[G2NK] Laguna 53153 145

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 27.11.2011 roku

Wyświetleń 53153

Odpowiedzi 145

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

[G2NK] Laguna
2011-11-27, 11:06(Ostatnia zmiana: 2020-01-10, 16:06)
Fabuła

Dzień 1 na wyspie

Myślałem, że uda mi się uciec od zawieruchy wojny, myślałem że ułożę życie na nowo. Jaki ja byłem głupi...

Cztery tygodnie temu udało mi się wypłynąć z Myrtany w kierunku wschodnim, mając nadzieję dopłynięcia do Khorus. Chciałem tam uciec od wojny, która nas dopadła na kontynencie. Ale los chciał inaczej - podczas straszliwego sztormu na wodach Myrtańskich nasz statek został zniszczony, a cała załoga utopiła się... ja jako jedyny przeżyłem cudem. Ale co z tego? Udało mi się dopłynąć do stałego lądu by potem się dowiedzieć, że trafiłem na skraj kolejnej wojny pomiędzy tubylcami, którzy przybyli tu by wygnać swoich przeciwników, a piratami którzy postanowili zrobić tutaj kryjówkę. Obydwie strony się nienawidzą i wiem że wybuchnie tu walka... a ja będę musiał zadecydować czyją stronę poprzeć.

Chciałem uciec przed walką - nie udało się. Może ucieknę od śmierci dołączając do jednych a walcząc z drugimi?

Wcielimy się w rozbitka trafiającego na wyspę Laguna, do której prawo roszczą sobie dwie grupy – tubylcy z małych wysp południowych oraz piraci, którzy zrobili tutaj kryjówkę. Aby przeżyć będziesz musiał dołączyć do jednej z nich. Może nawet w zamian odwiozą cię na Khorus?

Fabuła/Intro - by Wojtexx

Autorzy:
-Huntik2009(skrypter, scenarzysta, tester główny);
-adana4(level designer, grafik 3d);
-Abubaker(grafik 2d Startscreen'a, Loadscreen'a i Zapisu gry oraz zmiana textur zbroi Tubylców);

Inni:

-CeeX [DB](oryginalny autor zbroi Tubylców, które przerobił Abubaker);
-taki jeden ludek(tekstura Ducha-Potwora);
-Sawik(skrypter, tester);
-Wojtexx(intro wyżej);
-Admin(twórca strony i instalatora);

Wszyscy inni, którzy się przysłużyli Lagunie - także bardzo wam dziękuję, testerzy, także JESTEŚCIE WIELCY!
Dziękuję przede wszystkim testerom: htmaneekxx0, Keskiful, xendix oraz kilku innych. DZIĘKUJĘ WAM!

A teraz SCREENY

LINK 1
LINK 2
LINK 3
LINK 4
LINK 5
LINK 6
LINK 7
LINK 8
LINK 9
LINK 10
LINK 11
LINK 12
LINK 13
LINK 14
LINK 15
LINK 16
LINK 17
LINK 18

Download:
> https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Laguna
> https://mega.nz/#!o1oAlIwC!r7wzdsYJzF-Yb4btHpKGigsj7FpbdEtalPIjFOHi438

My, twórcy, zapraszamy do pobierania i oceniania :)

PS. Potrzeba nam jeszcze dwóch ludzi do dubbingu ! Pisać na GG 21312053 albo na PW ( jak ktoś nie ma GG ). Wszyscy dubbingerzyści winni się zgłosić do MNIE!

Ten mod jest do G2NK

EDIT: Wersja v. 1.03b gotowa. Prawdopodobnie - poprawiony błąd z 'wywalaniem'. Linki - Mirror 3 i 4.

EDIT2: I jest już wersja v. 1.04b poprawiająca błąd z misją Geralta - po wykonaniu jego misji Kapitan mówił że nie wykonaliśmy misji Geralta, a przecież to NIEPRAWDA :P

EDIT3: Jest już wersja v. 1.05b poprawiająca kilka błędów między z Geraltem i Klausem. Proszę o informowanie mnie o błędach !
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Na pewno zagram jak znajde czas :)  pozdrawiam
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Laguna
#2 2011-11-27, 12:13(Ostatnia zmiana: 2011-11-27, 12:32)
No! To teraz tylko grać  :lol:  Leci props, to jedna z niewielu ukończonych modyfikacji.  :ok:

Omg, mi wyskakuje błąd podczas instalacji, że gothic'a nie ma w folderze z Gothiciem trololo kurde -.-

Huntik, możesz udostępnić samą paczkę z modem bez instalatora?


Okey, otrzymałem zwykłą paczkę z modem. Jeżeli ktoś ma ten problem, niech pobiera stąd :]
 

Angar8

Angar8

Użytkownicy
posty7
Propsy4
  • Użytkownicy
:ok:  Good job, na pewno zagram :naughty:
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
poszedł props
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Dobra, zrobiłem drugi mirror.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Masz propsa za samo skończenie modyfikacji bo stosunek zapowiadających się modów do skończonych jest na TM zajebisty xd
 

gothic1210
  • Gość
No, ale stronę to zjebaliście.  :lol2:   A reszta jest ok. Props jutro, bo limit mi na eto poszedł.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Masz propsa za samo skończenie modyfikacji bo stosunek zapowiadających się modów do skończonych jest na TM zajebisty xd

Podbijam :ok:
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
mam pytanie
gdzie jest ta zbroja tubylców
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W ich obozie na skrzyni właściwie nawet do obozu nie musisz wchodzić by ją gwizdnąć bardziej od strony morza jest. Ehh sam ją tam kładłem :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#11 2011-11-27, 16:32(Ostatnia zmiana: 2011-11-27, 16:52)
Sawik, ty nie wciskaj kitów, że kładłeś zbroję  :lol:

A co do tej zbroi ... szukaj jej po przeciwnej stronie obozu - na skrzyniach. Powinieneś ją znaleźć z łatwością :P

EDIT:@Down Sawik - może i kładłeś, ale ja nie otrzymałem od ciebie tej wersji worlda :P Poza tym, mówiłeś - że nie masz czasu, żeby world edytować :P
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik, ty nie wciskaj kitów, że kładłeś zbroję  :lol:
Przecież ja ją kładłem. :D  w każdym razie pierwszym razem. XD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wywala non stop w pirackim obozie jak dochodzi do pirata-kucharza.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Może odpaliłeś z Reparse Scripts czy czymś ? Ciekawe - nie ma tam żadnych nowych obiektów, ani nic ciekawego . . . jaki błąd ? Daj screena.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wyświetla się albo "Application error" lub od razu wywala do pulpitu.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#16 2011-11-27, 20:23(Ostatnia zmiana: 2011-11-27, 20:24)
Rany ... to pokaż screena ! Bo coś mi tu śmierdzi, że znów chcesz zniszczyć mniemanie moda, skoro wcześniej ci działał, tu są ledwo co zmiany.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Wonderweiss

Wonderweiss

Użytkownicy
posty27
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Wonderweiss

Laguna
#17 2011-11-27, 21:23(Ostatnia zmiana: 2011-11-27, 21:24)
witam, również mam ten problem, z tym,że wywala mnie też kawałek za palisadą. załączam screen'a z błędem

 

gothic1210
  • Gość
Czyli wersja 1.1 w drodze?
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
w lagunie
nie można dołączyć do piratów
nie da się wykonać testu zwiadowcy
jak wykonać tą misje ze złotymi talerzami itd
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry