warunek do on_equip 3297 10

O temacie

Autor mass1500

Zaczęty 18.01.2012 roku

Wyświetleń 3297

Odpowiedzi 10

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
wie może ktoś jak napisać taką funkcję w on_equip w której napiszemy 3 warunki (nie mamy spełniać wszystkich tylko 1 z nich a nawet spełnienie wszytkich nie jest możliwe) i jeśli spełniamy jeden z określonych waruneków odpala się mds a jeśli spełniamy inny to odpala się inny mds czyli chodzi mi o to że do każdego mds-a ma być inny warunek
 


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

warunek do on_equip
#2 2012-01-18, 10:13(Ostatnia zmiana: 2012-01-18, 10:48)
Po każdym warunku zamiast używać bramki AND
&& używasz or
||

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

warunek do on_equip
#3 2012-01-18, 10:32(Ostatnia zmiana: 2012-01-18, 10:33)
a jak przypisać warunkowi mds? bo


jakiś equip
{
if  (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz) >=1)
{              
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_4444444.mds");
};
};

jest chyba złe
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

warunek do on_equip
#4 2012-01-18, 14:04(Ostatnia zmiana: 2012-01-18, 14:20)
Może mds`a nie może znaleźć ? albo mds`a masz złego ;)
to ja mam taką propozycje ;d  
po pierwsze używaj tabulatorów ;d  i znacznika code
func void jakis_equip(){
if  (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz) >=1){              
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_4444444.mds");
};
};
po drugie wszystkie liczby dodatnie są interpretowane jako true więc sprawdzanie
if (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz) >=1)jest równie głupie jak
if (TRUE >=TRUE)albo najlepsze ;d
if (TRUE)
jeśli chodzi tylko o przynajmniej jeden item wystarczy dać tak
if  (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz)){    
...

Po trzecie do sprawdzenia co nie działa używaj printscreen możesz nim dużo rzeczy sprawdzić ;)
func void jakis_equip(){
if  (npc_hasitems (hero , poch_na_miecz)){
PrintScreen     ("if się wykonał", 45,45,"font_old_10_white.tga",3);
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_4444444.mds");
};
PrintScreen     ("funkcja sie wykonala", 55,45,"font_old_10_white.tga",3);
};

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
coś jest nie tak bo mds się odpala mimo że itemu nie ma w eq nie wiem czy to ma znaczenie ale w mds jest zawarte usuwanie tego itema i nakładanie go na lewą ręke dla jasności pokaże jeszcze tego mds-a


//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

// 1H - WEAPON READY
ani ("t_Run_2_1h" 1 "s_1h" 0.0 0.0 M. "Hum_1hSDrawT3.asc" F 1 1)
ani ("s_1h" 1 "s_1h" 0.0 0.0 M. "Hum_1hSDrawT3.asc" F 2 2)
ani ("t_1h_2_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.0 0.0 M. "Hum_1hSDrawT3.asc" F   3 10)
{
*eventTag (3 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*eventTag (5 "DEF_create_item" "zs_lefthand" "poch_na_miecz")
*eventTag (3 "DEF_DRAWSOUND")
}

ani ("t_1hRun_2_1h" 1 "s_1h" 0.0 0.0 M. "Hum_1hSDrawT3.asc" R   3 10)
{
*eventTag (3 "DEF_FIGHTMODE" "")
*eventTag (5 "DEF_destroy_item" "zs_leftHand" "poch_na_miecz")
*eventTag (5 "DEF_destroy_item" "poch_na_miecz")
*eventTag (3 "DEF_UNDRAWSOUND")
}
aniAlias ("t_1h_2_Run" 1 "s_Run" 0.0 0.1 M. "t_Run_2_1h" R)

co dziwne podczas wyciągania broni spacją wszytko działa jak należy lecz gdy wyciągam klawiszem "1" to działa jak na spacje ale jeszcze wygląda to tak jakby postać wyrzcała item z eq (mam na myśli poch_na_miecz)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A po co go usuwać ? niech sobie będzie w ekwipunku. Miecz tez nie znika z ekwipunku po założeniu ;p

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A po co go usuwać ? niech sobie będzie w ekwipunku. Miecz tez nie znika z ekwipunku po założeniu ;p
Z jakiegoś powodu duplikuje mu te miecze mówił mi o tym kilka dni temu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z jakiegoś powodu duplikuje mu te miecze mówił mi o tym kilka dni temu.
Aha nie wiedziałem a wiec na mds`ach sie nie znam na szybko przeczytałem tutorial Avallacha
p.s. dobry pomysł z sygnaturką ;)

I stwierdzam ze
*eventTag               (5 "DEF_create_item" "zs_lefthand" "poch_na_miecz")dzięki temu tworzysz się nowy item
może zamiast create dać insert ??
*eventTag               (5 "DEF_INSERT_ITEM...nie wiem co dalej bo się na mds`ach nie znam

i usuwanie pochwy całkiem wywalić ;)

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
jak coś to nie robie pochwy tylko pochodnie ogółem mi chodzi tylko mam drobne błedy a usuwam itemki bo nie mają się potem pojawiać w eq


a tak dla avallach to opisze szybko jak zrobiłem działający miecz na slocie kuszy podobną metodę stosuję w mds pochodni :D
1. tworzysz miecz jako kusze i drugi miecz jako zwykły miecz
2. w mds poprostu tworzysz miecz (którym można dobijać) a tą kusze trzeba zrobić tak aby była niewidzialna
3. reszta już prosta :D
może to 1 wade dla każdej broni trzeba robić mds ale to tylko podmina paru instance więc można to jakoś przeboleć

tylko że w tym mds jak i w tym od tej pochodni to duplikują mi się itemy i npc jakby je upuszcza/wyrzuca nie wiem bo robi to szybko :D  ale tym wręcz banalnym sposobem można ominąć crashowanie gry z jakim zmagał się avallach

pisze z telefonu więc sorry za ewentualne błędy
 

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
temat można zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry