Caly problem polega na tym e spacer wykrywa bledy przy naprawie skrytow ale ja je sprawdzalem tysiac razy i nie widze bledow.Zapodaje skrypty i jak ktos mily to niech mi sprawdzi i powie co zle zrobilem:
Dialog:
// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_TajemniczyMag9999_EXIT(C_INFO)
{
npc = TajemniczyMag9999;
nr = 999;
condition = DIA_TajemniczyMag9999_EXIT_Condition;
information = DIA_TajemniczyMag9999_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_TajemniczyMag9999_EXIT_Condition()
{
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TajemniczyMag9999_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************
var int Addon_zuerst;
// ------------------------------------------------------------
instance DIA_TajemniczyMag9999_Hello (C_INFO)
{
npc = TajemniczyMag9999;
nr = 1;
condition = DIA_TajemniczyMag9999_Hello_Condition;
information = DIA_TajemniczyMag9999_Hello_Info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_TajemniczyMag9999_Hello_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_TajemniczyMag9999_Hello_Info()
{
AI_Output (self ,other, "DIA_TajemniczyMag9999_Hello_16_00"); //Witaj bezimienny bochaterze ...
AI_Output (other, self, "DIA_TajemniczyMag9999_Hello_15_01"); //Dziękuje
Createinvitems (self, URIZIEL, 1);
B_giveinvitems (self, other, Uriziel, 1);
Createinvitems (self, Starozytna_zbroja_magiczna, 1);
B_giveinvitems (self, other, Starozytna_zbroja_magiczna, 1);
};
Kod NPC:
INSTANCE TajemniczyMag9999 (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Tajemniczy Mag";
guild = GIL_NONE;
id = 9999;
voice = 14;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
// ------ AIVARS ------
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;
aivar[AIV_IgnoresArmor] = TRUE;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
// ------ Equippte Waffen ------
// ------ Inventory ------
//B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Psionic",Face_P_NormalBart01 , BodyTex_N, ITAR_XARDAS);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 30);
aivar[AIV_MagicUser] = MAGIC_ALWAYS;
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_9999;
};
FUNC VOID Rtn_Start_9999 ()
{
TA_Sit_Campfire (07,00,23,00,"XARDAS");
TA_Guard_Passage (23,00,07,00,"XARDAS");
};
PS Nie dzialaja mi polskie znaki w przegladarce dlatego tak pisze.