[G2NK] Laguna 54740 145

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 27.11.2011 roku

Wyświetleń 54740

Odpowiedzi 145

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Laguna
#100 2011-12-29, 23:30(Ostatnia zmiana: 2011-12-29, 23:32)
znika 12  rogowych muszli i pijemy z piratem jeden młot i dostajemy kolejny.
Też chcę wypić kiedyś młotek :naughty:


A na poważnie... Boże... kto pisał te teksty?
  • Screen 1 - Jak nikt nie chce gotować i przynieść mi jedzenie? (Imo chyba powinno to być coś w stylu - Jak mam to zrobić skoro nikt nie chce przynieść mi jedzenia? Nie wiem w jakiej sytuacji on to mówił, ale mogę się tylko domyślać.)
  • Screen 1 - Tak, muszę gotować wywar z roślin, a to nie podoba się naszym piratom. (Jak to brzmi? ... Lepiej by się czytało coś w stylu - Tak, muszę gotować wywar z roślin, ale to nie podoba się naszym chłopakom.)
  •  Screen 2 - Wątpię, że kiedyś przy pisaniu czegokolwiek dodawali do zdania heh :pokerface:
  • Screen 3... prawie jak biblia :lol2:
EDIT:

Kurwa, poświęcę się i zainstaluje drugi raz Gothic II NK w innym folderze, żeby przechodzić te wasze wszystkie mody z błędami bo jak czasami widzę co się tam wyprawia to krew zalewa...
tak jest w dialogu...ze to jest młot, moja wina? :lol2:  ; wiadomo że może chodzić o trunek Młot Lou, ale tu powinno być, że alkohol czy coś innego

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czyli jednak ktos czeka na patcha... Wiele osob pisalo do mnie zebym tego patcha nie wydawal a pozostawil to do zrobienia dla huta. Majac na glowie prace dla kaczki, swojego moda i zycie prywatne posluchalem ich. Jednak jak widze sa ludzie czekajacy na patcha a hut sie nie odzywa poprawie te kilka dialogow (reszta cale szczescie jest na dysku) i wydam tego patcha. Jednak do czwartego nie mam neta wiec nie moge nic wydac przed tym terminem. Wybaczcie brak polskich znakow i slaba interpunkcje ale pisze z telefonu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
ja pogram sobie w tego moda i sądzę, że coś się do poprawy może jeszcze znaleźć , także nie śpiesz się za mocno  :naughty:

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Czyli jednak ktos czeka na patcha... Wiele osob pisalo do mnie zebym tego patcha nie wydawal a pozostawil to do zrobienia dla huta[...]

IMO na Twoim miejscu nie wydawałbym tego patcha - dajesz się po prostu wykorzystywać jakiemuś darmozjadowi, rzekomego twórcy, który nawet nie wejdzie do tego tematu by poczytać komentarze o swoim ubermodzie. Daj spokój i nie poprawiaj tej kupy, bo to tylko marnowanie czasu i twoich nerwów.
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kereth właściwie większość mam gotowe tylko osłabić potwory i przepisać test zwiadowcy mi zostało.

Ale prawda jest taka że nie jesteś jedynym który o tym mówi a ja teraz mam jeszcze sporo pracy nad swoim modem do nadgonienia więc jak coś to podam to do huta i od niego będzie zależeć czy to wyjdzie czy nie. Ja poprawiłem błędy uniemożliwiające ukończenie moda jemu zostawię dialogi (o których od początku mówiłem że nie będę poprawiał), tylko że no głupio się z tym czuję bo powiedziałem że zrobię nie? I tak głupio wyszło że jeszcze tego nie wydałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Są rzeczy ważniejsze niż gra, zwłaszcza w naszym wieku sawik takie, jak chociażby szkoła.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Laguna
#106 2012-01-05, 20:59(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 20:59)
Ale wiesz... nic nie chcę mówić, ale znam paru no-life-ów.

Zresztą ty pewnie też.
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#107 2012-01-06, 04:10(Ostatnia zmiana: 2012-01-06, 04:15)
Są rzeczy ważniejsze niż gra, zwłaszcza w naszym wieku sawik takie, jak chociażby szkoła.

Spora część poważnych ludzi pracujących w IT jakich znam to ludzie ze średnim wykształceniem. Niektórzy zarabiają przeciętnie dwa/trzy razy tyle, co ofiary rodzicielskiej indoktrynacji. Kończące zresztą potem w murzyńskiej robocie (ale magistry!!!!11) za stawkę mniejszą niż bierze opiekunka dziecięca, a znam takie przypadki.

W związku z powyższym darowałbym sobie pewne docinki, ludzie mają różnie poukładane systemy wartości.

Ad. modyfikacja: Zgadzam się z Kerethem, nie ma co murzynić za kogoś. Produkt okazał się totalną klapą to trzeba go wypieprzyć i wydać coś nowego pod zupełnie nowym szyldem albo zapomnieć. Większość osób, które skojarzyła Lagunę z failem (w tym ja) raczej się nie pokusi o ponowne sięgnięcie nawet po patchowaną grę - sporo problemów dotyczących sensu i klimatu fabuły, próba zmiany historii = wymiana większości zabawek w modzie.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dorwałem huta na gg, powiedział mi że mu się nie chce pracować nad Laguną i że na razie robi sobie przerwę od moddingu, pominę fakt że słyszałem że robi innego moda + serwer na GMP co znaczy że po prostu olewa Lagunę. Słuchając waszych rad, nie mam zamiaru robić niczego więcej dopóki hut nie okaże zainteresowania modem. Jak hut, czy też ktoś inny z osób pracujących nad Laguną, będzie chciał to podam mu to co już poprawiłem i może on to wydać łącznie z paroma drobiazgami jak te dialogi które pokazaliście.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I prawidłowo :ok:  Tym samym przekroczyłem dzisiaj swój dzienny limit propsów.
sawik, nie bądź murzynem, skoro hut nie podarował Ci nawet tej jebanej złotówki... kontynuuj swoją pracę na własnym modem i pomoc przy Dziedzictwie bo wyjdziesz na tym sto razy lepiej niż na Lagunie, której i tak nikt raczej szukać nie będzie (jeżeli współautorzy modyfikacji poczuli się urażeni przez to zdanie to na prawdę przepraszam. Btw chodziło mi tutaj raczej o huta, który w dupie ma wysiłek innych), tyle.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
I prawidłowo :ok:  Tym samym przekroczyłem dzisiaj swój dzienny limit propsów.
sawik, nie bądź murzynem, skoro hut nie podarował Ci nawet tej jebanej złotówki... kontynuuj swoją pracę na własnym modem i pomoc przy Dziedzictwie bo wyjdziesz na tym sto razy lepiej niż na Lagunie, której i tak nikt raczej szukać nie będzie (jeżeli współautorzy modyfikacji poczuli się urażeni przez to zdanie to na prawdę przepraszam. Btw chodziło mi tutaj raczej o huta, który w dupie ma wysiłek innych), tyle.
No nie mam zamiaru murzynować, zerwałem też "współpracę" z paroma mniejszymi modami i teraz jestem w 50% w dziedzictwie i w 50% w WoK (swoją drogą sporo ostatnio zrobiłem :D ). Hut pogodził się z losem Laguny więc czemu ja mam o to dbać? I tu nie chodzi o żadne wynagrodzenie czy coś tylko o zwykłe olanie tematu przez huta.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Laguna
#111 2012-01-25, 16:42(Ostatnia zmiana: 2012-01-25, 16:44)
Dorwałem huta na gg, powiedział mi że mu się nie chce pracować nad Laguną i że na razie robi sobie przerwę od moddingu,
Serio? To już jego 5 przerwa od moddingu...
pominę fakt że słyszałem że robi innego moda
Kolejny mod... Hmmm, może by TEGO moda poprawił. Na miłość boską, przecie jest jego twórcą (na papierze)
Słuchając waszych rad, nie mam zamiaru robić niczego więcej dopóki hut nie okaże zainteresowania modem. Jak hut, czy też ktoś inny z osób pracujących nad Laguną, będzie chciał to podam mu to co już poprawiłem i może on to wydać łącznie z paroma drobiazgami jak te dialogi które pokazaliście.

Co do pomocy... ja ci mogę te wpisy i dialogi poprawić, bo są tragiczne (jeśli chcesz, of course)
To se na Huta poczekasz...
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#112 2012-01-25, 16:48(Ostatnia zmiana: 2012-01-25, 16:49)
serwer na GMP

To gówno pisane przez trzech "profesjonalistów w swoim fachu" zawierające minimum 1k linijek kodu i tylko 2 funkcje (bo w jednej się nie dało, niestety handler połączenia musi być osobno)?

Ad. temat:


Odpuść sobie i zacznij rozwijać swojego moda.
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak jeszcze piszą to "gówno" to niech skończą - przecie GMP padło.
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
GMP nie padlo pzejela je idna grupa ktura ma zamiar je rozwinac
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A więcej błędów się nie dało?

A co do GMP - kto przejął niby ten projekt?
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#116 2012-01-25, 17:42(Ostatnia zmiana: 2012-01-25, 17:43)
GMP nie padlo pzejela je idna grupa ktura ma zamiar je rozwinac

Tacy jak on?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Demonical Monk, skoro to takie gowno, że "1k linijek kodu i tylko 2 funkcje" to czemu sam tego nie zrobiles, tudzież nie zostalo stworzone wczesniej przez kogokolwiek innego?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ThorusOrc, wiesz. To nasza cecha - czasami narzekamy na coś, czego sami nie próbowaliśmy zrobić.

A serw do GMP nie było trudno zrobić. Gorzej z balansem klas, no i oczywiście czy serw będzie trzymał.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Demonical Monk, skoro to takie gowno, że "1k linijek kodu i tylko 2 funkcje" to czemu sam tego nie zrobiles, tudzież nie zostalo stworzone wczesniej przez kogokolwiek innego?
Trochę fail ThorusOrc :D
Robił, ale zajął się moddingiem i tworzeniem narzędzia rozszerzającego możliwości skryptów przez modyfikowanie silnika (chyba można powiedzieć że jest to coś pośredniego między Ikarusem a g2ext). Nawiasem mówiąc, sporo osób z niecierpliwością czeka na nowe funkcja, także jakbyś miał Monk chwilę czasu to się nie krępuj trochę pokodzić :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry