Może mds`a nie może znaleźć ? albo mds`a masz złego ;)
to ja mam taką propozycje ;d
po pierwsze używaj tabulatorów ;d i znacznika code
func void jakis_equip(){
if (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz) >=1){
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_4444444.mds");
};
};
po drugie wszystkie liczby dodatnie są interpretowane jako true więc sprawdzanie
if (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz) >=1)
jest równie głupie jak
if (TRUE >=TRUE)
albo najlepsze ;d
if (TRUE)
jeśli chodzi tylko o przynajmniej jeden item wystarczy dać tak
if (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz)){
...
Po trzecie do sprawdzenia co nie działa używaj printscreen możesz nim dużo rzeczy sprawdzić ;)
func void jakis_equip(){
if (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz)){
PrintScreen ("if się wykonał", 45,45,"font_old_10_white.tga",3);
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_4444444.mds");
};
PrintScreen ("funkcja sie wykonala", 55,45,"font_old_10_white.tga",3);
};