Nic nie wyskoczyło i o to mi chodziło by sprawdzić czy ten plik jest źle.
Wiemy teraz że ten jest źle, i możemy szukać co w nim jest źle.
func void TICK_TOCK ()
{
/*
if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] == 0)
{
PrintScreen ("Koniec",-1,-1,"font_old_10_white.tga",3);
};
if (zatruty == 1){
//print ("funkcja aktywna");
PrintScreen ("%",-1,-1,"font_ikony.tga",3);
zatruty_s = zatruty_s +1;
};
if (zatruty_s >= 8){
zatruty_sp = zatruty_sp + 1;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - Hlp_Random (5);
zatruty_s = 0;
};
if (zatruty_sp >= 40){
zatruty = 0;
zatruty_sp = 0;
};
if (NPC_TALENT_LEARN=true)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 1;
};
if (hero.attribute[ATR_MANA]>hero.attribute[ATR_MANA_MAX])
{
hero.attribute[ATR_MANA]=hero.attribute[ATR_MANA_MAX];
};
};
if (true)
{
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
*/
PrintScreen ("DZIAŁA!",-1,-1,"font_old_10_white.tga",3);
};
Spróbuj tak.