Overgrowth 7951 8

O temacie

Autor emace

Zaczęty 4.09.2011 roku

Wyświetleń 7951

Odpowiedzi 8

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Overgrowth
2011-09-04, 19:35(Ostatnia zmiana: 2011-09-04, 19:37)
to gra (ponoć druga część) w wersji alpha obecnie.
Ale jest w niej generator świata.
Zainstalowałem i stwierdzam, że środowisko jest intuicyjne i łatwe w obsłudze.
dosyćspora baza obiektów, które można skalować, obracać, przesuwać

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=MiQTiLpz1zY
[/media]

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=Y6rYTZBLphU
[/media]


wiki
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Kojarzę ludzi z Indiedb mają naprawdę tęgich programistów, kminią momentami takie rzeczy że nie powstydziliby się tego ludzie od Crysisa. Wiele rzeczy można się od nich nauczyć,  polecam śledzenie ich bloga http://blog.wolfire.com/ oraz postępów na facebooku
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no tak ale obejrzij vszystkie zmiany jest okolo 140 video... ja oglondam co tydzien
https://www.youtube.com/watch?v=RTb6S31Vf68
 


CzesiuGM

CzesiuGM

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy
Hej, mam problem:

Kiedy włączam gre wyskakuje że brakuje jakiegoś pliku  logfile.txt
Następnie gdy włączam jakąś mape wyskakuje ze "Program przestał działać"

Wersja 169

Jak się z tym uporać?

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ma ktoś dobry link do tego?  szukam po googlach i nic ciekawego, na chomiku straciłem już 5g i wciąż lipa:/
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Kup na steamie, projekt jest ciągle rozwijany.
 


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Liczyłem na jakąś darmową wersje, bo i tak raczej nic z tym nie zrobie
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Liczyłem na jakąś darmową wersje, bo i tak raczej nic z tym nie zrobie
to jest gra, nie silnik.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry