. Nikt by nie wydał cracka na darmowy silnik którego na dodatek wtedy nie można byłoby legalnie używać.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Japierdolę, nie jest potrzebny żaden crack, o ile pamiętam można aktywować bez internetu, po prostu plik licencji musisz pobrać na innym kompie. Nikt by nie wydał cracka na darmowy silnik którego na dodatek wtedy nie można byłoby legalnie używać.
gdzieś tam pisało że potrzebny jest crack a mi jak wybieram licencję manualnie to wyskakuje jakiś błąd więc piszę i pytam, ale skoro ty mówisz że nie trzeba cracka to już wierzę bo z tego co wiem ty trochę w ty siedzisz, dzięki narazie:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Toworish, możesz chcieć zauważyć że Unity jest rozpowszechniane na dwóch licencjach, nie będę się wdawał w szczegóły, ale pokrótce jest wersja FREE która jest mocno okrojoną, ale darmową wersją silnika, oraz wersja PRO, która jest znacznie rozszerzona, jednak płatna.
Istnieje metoda, ów crack o którym wspomniałeś, by mimo nie zakupienia licencji odblokować wersję rozszerzoną, widocznie szukając niepotrzebnego cracka do wersji FREE, znalazłeś cracka do wersji PRO.



Teraz do Twojego problemu, najprostszym rozwiązaniem byłoby krótkotrwałe podłączenie drugiego komputera do internetu i zarejestrowanie Unity online.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Unity 3D parę pytań
#55 2012-09-26, 08:24(Ostatnia zmiana: 2012-09-26, 08:31)
@up
Piszę jeszcze raz, gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem a będzie przeglądał tematy to znajdzie odpowiedź, jest crack którego najpierw trzeba wkleić a potem manualnie wybrać licencję obydwie te rzeczy znajdziemy  Tutaj
wybaczcie że to chomik ale raz że w szkole jestem akurat i niemam jak przenieść na innego hosta
a dwa że to dużo nie waży a chomikuj jest według mnie dość bezpieczne w sensie że te pliki długo tam będą... a unity pobrałem z linku który gdzieś tu na themodders był podany jako darmowy
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry