Problem 2850 5

O temacie

Autor Wiktor19971

Zaczęty 30.12.2011 roku

Wyświetleń 2850

Odpowiedzi 5

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Witam mam mały problem, nie wiem z czym jest on związany.Mógłby ktoś mi powiedzieć co się dzieję.
Po wpisaniu kodu na zbroję wyskakuje mi takie okienko:
http://imageshack.us/photo/my-images/716/nathemodders.png/
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem
#1 2011-12-30, 12:05(Ostatnia zmiana: 2011-12-30, 12:07)
Pokaż skrypt tej zbroi. Co wstawiłeś jako model itemu? Czy taki model na pewno istnieje?

Zaraz pewnie będziesz miał problem z innym brakującym plikiem, więc od razu napisz co ustawiłeś jako visual_change zbroi i czy taki asc na pewno istnieje.

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy

Wiktor19971

Problem
#2 2011-12-30, 13:02(Ostatnia zmiana: 2011-12-30, 13:07)
INSTANCE ARMORPALLOW(C_Item)
{
name = "Pancerz Paladyna 2";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 150;
protection [PROT_BLUNT] = 150;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 25;
protection [PROT_MAGIC] = 10;

value = 10000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "grdi.3ds";
visual_change = "redpal.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Proszę bardzo plik redpal.asc wkleiłem do folderu.
Acha modduję gothic 1 a to jest armor z G2
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Problem
#3 2011-12-30, 13:17(Ostatnia zmiana: 2011-12-30, 13:20)
Pytanie tylko do jakiego folderu wkleiłeś jaki plik?W samym skrypcie błędów brak, czyli najwidoczniej albo masz coś z asc/modelem (ale wtedy nie wywalałoby takiego błędu chyba), albo odpowiednie pliki wkleiłeś do nieodpowiednich folderów.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
YYY tak pliki .asc wkleiam do _Work/Data/Anims/asc_bodies/armor
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Prblem rozwiązany.W folderze Anims nie było folderu _compiled.
Można zamknąć temat.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry