Arcania: Fall of Setariff 7837 26

O temacie

Autor Berserker

Zaczęty 23.10.2011 roku

Wyświetleń 7837

Odpowiedzi 26

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Oni podają przestarzałe wiadomości będzie polska profesjonalna wersja językowa tak podali obecni właściciele praw do upadku setarif
 

Madness

Madness

Użytkownicy
posty56
Propsy85
  • Użytkownicy
Z tego co wiem to Nordic Games wyda grę 25 pazdziernika czyli za 3 dni
 

Madness

Madness

Użytkownicy
posty56
Propsy85
  • Użytkownicy
a to będzie premiera także polskiej wersji czy tylko szwabskiej?
 

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy

Berserker

Arcania: Fall of Setariff
#4 2011-10-24, 21:17(Ostatnia zmiana: 2011-10-24, 21:18)
Światowa ........ a Polska to nie wiem chyba jeszcze nie
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Arcania Fall of Setariff wyszło kosztuje £13.95 więc nie jest źle ale słyszałem że dodaje tylko kilka godzin rozrywki (6-10) nie jest to dużo jak na "profesjonalny" dodatek. Jeżeli developerzy gier będą dalej tak pracować wkrótce modyfikacje takie jak Czas Zapłaty czy Złote Wrota będą bardziej oczekiwane niż nowe gry szczególnie jeśli mowa o Gothic.
Jest też możliwość zakupu przez steam ale nie patrzyłem jak tam stoją ceny.
Wyszła już również złota edycja cena na razie wynosi £24.99

Prawdę mówiąc nie wiem po co się produkuję z cenami skoro i tak większość "fanów Gothic" po prostu zassie to z neta.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Ale przecież są wyjątki i niektórzy jednak tworzą te gry po dwa-trzy lata. Tylko niestety coraz mniej ich :D
 
Комиссар RBT

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
ale słyszałem że dodaje tylko kilka godzin rozrywki (6-10) nie jest to dużo jak na "profesjonalny" dodatek
Ziomek na jednym z for o gothic'u przeszedł go w 2.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
wkrótce modyfikacje takie jak Czas Zapłaty czy Złote Wrota będą bardziej oczekiwane niż nowe gry szczególnie jeśli mowa o Gothic.
Hahahaha :lol2:  :lol2:  :lol2:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Arcania: Fall of Setariff
#9 2011-10-27, 19:04(Ostatnia zmiana: 2011-10-27, 19:40)
Jeżeli developerzy gier będą dalej tak pracować wkrótce modyfikacje takie jak Czas Zapłaty czy Złote Wrota będą bardziej oczekiwane niż nowe gry szczególnie jeśli mowa o Gothic.
Wkrótce? W jakich czasach tyś się zatrzymał? Już po premierze Zmierzchu Boziów nie było mowy o czymkolwiek porządnym ze strony drewna.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Drewno zostało wykupione przez jakąś inną firmę.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Arcania: Fall of Setariff
#11 2011-10-27, 19:47(Ostatnia zmiana: 2011-10-27, 21:29)
wkrótce modyfikacje takie jak Czas Zapłaty czy Złote Wrota będą bardziej oczekiwane niż nowe gry szczególnie jeśli mowa o Gothic.
Wkrótce? W jakich czasach tyś się zatrzymał? Już po premierze Zmierzchu Boziów nie było mowy o czymkolwiek porządnym ze strony drewna.
Miejcie litość. Jak wielkiego gówna by nie wypuszczali to i tak będzie bardziej popularne niż takie mody jak Czas Zapłaty których twórcy udają że cokolwiek jeszcze się dzieje z produkcją.
Modding gothica upadł, nie będzie żadnego #msg1010094wkrótce#msg1010094.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Miejcie litość. Jak wielkiego gówna by nie wypuszczali to i tak będzie bardziej popularne niż takie mody jak Czas Zapłaty których twórcy udają że cokolwiek jeszcze się dzieje z produkcją.
Modding gothica upadł, nie będzie żadnego 'wkrótce'.
Dla tych wszystkich, dla których post bułkowskiego wydał się dziwny, niezrozumiały i niebułkowski piszę te oto tłumaczenie:

Cytuj
xDDDDDD xDDDDD. xDD xDDDDDDDD xDDDD xD xDD xDDDDDDDDDD xD xDD xDDDDD xDDDDDDD xDDDDDDDD xDD xDDDD xDDD xDD xDDD xDDDDDD xDDDDDD xDDDDD xDDDD xD xDDDDDDDD xDDDDDD xDD xDDDDD xD xDDDDDDDD.
xDDDDDD xDDDDDD xDDDD, xDD xDDDDD xDDDDDD 'xDDDDDD'.

Mam nadzieję, że pomogłem...
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Arcania: Fall of Setariff
#13 2011-10-28, 00:51(Ostatnia zmiana: 2011-10-28, 00:53)
Strasznie krótka, cholernie nudna i jeszcze bardziej wypełniona dungeonami niż podstawka. Gratulacje. :ok:


A i design lokacji równie ohydny co w podstawie.

A, zacząłem o 22:30 a skończyłem o 1.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Zaspojleruj proszę jak się kończy - przejdę ją w kilka minut po przeczytaniu posta. :D
 
Комиссар RBT

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Arcania: Fall of Setariff
#15 2011-10-28, 10:44(Ostatnia zmiana: 2011-10-28, 11:11)
Filmikiem z creditsami.

No ogólnie zaspoileruje całością, bo ending jest tak krótki, że nie warto pisać posta:
Zaczynasz za bramą iście Gilneasowego muru, słuchając co jakiś czas iście World of Warcraft classicowych brzdęków i popierdywań(muzyki, nie głównego bohatera). Idziesz się spotkać z jakimś tam magiem Beliara, on cie teleportuje do chujowego miasta Setarrif, które wygląda jak dungeon tylko na słońcu. Dowiadujesz się, że demon, który zgwałcił duszę Beziego teraz tryska lawą z góry i molestuje ludzi i zwierzęta, musisz znaleźć cztery klucze by dostać się do krypty pod Setarrif i dostać cztery artefakty, jednego artefaktu nie ma, bo go demon ukradł, to wychodzisz z krypty, lejesz princessę, która cię nienawidzi z powodu twoich włosów*(a infact chce dobrać się do artefaktów i sama być bohaterką) i idziesz pod wulkan i masz walkę z bossem. Zabijasz demona, tadam, koniec.

Z questów pobocznych miałem zaskakującą ilość dwóch(!) zadań.
Na łatwym poziomie, jeżeli olewasz wrogów i używasz często runy sprintu grę możesz przejść w półtora godziny.

* - To srsly, bohater się jej pyta "Why do woman always want me to fight them? It's my hair, right? It's my hairdo?"

Wybaczcie, ale zacznę się śmiać jak pojebany, jeżeli dowiem się, że ktoś czeka na Arcanię 2 z większym entuzjazmem niż choćby na kiego CZ. Większą zabawę daje walenie łyżką o kaloryfer.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie gadaj że ten demon którego się zatłukuje na końcu mieczykiem to Śniący, najpotężniejsza istota jaka egzystowała we wszechświecie i którego superuber beziemu ledwo udało się wygnać, i który miał na zawołanie całe armie smoków.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Arcania: Fall of Setariff
#17 2011-10-28, 15:06(Ostatnia zmiana: 2011-10-28, 15:06)
Nic nie było, że to Śniący, wszyscy go nazywali po prostu demonem.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Arcania: Fall of Setariff
#19 2011-10-28, 15:33(Ostatnia zmiana: 2011-10-28, 15:34)
Ale to ten sam który opętał beziego, a którego potem wygnano do Setariff?
Wzorując się na tym
demon, który zgwałcił duszę Beziego

Zakładam że tak.

Ja w końcu nie rozumiem to był sam Śniący czy jeden z jego wielu sług? Bo nigdzie dość jasnej odpowiedzi nie dostałem.
Mówiono że to amulet Śniącego ale czy to on w nim "mieszkał" tego nie jestem pewien.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry